McDonalds senaste reklam med tjockisen som vägrar stanna för att käka med motiveringen "Mitt driving-mode är så sjukt bra just nu". Ja, för det är ju så jäääääävla svårt att tugga mil på en motorväg att man måste vara i "driving-mode". Bättre om idioten kunde stanna och mosa in ett gäng burgare i sitt feta nylle, så att han kan få en infarkt snarast
Hatar reklamen för smör där en för mörk och trög röst "...ja det är kocken och hans slööööööööa kniiiivar". Även efter att de spelat in den på nytt och bytt ut rösten till en snäppet mindre seg-trög-mörk. Byter kanal i vrede när den kommer.
Ogillar den här nya trenden där man intervjuar en massa människor rakt framifrån som ska berätta om nånting om en upplevelse eller produkten, men man fattar inte vad det är förrän man har sett färdigt reklamfilmen.
När man trodde botten var nådd dyker det upp en radiopratare som försöker sälja LU:s "morgonkex" med övertydliga anspelningar på morgonsex.
Finns det något osexigare än torra skorpor?
Coops reklamer tycker jag känns otroligt tråkiga. Jag vill inte ens gå till en coopbutik efter att sett dom. Folk som verkar ha tvångstankar och inte kan betala ordentligt, vad fan.
Coop känns sossigt (uttalas med Å).
Zalando...........urk! Den där dubbade "cupidon" ger mig rysningar av obehag och vad säger han när man ser hela hans tunga, vilket språk talar han i odubbade versionen? Och kläderna de gör reklam för är ju omoderna vanliga trasor som man sett förr. Man hittar ju snyggare och modernare kläder på ellos för bövelen.
Nu vet jag inte vad för reklam det är för
men man ska välja mellan en resa typ till N.Y och mellan en resa till N.Y och man får pengarna tillbaka
Vem är tjejen i reklamen, har sett henne förr ? hon ser lite sådär "arg" ut, sen rullar hon med ögonen som typ när någon blir drogad eller så i filmer