2014-04-11, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Låter lite som min förra rankade match, är alltid kul med den typen utav spelare i sitt eget lag.

Så är apan fortfarande viable? Har inte sätt honom på ett tag och var sugen på att köpa han för jungle/top.

edit:

Sugen på en ny top kille, är så otroligt begränsad där att det bara är löjligt, är typ bara Garen nu förtiden, var sugen på Darius men jag vet själv hur utsatt man är för ganks, och orka vara mainstream och köra rene/shyv.
Ryze skulle jag tipsa om, speciellt när andra är mainstream och spelar rene/shy.
Citera
2014-04-11, 19:45
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaxophobia
Ryze skulle jag tipsa om, speciellt när andra är mainstream och spelar rene/shy.

450 spenderat!
Citera
2014-04-11, 19:53
Medlem
LaZZi3s avatar
Cho brukar funka jävligt bra top annars, lätt att hålla kontroll på lanen och blir brutalt svår att döda late, dock kan du bli jävligt utsatt om du dör några gånger tidigt!
Citera
2014-04-11, 21:57
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaZZi3
Cho brukar funka jävligt bra top annars, lätt att hålla kontroll på lanen och blir brutalt svår att döda late, dock kan du bli jävligt utsatt om du dör några gånger tidigt!

Nja, får alltid intrycket att den sällan faktiskt tillför någonting till laget, fast bra på att överleva att den absolut för det mesta.
Citera
2014-04-11, 23:41
Medlem
Socker-Connys avatar
Citat:
Nja, får alltid intrycket att den sällan faktiskt tillför någonting till laget, fast bra på att överleva att den absolut för det mesta.

Håller med, mainade Cho i S3 och precis som du säger, man tillför typ ingenting till laget. Missar du din Q så har du gjort vad du kan typ använde Cho med framgång dock flera gånger mot Kata när hon va fotm och där funkar de ganska bra med att stoppa ultin men numera tycker jag Cho är tämligen skit
Citera
2014-04-11, 23:45
Medlem
Tjockstarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Tänkte ge mig på att bemästra Shaco i jungle, äre värt min tid eller han är helt värdelös? Åsikterna omkring intranätet skiljer sig rätt hyfsat. Enligt vissa är han helt nuts när man väl lärt sig honom och enligt vissa suger han svullen purjo.

OT, skön varning i postingscreen snuffel ;p

http://www.twitch.tv/shaco11

Han är rätt skön med Shaco dock så har han ingen mick.
Citera
2014-04-12, 02:01
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socker-Conny
Håller med, mainade Cho i S3 och precis som du säger, man tillför typ ingenting till laget. Missar du din Q så har du gjort vad du kan typ använde Cho med framgång dock flera gånger mot Kata när hon va fotm och där funkar de ganska bra med att stoppa ultin men numera tycker jag Cho är tämligen skit

Har använt den en del i 3v3 där det faktiskt var skaplig, däremot på 5v5 mappen så känns den ärligttalat som skit, vist den "kontrar" väll en del gubbar, men man kanske också vill vara lite nyttig även efter laningfasen är över.
Citera
2014-04-12, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Så extremt roligt att spela LoL!!!!!
http://i.gyazo.com/b5e34f97568cbaef8e3b5b0978e2fd14.png

Fyfan, inne på en 7 loss streak samt min första demotion för säsongen.

Så går det när man spelar Darius

Vayne > Darius

Sluta spela Darius så ska du se att det går bättre.
Citera
2014-04-12, 02:14
Medlem
Citat:
Låter lite som min förra rankade match, är alltid kul med den typen utav spelare i sitt eget lag.

Så är apan fortfarande viable? Har inte sätt honom på ett tag och var sugen på att köpa han för jungle/top.

edit:

Sugen på en ny top kille, är så otroligt begränsad där att det bara är löjligt, är typ bara Garen nu förtiden, var sugen på Darius men jag vet själv hur utsatt man är för ganks, och orka vara mainstream och köra rene/shyv.
Ryze, Riven, Rumble, Soraka(Ja, jag är seriös), Vayne om moståndaren kör t.ex. Singed och ni har en tanking jungler, Yasuo, Trundle.
Citera
2014-04-12, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrankieOcean
Ryze, Riven, Rumble, Soraka(Ja, jag är seriös), Vayne om moståndaren kör t.ex. Singed och ni har en tanking jungler, Yasuo, Trundle.
Samtiliga som nämndes ovan + Jax, Nasus, Vladimir, Lissandra och Tryndamere. Du måste dock kunna champsen och inte picka dem mot vad som helst, om du vill vinna.
Citera
2014-04-12, 03:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Så extremt roligt att spela LoL!!!!!
http://i.gyazo.com/b5e34f97568cbaef8e3b5b0978e2fd14.png

Fyfan, inne på en 7 loss streak samt min första demotion för säsongen.
1. Du spelar Darius. En av de sämsta champsen att carrya matcher med. Kanske med undantag för Garen och någon till som liknar dessa två.

2. Du spelar top. Sämsta lanen att carrya matcher från.

3. Vayne och alla andra AD-carries (som farmat tillräckligt) äter Darius till frukost. Detta hör ihop med punkt 1.

Att du kanske vinner din lane och sen lyckas springa och ta kills med R (eller utan) spelar ingen större roll för matchen som helhet.
Senast redigerad av revamp 2014-04-12 kl. 04:00.
Citera
2014-04-12, 11:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
1. Du spelar Darius. En av de sämsta champsen att carrya matcher med. Kanske med undantag för Garen och någon till som liknar dessa två.

2. Du spelar top. Sämsta lanen att carrya matcher från.

3. Vayne och alla andra AD-carries (som farmat tillräckligt) äter Darius till frukost. Detta hör ihop med punkt 1.

Att du kanske vinner din lane och sen lyckas springa och ta kills med R (eller utan) spelar ingen större roll för matchen som helhet.

bla bla bla. Skitsnack. Det handlar om hur bra man är.

Baron VU snart då med tanke på den senaste infon från pben? Förväntar mig en fullständig VU av kartan också. Dom har fortfarande sin Q1 suprise låst, om det inte var teambuilder (vilket jag tvivlar på).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in