Citat:
Ursprungligen postat av
fridaynightout
Jag har ju erbjudit dig möjligheten att en gång för alla presentera dina faktum.
Tack det var snällt, men du lyssnar inte.
Jag har ju redan presenterat bevis förra natten och många nätter innan. Det är bara söka i mina inlägg. Det hjälper inte att du underkänner dem. Du har nämligen inte tolkningsföreträde. Jag litar mer på forskare, på vad folk faktiskt sagt, på vad som refererats av trovärdiga källor än på vad du säger.
Allt om Svoboda, Right Sector, Julia Tymoshenko, Bandera - allt som sammankopplar dessa i varierande grad med anti-semitism, folkmord på etnisk grund, deltagande på nazitysklands sida med stridande förband, misshandel av politiska motståndare, misshandel av journalister, misshandel av åklagare, bokbål, hot om utplåning av den ryska befolkningen, hot om kärnvapenkrig osv. finns dokumenterat i överflöd.
Men denna dokumentation underkänner du. Istället föreställer du sig att jag skall anpassa mig till din agenda och dina krav på "bevis". Det kommer aldrig att inträffa.
Du är bara en propagandist som förnekar faktum om Kievs, Svobodas och Rights Secors anknytning till nazism och till hyllandet av personer som begått folkmord på etnisk grund.