[quote=Rationalisterna|48348415]
Citat:
Tror jag kan hjälpa dig här:
du tror din egen story ja.. vilket är skillnad på att tro vad kunskaper är.. och därifrån till vetenskap, snuttan lilla... förekommer x antal steg, du inte ens kan tolka.
Citat:
Det här är ett forum, inte ett klassrum,
som visat hur du läser.
med ilskan påkopplad... därtill oförmögen att räkna plus minus.
Citat:
tittar du i läxhjälpstråden
det var sopm sagt inte målorienterat på flback.. men nu tycker du att det är.. "dina läxhjälpselever och du" som idkar extra-undervisning här eller nåt.. för några vidare förmågor till läsförståelse, nu när du ju inte är tredjegradslösningsfokuserad.. kom inte fram, gymnasisten rationalistisk "profil" - hur går det med försöket att försöka ta om det där högskoleprovet... behöver du söka dispans eller det går fint med lite förhandling via älskade DO ?
som har det i-hjärtat... the emfasempatiske learning by doing but hopp över hindren..
ska inte lägga in nåt lol, men du fattar.. (inte.. för du förstår inte vad du har att göra med, fortsätt läs rómaner du!)
Citat:
argumenterar jag som du ser annorlunda och mindre partiskt. Detta kallas "yrkesroll". Du förstår, när jag sitter på FB sitter jag med par öl, kanske en joint, etc. JAg försöker inte agera enligt min yrkesroll utan använder FB för att vädra min åsikt. När jag jobbar tar jag på mig lärarrollen och agerar i linje med mitt uppdrag.
roll... hmm... och du läste psykologi i den grad att du vet vad du "pratar om"
sure.. det märktes verkligen när dao-maoisten skulle bärja söka islamoboiska "tendenser" , för m,er cleancutted "proffessionalism" ?
nope, inte vad jag sett, det är politik för hela slanten där du försöker tolka -
din proffsiga devis lyder "religion är livsviktigt för alla"
det blir ett
utifrån hur intelligent du verkligen förstår kontexterna när din politiska iver ska in och "leda" , wow så smart att sätta religionen bredvid filosofin... det var ju mvg det... och det tycker du gäller överallt?
lite egenhändigt avkollade "jämkningar" , det.. om ngt är inte brain in work.
det var liksom längesedan man formade utrymmen för religionsbefriade program, så du är uppdaterad stumpan.
Citat:
Nej allt du behöver göra är att lägga fram den faktiska faktan om religion och dess effekt, den talar för sig själv och behöver inte vinklas.. Lägger du fram fakta om religion opartiskt kommer det visa en ganska jävlig bild
Faktan...
...som bara du har .... "min" "jag har rätt"
ingen kan säga att "slöjan inte, är kvinnans alldeles egna val... då blöir det bank... inte?
nej... du har inte uppnått de kriterier där resonemangsfilosofiska aspekter kan gå in, dy ballar ur och det systematiskt. Så propaganda... är ännu inte = pedagogik.
på gymnasienivå.... men lekskola... kan så vara... emotionella stödet, ja-sägar-vällingen för dig och de dina. där du håller dig.
ecpat, skulle aldrig sitta och försanthålla att det är kvinnornas val att vira in sig i hucklen i 40 graders värme... med, aircondition där det trots allt är välkänt att de drar på sig cirkusuniformen, på kommando. det är kulturstrategi.