Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
goran,
bra att du har visat din riktiga sida. Det är visst synd om mannen som inte får sex. Han lider säkert tillräckligt av att behöva betala för det. Inget man behöver kasta i hans ansikte, bara för att man är en kvinna utan någon som helst förståelse. Att en del tar självmord bevisar bara att svält i flera fall är mindre grymt, så bevara oss från dina känslokalla kommentarer, tack!
Ja jag tycker inte synd om mannen som inte får sex. Kalla mig vad du vill men nej det är definitivt inget världsproblem och förmodligen inte heller ett problem att ta tag i på regeringsnivå.
Tar kvinnor livet av sig menar du om de inte får penis? Det finns mycket, mycket viktigare problem i vår värld att lägga ner sin energi på.
Tycker du att jag är känslokall så kan du jämföra det med männen som kallar oss kvinnor sliddjur och horor.
Jag lägger allt mitt politiska arbete på bra mycket större saker än sexuell frustration från män i Sverige som inte får sex, eller inte får ta kärringen i stjärten , eller annat kinky sex.
Pedofili, nekrofili och sodomi är STORA PROBLEM och krigen i vår värld och orättvisor samt svält.
Du får kalla mig kall bäst du vill. Det handlar om vad jag som människa tycker är de viktigaste politiska frågorna.
En svensk mans sexuella frustration kommer på - 100 för mig.