2014-04-17, 19:08
Medlem
Nu kanske jag är helt ute och cyklar, men är inte Bernys nya toyboy (Daniel någonting) ett av Emmas ex? Någon som vet?
Citera
2014-04-17, 22:13
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Okej, nu blir jag konfunderad här.. vad är detta?

(Från Emmas instagram)

bernyblue: Har du tänkt hur morsekoden om du inte har gjort det så kan du ju fundera på det i ambulansen. Medan nog ligger och dör...

Från denna bild:
http://instagram.com/p/m0uByhNKEl/

Emma verkar ha skurit upp handlederna riktigt illa, såpass att ambulansen kom och berny skriver skumheter.

Vad händer egentligen?

(Varning, grafiskt.) http://instagram.com/p/m0uByhNKEl/

bernyblue Ex? Jasså knullar inte du med dina partners? Kan du förresten morse koden?
bernyblue Ja emma vad har du gjort egentligen?
bernyblue Kan du förresten morse koden?
bernyblue Jag behöver veta
bernyblue Tack på förhand. PS ska signalera snuten men det blir bara signalfel

Lite OT, sorry, men varför i helvete fotar man något sånt här när man dessutom åker ambulans? Sjukt! Då kan det inte ha varit så bråttom om man ändå hinner ta tjugo bilder och lägga upp. Bruden har ju groooova problem.

Edit: anmälde handledsbilderna.. helt sjuka grejer att lägga upp :s
Senast redigerad av mittenskitten 2014-04-17 kl. 22:18.
Citera
2014-04-17, 22:33
Medlem
men neeej! Anmäl inte det! Då får vi inte se mer/hur det går. Och ja, såklart något är fel när man fottar sig i ambulansen men är det inte så att självskärare njuter av omhändertagandet de får efter skada? kanske var det det i kombination med uppmärksamheten hon får för det som gjorde att hon fottade det?
Citera
2014-04-17, 23:02
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
men neeej! Anmäl inte det! Då får vi inte se mer/hur det går. Och ja, såklart något är fel när man fottar sig i ambulansen men är det inte så att självskärare njuter av omhändertagandet de får efter skada? kanske var det det i kombination med uppmärksamheten hon får för det som gjorde att hon fottade det?

Både Berny och Emma njuter av uppmärksamheten på sitt vis.

Emma är den enda personen jag kan tänka mig som skulle kunna fota sig själv i en ambulans, och Berny är den enda som skulle ( såsom jag uppfattar det ) önska livet ur någon som ligger i en ambulans.

Något grovt fel på båda.
Citera
2014-04-17, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mittenskitten
Lite OT, sorry, men varför i helvete fotar man något sånt här när man dessutom åker ambulans? Sjukt! Då kan det inte ha varit så bråttom om man ändå hinner ta tjugo bilder och lägga upp. Bruden har ju groooova problem.

Edit: anmälde handledsbilderna.. helt sjuka grejer att lägga upp :s

Vad ska man göra när man sitter i ambulansen eller på sjukhuset, menar du? Läsa en bok?

Mer stört i så fall att som någon galen person hade kommenterat på instagram att skriva syrliga och elaka kommentarer som "Lycka till med dina modelljobb i framtiden" mm när en tjej mått så dåligt så att hon skadat sig illa. Folk verkar vara vansinnigt empatilösa.
Citera
2014-04-17, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Både Berny och Emma njuter av uppmärksamheten på sitt vis.

Emma är den enda personen jag kan tänka mig som skulle kunna fota sig själv i en ambulans, och Berny är den enda som skulle ( såsom jag uppfattar det ) önska livet ur någon som ligger i en ambulans.

Något grovt fel på båda.

Det skulle jag säkert också kunna göra. En gång fick jag ligga i en ambulans i tre timmar pga platsbrist. Hade jag haft en kamera så hade jag säkert fotat...
Citera
2014-04-18, 03:43
Medlem
Citat:

Lite OT (ber om ursäkt), men inte självskadare gör det. Det finns många skäl till självskador, för alla är individer. Dra inte alla över en kam. Det är sådant som förstärker negativa stereotyper om människor med psykisk ohälsa.

Å andra sidan är fröken B själv en sådan som förstärker negativa stereotyper om människor med självskador, med sin iskalla syn på vad andra gör.
Citera
2014-04-18, 06:22
Medlem
kupochans avatar
Det här som Berny skriver till Emma är bara svineri. Det går helt emot den bild hon på internet försöker måla upp-att hon är en insiktsfull EX- knarkare och svänger sig med psykologiska termer (samt ge sken av att hon sitter och dricker te och skriver på sin bok). Jag har inte längre någon respekt för denna kvinna. Jag skiter i om folk säger att jag inte har något liv, den smutsiga buken ska blottas och jag kommer fan göra det. Hon ljuger ju så mycket att man nästan rodnar.
Citera
2014-04-18, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitenGulligPonny
Vad ska man göra när man sitter i ambulansen eller på sjukhuset, menar du? Läsa en bok?

Mer stört i så fall att som någon galen person hade kommenterat på instagram att skriva syrliga och elaka kommentarer som "Lycka till med dina modelljobb i framtiden" mm när en tjej mått så dåligt så att hon skadat sig illa. Folk verkar vara vansinnigt empatilösa.

Så sant i dagens kalla värld!
Citera
2014-04-18, 12:49
Medlem
Hyperexiums avatar
Öhm.. absolut ingen disrespekt till killen i senaste inlägget (Daniel så vitt jag förstår) eftersom jag inte känner honom men är det någon mer än jag som ser typ en harpun/spjut jämte honom? Han är ju nästan lika paranoid som Jag i så fall, lol! *true gangsta*

Och VAR är påskäggen??

Anyway... Glad Påsk!

EDIT: Hmm.. Berny poserar med vad som förefaller vara en soft air-gun högst upp på hennes blogg.. såg inte det förrän nu..
Senast redigerad av Hyperexium 2014-04-18 kl. 13:05.
Citera
2014-04-18, 14:10
Medlem
Kardnialvokals avatar
Tycker det är så fascinerande hur B så konkret personlighetsförändras varje gång hon byter umgänge. Aldrig sett något liknande. Uppenbart är ju att umgänget med Daniel inte är sunt eller rumsrent eftersom hon betett sig ovanligt märkligt och hänsynslöst sen de började umgås (inläggen till Elisa och de knarkade kommentarerna till Emma t.ex.) Den korta tiden som spenderades med Miia tyckte jag gav positivt resultat i princip omedelbart och nu när Miia tycks vara ute ur bilden igen tar kurvan B ny riktning igen.
Om man skulle skriva en bok om B så skulle varje nytt umgänge kräva sitt eget kapitel och om man skulle göra en serie om B hade man varit tvungen att göra en spin off-serie på varje ny människa hon bästifierar eftersom där är så mycket "material" per person
Citera
2014-04-18, 16:11
Medlem
Citat:

Det där är inte de första eller värsta hon lagt ut på insta, hon lägger ut bilder på sina nyskurna öppna sår på armarna och lyssnar inte när man ber henne sluta. Som självskadare triggas man något otroligt av att se detta och förutom det så gör man bara ens nära och kära ledsna och oroliga när man lägger ut sådana bilder så jag anmäler varenda sån bild hon lägger ut, med resultat för de värsta är borttagna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in