2014-04-13, 21:26
Medlem
Grishnacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Jingles är väl inte med i nån klan? Och duktig är väl att ta i.

Jingles är med i SGTA2 sist jag kollade. Han har ett eget rum i vår TS i alla fall.
Citera
2014-04-13, 21:28
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grishnac
Jingles är med i SGTA2 sist jag kollade. Han har ett eget rum i vår TS i alla fall.

Nej, Jingles är inte med i SGTA2. Och nej han har inte något eget rum i er TS. Knappast, isf en falsk Jingles.
Citera
2014-04-13, 21:50
Moderator
Arne.Ankas avatar
Saknar tiden när amerikanerna inte hade några td's, tyskarna hade bara 1 mediumlinje, 1 tunglinje, 1 td linje och spg linjen slutade vid tier5.....varje gång wg lägger till nya linjer i tech tree så blir det sämre, power creep, vagnar som inte är riktigt balancerade och gamla vagnar som inte passar in längre.

Samma med kartorna, varje gång de ändras blir det till de sämre, snart finns de inga kartor längre för prickskytte kvar utan allt ska va närstrid under 50 meter...
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-04-13 kl. 21:53.
Citera
2014-04-13, 23:31
Medlem
xyklopfs avatar
Kliar i inköpsfingret. Sitter och sneglar på en 38T Marder.
Nån här som har använt den? Tacksam för svar.
Citera
2014-04-13, 23:49
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moral2000
Vet inte vilken gång i ordningen det är, men snälla!!!!! Bespara oss från dina anekdoter när du spelat random... ingen bryr sig. Klaga och beskriva din matcher kan du göra i en egen tråd eller starta en blogg.

Överens? bra . Siemka :O

Jag kan iofs tycka att matchrapporter är intressanta när de skrivs av bra spelare (2500+ WN8) som förtår sig på spelet och inte bara haft lite tur i en random pubbie match. Det kanske du med kan iofs. Om Arne vill spamma lite får han väl göra det eftersom detta forum är så fullt av rasism och annat skit så sänks ändå inte nivån. Det är lite småkul med 1000-1500 WN8 människor som lämnat tomatträsket och därför tror de är WoT's gåva till mänskligheten.
Citera
2014-04-13, 23:55
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ESS-Lund
Jag kan iofs tycka att matchrapporter är intressanta när de skrivs av bra spelare (2500+ WN8) som förtår sig på spelet och inte bara haft lite tur i en random pubbie match. Det kanske du med kan iofs. Om Arne vill spamma lite får han väl göra det eftersom detta forum är så fullt av rasism och annat skit så sänks ändå inte nivån. Det är lite småkul med 1000-1500 WN8 människor som lämnat tomatträsket och därför tror de är WoT's gåva till mänskligheten.

Sa killen som statpaddad sig upp i WN-träsket
Citera
2014-04-13, 23:58
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone

ISU är op på samma sätt som RHM är det. Alldeles för mycket skada, pen och cammo. T49 är en papperstank som kräver en viss spelstil, tycker inte om den alls personligen, extremt överskattad. Hellcaten som kommer efter däremot, den kan inte ens den sämsta spelaren i världen misslyckas med.

T49 kräver att man är väldigt duktig som spelare men när man väl är det står pärleporten öppen. Den är verkligen inte överskattad men en noob kommer förmodligen tycka det.
Citera
2014-04-14, 00:00
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Sa killen som statpaddad sig upp i WN-träsket

??

Mitt andra konto är ett paddingkonto men det är ju ganska uppenbart trodde jag och det hymlar man inte med när man döper det till "heinz_tomato_saucerer" och bara kör T49. Däremot är mitt första konto som ligger på 2500 WN8 jämfört med Heinz som har löjliga 4300, verkligen inget statpad konto. Jag har fan nästan bara kört light tanks där senaste månaderna tillexempel.. Chaffee och T71. Kallar du det statpad får du nog tänka om.
Citera
2014-04-14, 00:01
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ESS-Lund
??

Mitt andra konto är ett paddingkonto men det är ju ganska uppenbart trodde jag och det hymlar man inte med när man döper det till "heinz_tomato_saucerer" och bara kör T49. Däremot är mitt första konto som ligger på 2500 WN8 jämfört med Heinz som har löjliga 4300, verkligen inget statpad konto. Jag har fan nästan bara kört light tanks där senaste månaderna tillexempel.. Chaffee och T71. Kallar du det statpad får du nog tänka om.

Nu tycker jag T71 är en statpad-vagn, men det är för att jag gillar den.

Jag skämtar förövrigt med dig så ta det lugnt
Citera
2014-04-14, 00:06
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Nu tycker jag T71 är en statpad-vagn, men det är för att jag gillar den.

Jag skämtar förövrigt med dig så ta det lugnt

Man skämtar inte om stats!

T71 är en av de absolut roligaste tanksen i spelet, det håller jag med om, men att statpadda med den är nog ingen superidé. Om man hanterar den spelstilen bra så finns det andra tanks som kommer ge mycket bättre resultat.
Citera
2014-04-14, 01:33
Medlem
SithXMs avatar
Hej en fråga, om jag säljer Karl, den där Lego tanken ha ha ja usch så tråkigt det var att spela det där, men i allafall får jag behålla sloten ? eller försvinner den med karl om man säljer den ?

Den gick visst inte att sälja, men va fan var det för jävla mode ? ha ha är det nån av er som uppskattar det ? alltså finner det roligt ?
Citera
2014-04-14, 01:36
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithXM
Den gick visst inte att sälja, men va fan var det för jävla mode ? ha ha är det nån av er som uppskattar det ? alltså finner det roligt ?
Lattjo, dom flesta kör bara rätt in i fienden och inte en massa djävla kampande och åttiotal över spelet, påminner mycket om pansarvagnsspel jag spelat på nintendo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in