2014-04-14, 09:39
Medlem
Ratis avatar
Den där skidåkerskan är faktiskt rätt så söt.
Citera
2014-04-14, 12:03
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Tjejerna (läs Laurell) borde ha bikini i poolgrenar.

Jag har sett Laurell hyfsat avklädd och det var inget man skrev hem om. Jag har även sparrat mot henne och hon var då riktigt vass. Stark som en björn och hade sannolikt dammat till dom flesta manliga soffätarna och TV-spelarna utan problem. Dessutom trevlig och positiv.

Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Jag har mejlat frågan till redaktionen för MM. Detta för att kunna sova på nätterna framöver...

Fint, äntligen har någon tagit ansvaret för att reda ut alla frågetecken.

Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Den där skidåkerskan är faktiskt rätt så söt.

Visst är hon, jag gillar henne skarpt.
Citera
2014-04-14, 12:38
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Jag har sett Laurell hyfsat avklädd och det var inget man skrev hem om. Jag har även sparrat mot henne och hon var då riktigt vass. Stark som en björn och hade sannolikt dammat till dom flesta manliga soffätarna och TV-spelarna utan problem. Dessutom trevlig och positiv.

Det får man fan hoppas.. Att en tjej som tagit vm-guld i boxning kan plocka ner en random snubbe borde fan inte vara nån överaskning.
Citera
2014-04-14, 15:01
Medlem
Huvudmannens avatar
Jag hoppas SVT sätter ner foten och inte tar med dataspelaren. Bestäm att bara OS grenar får representeras. Av samma orsak ska världmästare i tårtbakning och knyppling hållas borta från programmet.

TV3 kan ju skapa en alternativ serie med diverse icke-idrottsliga mästare så får nördarna något att fnissa belåtet till.

F*n att skid-Anna åkte ut. Håller på Anna Laurell istället. Sexig är bara förnamnet.

Synd om Christian Olsson som blev sist i alla tre tävlingarna. Hoppas det ger honom revanschlust så han klarar sig bättre i fortsättningen.
Senast redigerad av Huvudmannen 2014-04-14 kl. 15:04.
Citera
2014-04-14, 15:44
Medlem
Giggsys avatar
Hade varit roligt att se Magnus Samuelsson i MM. Om nu en CS-spelare mot all förmodan skulle få delta borde en fd världsmästare i Strong Man också få räknas in.
Citera
2014-04-14, 16:15
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Hade varit roligt att se Magnus Samuelsson i MM. Om nu en CS-spelare mot all förmodan skulle få delta borde en fd världsmästare i Strong Man också få räknas in.
Samuelsson hade inte varit alls dumt att få se i MM.
Citera
2014-04-14, 16:39
Medlem
Huvudmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Samuelsson hade inte varit alls dumt att få se i MM.

Det hade varit kul att se Mikael Persbrandt i Mästarnas Mästare, men varken han, Magnus Samuelsson eller CounterStrike-kungen hör hemma där.
Citera
2014-04-14, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666

.

Vet du något om hennes sexuella preferenser?
Citera
2014-04-14, 17:04
Medlem
kissie.blogg.ses avatar
Hon är gift med en boxare så antagligen gillar hon stora starka killar som kan ge henne en match
Citera
2014-04-14, 19:47
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Vet du något om hennes sexuella preferenser?

Jag upptäckte ingenting som pekade på att hon föredrog kvinnor.
Citera
2014-04-14, 20:24
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huvudmannen
Det hade varit kul att se Mikael Persbrandt i Mästarnas Mästare, men varken han, Magnus Samuelsson eller CounterStrike-kungen hör hemma där.

Varför inte på Samuelsson?
Citera
2014-04-15, 05:32
Medlem
von_Ss avatar
Att ta med en dataspelare vore ett hån mot övriga deltagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in