Citat:
Ursprungligen postat av
retro1234
Jag lyssnar tyvärr...sur tråd som du säger men ingen rök utan eld. Alla som reagerar har då fel menar du? De är endast missförstådda, i själva verket är det sveriges bästa podcast och reklaminslagen som vävs in i samtalet så man aldrig kan vara säker på vad som är på allvar eller vad som är sponsrat och den uppenbara girigheten är endast briljant och modernt? NEJ TACK IF!
Nej, det är ej vad jag säger. Varför placerar du ord i min mun? Jag förstår att folk lackar när innehållet sjunker i kvalitet samt att den inbakade reklamen blir absurd, det tycker jag oxo. Konstaterade bara att det är jävligt mkt surt just i denna tråden. Jämför man med tråden om F&F:s podcast blandas det sura upp med allmänt snack om innehållet samt rena hyllningar när de är extra bra, som tex senaste avsnittet.
A&S rör uppenbarligen upp känslor hos fölk men det har jag konstaterat tidigare här, tänker ej sitta o repetera mig.
Beträffande reklamen tror jag de kommer nå en smärtgräns o sen backa något. De är inte tillräckligt sköna för att kunna tjöta om Läkerol på samma sätt som F&F tjötar om easy park, det låter konstlat o skådespelat, förstör känslan av ett personligt samtal man delges utav. Bättre om A&S kör avskilda reklamavsnitt som värvet o marc maron.