Svara
2014-04-15, 08:05
Medlem
IT-chefens avatar
En mlmedveten porrskdis frn Hjo
svarade bestmt "den fr plats, joho"
Nr hon sin fiffi klargjorde
den med smr insmorde
Fr att ta emot en nyvaxad Daewoo
Citera
2014-04-15, 15:59
Medlem
IT-chefens avatar
svallande blonda lockar ver sammetskltt kuddhav
rda trnande lppar min eviga last
vi tv i symbios, sex frkroppligat, ett krleksnav
med hungrig blick slukas min sats
Citera
2014-04-22, 08:32
Medlem
IT-chefens avatar
Tjnsten trogen
ett liv med vrkande kropp.
Tiden mogen
politikers vg nr sitt stopp.
Citera
2014-04-22, 08:36
Medlem
IT-chefens avatar
Hotad med kniv
bestulen p tid
bestulen p mitt liv
generationer bervas sin frid.
Citera
2014-04-24, 07:49
Medlem
IT-chefens avatar
En frglshet, torr och torftig som damm utbrett ver ett landskap av brnt grs. Apatin och olusten r s ptrngande att jag fr en fadd smak i munnen. Jag lgger mig ned p sngen igen och tnker att jag ligger hr tills hjrnan stller upp p mina planer, men vet samtidigt i samma stund som jag lgger mig ned att jag inte kommer g upp frrn hungern tvingar mig. Varken skola eller arbete har ngonsin intresserat mig, och sedan far dog och arvet trillade in p kontot s har jag inte gjort ngonting som i ngot hnseende kunde betraktas som samhllsnytta.
S vibrerar pltsligt telefonen p nattduksbordet jag fr inte s mnga samtal nu fr tiden, s det fr mig alltid att haja till en aning hur grna jag n skulle vilja vara van vid att bli kontaktad.

Det r hon.

Vad hon vill r som alltid smrtsamt tydligt. Hon r s rak att ett militrt befl skulle uppfattas som grumlig och otydlig i sina befallningar. Vi ska trffas, och vi ska knulla. Jag vet att jag aldrig kommer bli den ende i hennes liv, och det gr s ont i hjrtat att om jag bara hade haft ett uns av sjlvrespekt s skulle jag ha avslutat vr relation innan den gtt shr lngt. Jag r en hund fr henne, som fljer hennes minsta vink och stller upp p allt hon ber mig om. Den enda gngen hon lyckats hitta ngon som helst grns fr vad jag och min djupa krlek kunde acceptera s tvingade hon mig att sitta p en stol och se p medan hon blev knullad av en av sina ckliga arbetskamrater. Jag rev av henne frn fettot och slog honom tills jag hade mjlksyra i armarna; inte fr att det sger s hemskt mycket om skadan jag orsakade r utav stillasittande och alkohol som enda trningsform har gjort mig lika svag som en tjej i mellanstadiet, och det enda jag lyckades med var att f honom skratta hnfullt innan han terbetalade min behandling med att knocka mig med en enda kftsmll och fortstta knulla det enda jag bryr mig om i livet.

Men ikvll var det min tur att f vara med henne. Ikvll kunde jag ltsas att hon bara r min. Ikvll ska jag bedyra min krlek och lta den berusa mig till den grad att det inte spelar ngon roll att hon bara besvarar min krlek med ett uppskattande leende.

Ikvll fr vrlden frg.
Senast redigerad av IT-chefen 2014-04-24 kl. 07:55.
Citera
2014-04-24, 15:41
Medlem
IT-chefens avatar
NEEEEEJ! Tony skrek rakt ut. Han hade ftt nog. Han hade flytt s lnge nu att han sg fiender verallt. Den unga tjejen i kassan tittade p honom som om han vore en utomjording. Tony slngde en hundralapp p henne och sprang ut med cigarettpaketet han just skulle betala nr vrlden rasade framfr honom. Utanfr butiken trodde han sig ha sett honom huvudjgaren.

Tony hade vid ett svagt tillflle bestmt sig fr att bli kvitt sin spelskuld som frvisso inte vxt p ett litet tag, men som vgrade krympa trots Tonys frsk att bttra p sin pokertalang. Ibro p pizzerian som han t p ett par gnger i veckan hade flera gnger erbjudit honom de 80.000 kronorna som Tony hade i SMS-ln i utbyte mot lite hederligt kroppsarbete, som han sjlv uttryckte det. Vad det skulle innebra blev Tony varse redan dagen efter han med mssan i hand fick pengarna av Ibro. Hur han skulle betala SMS-ln med kontanter hade han inte ens hunnit fundera ver nr Ibro, hans bror Enad och deras kompis, som Tony knde vid smeknamnet "Pundar-Jeppe", knackade p drren.

"Tjenare. Vad... Vad hnder?" sa Tony eftertnksamt.
"Nu ska vi jobba, kompis!" svarade Ibro kort medan han klappade Tony p axeln och log. Sllskapet trngde sig frbi Tony och satte sig vid hans kksbord. Det var en obehaglig situation tyckte han men detta var inte killar som gav intrycket av att gilla nr man stller sig p tvren, och han hade trots allt ftt en fribiljett ur den onda spiralen som hllit honom vaken i ntter i strck medan de digitala korten delades ut om och om igen framfr honom p skrmen.

Sedan den dagen fr drygt ett r sedan har Tonys liv aldrig varit sig likt. Han hade efter ett halvr frskt dra sig ur den lilla kriminella gruppen, men hotats att stanna kvar. Idag frgar han sig sjlv om livet inte hade varit lttare om hoten uppfylldes n att han valde att vika sig och hamnade i den situationen han var i idag. Han r idag en man med vldigt mnga "affrsbekanta" som inte lngre lever och ett pris p sitt huvud som bara kan betalas med livet eller en gastronomisk summa pengar satt efter eget huvud av den undre vrldens okrnte konung sjlv, Garo.

Drastiska tider krver drastiska tgrder, rabblade Tony medan han sprang fr allt benen hll mot sin slitna Volvo 240 utanfr affren. Han tnkte klara sig ur detta, p ett eller annat stt. Det finns bara tre vgar ut, tnkte han. Det r dden, att betala eller att ta Garos plats p tronen.
Citera
2014-04-25, 07:18
Medlem
IT-chefens avatar
Vardagens gr tcken skingras
d rken frn pipan skingras
Villebrdets sista andetag rosslar
dess tjocka pls runt min hals ringlas.
Citera
2014-04-25, 07:20
Medlem
IT-chefens avatar
Vad r meningen med allt slit?
r det meningen att vi ska behva ta all skit?
Brder, nu fr det vara nog
nu ervrar vi vr egendom, bit fr bit!
Citera
2014-04-25, 11:27
Medlem
IT-chefens avatar
Sporadiskt utspridda helger vrmer sjlen i ett kallt arbetsliv.
Lnebeskedet bjuder sllan p positiva verraskningar.
Du kompetente arbetshst, vid din lst bliv!
Dden vntar oss alla, hur njd r du?
Senast redigerad av IT-chefen 2014-04-25 kl. 11:44.
Citera
2014-04-28, 08:02
Medlem
IT-chefens avatar
En symfoni av ljus och alla vrens ljud rasar in genom mitt sovrumsfnster fr att erbjuda mig en ny dag,
dofter, frger och ljud i en fantastisk symbios kittlar mina sinnen och fyller mig med liv.
Livet tervnder till vrt kalla mrka land med full kraft,
Dra t helvete fuck you vintern, hoppas du fr HIV!
Citera
2014-04-28, 08:25
Medlem
IT-chefens avatar
Tomma hot hngandes ver mig,
inget kan p mig p fall.
Ni r som en gas utan vikt
jag kmpar tills motstnd ligger dd och kall.
Citera
2014-05-27, 15:36
Medlem
IT-chefens avatar
EU, EU
verfrmyndare skapad att krossa oss.
EU, EU
Som cancer borde vi EU skra loss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto