Citat:
Ursprungligen postat av
Rati
Inte fasen får man väl en bra mountainbike för under 9000:-. Men det förstår väl inte folk.
Klart som fan du får en bra mtb för 9000. Däremot är folk idioter som köper cyklar för 30k+ som nybörjare.
ONT:
Jag tycker du gjorde rätt från dig. Det är en investering och om sonen i fråga kommer att satsa på detta är det en hobby som kommer följa med hela ungdomen istället för drogträsket och häng vid mc donalds som dagens ungdomar gör. Glöm bara inte hjälmen!
Svensk avundsjuka som många sagt, låt dem överkonsumera på sina bilar och vinglas för det är ju raka motsatsen till investering i mitt tycke.