2014-04-11, 15:46
Medlem
paggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quattroporte
McDonalds senaste reklam med tjockisen som vägrar stanna för att käka med motiveringen "Mitt driving-mode är så sjukt bra just nu". Ja, för det är ju så jäääääävla svårt att tugga mil på en motorväg att man måste vara i "driving-mode". Bättre om idioten kunde stanna och mosa in ett gäng burgare i sitt feta nylle, så att han kan få en infarkt snarast

Citera
2014-04-11, 16:00
Medlem
intesakuls avatar
Hatar reklamen för smör där en för mörk och trög röst "...ja det är kocken och hans slööööööööa kniiiivar". Även efter att de spelat in den på nytt och bytt ut rösten till en snäppet mindre seg-trög-mörk. Byter kanal i vrede när den kommer.
Citera
2014-04-12, 12:54
Medlem
Elementarts avatar
Ogillar den här nya trenden där man intervjuar en massa människor rakt framifrån som ska berätta om nånting om en upplevelse eller produkten, men man fattar inte vad det är förrän man har sett färdigt reklamfilmen.

Ett exempel: Sommarjobb - http://www.youtube.com/watch?v=0FdFP80URmQ
Citera
2014-04-12, 17:11
Medlem
Pitcairns avatar
När man trodde botten var nådd dyker det upp en radiopratare som försöker sälja LU:s "morgonkex" med övertydliga anspelningar på morgonsex.
Finns det något osexigare än torra skorpor?
Citera
2014-04-12, 17:14
Medlem
Isnatts avatar
Coops reklamer tycker jag känns otroligt tråkiga. Jag vill inte ens gå till en coopbutik efter att sett dom. Folk som verkar ha tvångstankar och inte kan betala ordentligt, vad fan.
Coop känns sossigt (uttalas med Å).
Citera
2014-04-12, 19:03
Medlem
"Tjena grabben, har du hört"

Bond-snubben i BET365s reklam är fruktansvärt pinsam.
Deras försök att simulera nån jävla matrix-miljö är bara
Citera
2014-04-12, 20:36
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarblommans

All reklam från 3, ,och jag menar all reklam. Det samma gäller telenor-sören och fåret frank. Comviq's Karim däremot kan jag leva med.
Senast redigerad av guggliano 2014-04-12 kl. 20:48.
Citera
2014-04-13, 18:19
Medlem
Zalando...........urk! Den där dubbade "cupidon" ger mig rysningar av obehag och vad säger han när man ser hela hans tunga, vilket språk talar han i odubbade versionen? Och kläderna de gör reklam för är ju omoderna vanliga trasor som man sett förr. Man hittar ju snyggare och modernare kläder på ellos för bövelen.
Citera
2014-04-13, 20:32
Medlem
brianmolkos avatar
Nu vet jag inte vad för reklam det är för
men man ska välja mellan en resa typ till N.Y och mellan en resa till N.Y och man får pengarna tillbaka
Vem är tjejen i reklamen, har sett henne förr ? hon ser lite sådär "arg" ut, sen rullar hon med ögonen som typ när någon blir drogad eller så i filmer
Citera
2014-04-14, 15:48
Bannlyst
Måste nog fan vara den där reklamen med charlotte perelli som går nu gråt inte för mig argentina. Usch och snygg är hon inte heller.
Citera
2014-04-14, 17:48
Medlem
Torasts avatar
Hatobjektet #1 nu är den där apvidriga tvättmedelsskiten med gubben på skatebården. Förmodar att det är någon inköpt djävla tysk reklam.
Citera
2014-04-17, 17:27
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarblommans

Ja, det är trist att en skådis som Jens Hulthén sänkt sig till nivån att göra risiga reklamfilmer för bettingföretag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in