2014-04-11, 01:27
  #3013
Medlem
vatoss avatar
Det är mycket folk som driver har jag märkt och många tjejer som det står att dom är 18 sen får man deras Facebook och där står det att dom är yngre än 18. Jag är 21 så det är ganska mycket yngre man pratar med. Men Kanske 7-8 tjejer i veckan som man pratar med och får nummer och facebook av.
Citera
2014-04-11, 04:03
  #3014
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatos
Det är mycket folk som driver har jag märkt och många tjejer som det står att dom är 18 sen får man deras Facebook och där står det att dom är yngre än 18. Jag är 21 så det är ganska mycket yngre man pratar med. Men Kanske 7-8 tjejer i veckan som man pratar med och får nummer och facebook av.

Har fan sett tjejer som har ålder 20 på Badoo sen i presentationen skriver dom "är 17", what the fuck?
Citera
2014-04-11, 05:34
  #3015
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Haha nej det är lugnt , är ändå inte i desperat behov av nån brud för tillfället.
som sagt reggade mig som en tjej o då blev det väl fler killar som kom än om jag reggat mig som kille o sökte efter tjejer... Så är väl inte allt för konstigt att jag var populär för en dag
Citera
2014-04-11, 08:50
  #3016
Medlem
elliezs avatar
Raderade Badoo-appen från min mobil igår. Det är på tok för jobbigt att vara tjej där.
Träffat några människor därifrån. En blev bara sex, en annan var jag ute på en lång skogspromenad med men vi gjorde inget, den tredje var på tok för full och skröt om sitt hus som han tydligen ägde och den fjärde var väldigt introvert, svarade bara på tilltal men när han såg en hund blev han glad och klappade händerna.
Nej, Badoo är nog ingenting för mig.
Citera
2014-04-11, 11:26
  #3017
Medlem
Har faktiskt träffat en riktigt härlig tjej där inne. Vi bytte nummer och Facebook och på den vägen är det.
Höll verkligen på att slopa allt vad Badoo hette, där är alldeles för mycket av det konstiga slaget.
När jag träffat min polares tjej som han träffa på Badoo blev jag verkligen rädd.

I vilket fall, hon är jävligt fin och mycket trevlig.
Gick in på Badoo idag och såg då att hon tagit ner sin profil där inne så det känns väl ganska lovande ändå.
Citera
2014-04-11, 12:52
  #3018
Medlem
Tjockstarks avatar
Tjej 1 skriver - Gud vad fin du är , replikerar med ett Tack! och nån alldaglig fras som jag inte kommer ihåg. samt en fråga så hon kunde svara med något.

Knäpptyst.


Tjej 2 skriver - Hej hej , du ser riktigt bra ut!, replikerar med ett, Tack! Då skulle du se mig i verkligen ,typ.

Knäpptyst.

Och sådär är det rätt ofta. Fattar inte varför.
Citera
2014-04-12, 00:15
  #3019
Medlem
Jamez85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
Nån mer som har problem med att få den profilbild som man själv önskar?

Tro inte att ni har den profilbilden som ni väljer.
Badoo väljer själv en bild från ert album.

Visst, på er presentation på DATORN kan det se ut som ni har valt bild men kolla i mobilen eller "Folk i närheten" så ser ni vilken profilbild ni VERKLIGEN har.


Diskuteras mer här:
http://translate.google.com/translate?hl=sv&sl=de&tl=sv&u=http%3A%2F%2Fwww.awb ox.de%2Fwie-kann-ich-bei-badoo-mein-profilbild-aendern.html
Den bild som har fått bäst betyg i genomsnitt väljs till din profilbild. Skulle flera bilder ha samma betyg i genomsnitt skulle nog antingen den som man lade upp först eller den som har flest antal röster väljas till profilbild.
Citera
2014-04-12, 08:13
  #3020
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av elliez
Raderade Badoo-appen från min mobil igår. Det är på tok för jobbigt att vara tjej där.
Träffat några människor därifrån. En blev bara sex, en annan var jag ute på en lång skogspromenad med men vi gjorde inget, den tredje var på tok för full och skröt om sitt hus som han tydligen ägde och den fjärde var väldigt introvert, svarade bara på tilltal men när han såg en hund blev han glad och klappade händerna.
Nej, Badoo är nog ingenting för mig.

Du låter rätt ambivalent i ditt uppsåt får jag definitivt säga - tror du dom både har knullgaranti och förhållandegaranti?
Citera
2014-04-12, 13:48
  #3021
Medlem
Caesarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Tänkte bidra med mina egna erfarenheter av Badoo:
  • För det första - sjukt mkt hästtjejer!
  • För det andra - sjukt mkt undersköterskor/sköterskor/vårdbiträden!

Jag gillar siffror, så här är lite statistik:

Jag har varit medlem i 3 månader. Siffrorna gäller under denna period.

Mina bilder har i snitt 6/10 i betyg.

Har fått ca 200-250 matchningar.

Av dessa har jag börjat chatta med ca 60 tjejer.

Har träffat ca 20 tjejer för en fika.

Av dessa har 12 velats träffas igen.

Har hånglat med 10 av dom.

Av dessa har jag haft vaginalt sex med 7 st tjejer.

Har även sprutat 4 st av dom i munnen.

Nästan alla av dessa har jag haft sex med flertalet gånger. Några av dom har jag faktiskt knullat 10-20 gånger bara dom senaste veckorna. Låter kanske som jag hittar på, men det är helt sant. Jag har fått ligga sjukt mkt på sistone. Och vi snackar inte fula tjejer, dom selekterar jag bort redan vid första dejten. Vi snackar 8/10 och över. Riktigt fina tjejer, supersöta kroppar och väldigt roliga att prata med. Endast ett har varit ett ONS, och hon var fett weird. Pratade bara om sina jävla katter. Jag hatar katter.

Först av allt: Chatta en stund.
Efter det: Byt telefonnummer.
Första dejten: En fika på stan.
Andra dejten: Hos dig.

Du måste ha en negativ selektion om du har någon självrespekt. För min egen del dejtar jag inte tjejer med barn, och det händer att man börjar chatta med dessa av misstag. Det händer också att tjejer väger 30-40 kg mer när man träffar dom än på sina profilbilder (inte helt ovanligt), och då får man också ta sig i kragen och fundera på om man verkligen vill dejta denna tjej. Och ibland är det helt enkelt så att man bara inte klickar med någon. Det tror jag är viktigt att komma ihåg, man kan faktiskt inte klicka med alla.

Lite tankar om Badoo och kanske nätdejting i allmänhet:
  • Bilderna du lägger upp är 95% av av ekvationen
  • Nästan allting handlar om fysisk attraktion
  • Du måste ha något som gör dig unik eller bara jävligt attraktiv
  • Vill en tjej fortsätta träffa dig efter första dejten, så är du i princip 100% inne
  • Om en tjej inte svarar eller inte vill träffas av någon anledning - don't waste your time
  • Less is more! Skriv inte långa mejl/mess/presentationer, du bara skjuter dig själv i foten

Och sist men inte minst: Du måste köra "Shotgun approach". Du kan inte snöa in dig på en person. Messa 100 tjejer, 50 st kommer inte ens svara. 20 st till kommer börja chatta men sen plötsligt sluta skriva till dig. Omöjligt att veta varför. Vem bryr sig. Det spelar ingen roll. Häng inte upp dig på det. Se till att du har många tentakler ute, selektera utifrån dina förutsättningar, och försök hålla dig lugn och självsäker så kommer du lyckas.

Och sen vaknade du. Inte ens Brad Pitt skulle nå dessa siffror.
Citera
2014-04-12, 16:38
  #3022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockstark
Tjej 1 skriver - Gud vad fin du är , replikerar med ett Tack! och nån alldaglig fras som jag inte kommer ihåg. samt en fråga så hon kunde svara med något.

Knäpptyst.


Tjej 2 skriver - Hej hej , du ser riktigt bra ut!, replikerar med ett, Tack! Då skulle du se mig i verkligen ,typ.

Knäpptyst.

Och sådär är det rätt ofta. Fattar inte varför.

Haha det händer väldigt ofta. Jag förstår inte riktigt heller varför. Det är samma sak med tjejer som själva skriver till dig först och sedan bara slutar skriva efter något meddelande där det har varit omöjligt för dom att bedöma om du är intressant eller inte.
Citera
2014-04-12, 16:42
  #3023
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Som ful fet värdelös/arbetslös drägg till kvinna så får man minst 50 meddelanden per inloggning av desperata snubbar som bara måste ha fitta.

Så är man då en halvt värdelös idiot som inte orkar leka depserat horkarl så är inte badoo nått för en.
Citera
2014-04-13, 11:11
  #3024
Medlem
Xstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesarn
Och sen vaknade du. Inte ens Brad Pitt skulle nå dessa siffror.

Att ha sex med 7 olika tjejer på tre månader? Brad Pitt skulle fixa det på en kväll. Eller menade du några andra siffror? Kan lova att allt är helt sant, och jag är långt ifrån någon Brad Pitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in