Tänkte bidra med mina egna erfarenheter av Badoo:
- För det första - sjukt mkt hästtjejer!
- För det andra - sjukt mkt undersköterskor/sköterskor/vårdbiträden!
Jag gillar siffror, så här är lite statistik:
Jag har varit medlem i 3 månader. Siffrorna gäller under denna period.
Mina bilder har i snitt 6/10 i betyg.
Har fått ca 200-250 matchningar.
Av dessa har jag börjat chatta med ca 60 tjejer.
Har träffat ca 20 tjejer för en fika.
Av dessa har 12 velats träffas igen.
Har hånglat med 10 av dom.
Av dessa har jag haft vaginalt sex med 7 st tjejer.
Har även sprutat 4 st av dom i munnen.
Nästan alla av dessa har jag haft sex med flertalet gånger. Några av dom har jag faktiskt knullat 10-20 gånger bara dom senaste veckorna. Låter kanske som jag hittar på, men det är helt sant. Jag har fått ligga sjukt mkt på sistone. Och vi snackar inte fula tjejer, dom selekterar jag bort redan vid första dejten. Vi snackar 8/10 och över. Riktigt fina tjejer, supersöta kroppar och väldigt roliga att prata med. Endast ett har varit ett ONS, och hon var fett weird. Pratade bara om sina jävla katter. Jag hatar katter.
Först av allt: Chatta en stund.
Efter det: Byt telefonnummer.
Första dejten: En fika på stan.
Andra dejten: Hos dig.
Du måste ha en negativ selektion om du har någon självrespekt. För min egen del dejtar jag inte tjejer med barn, och det händer att man börjar chatta med dessa av misstag. Det händer också att tjejer väger 30-40 kg mer när man träffar dom än på sina profilbilder (inte helt ovanligt), och då får man också ta sig i kragen och fundera på om man verkligen vill dejta denna tjej. Och ibland är det helt enkelt så att man bara inte klickar med någon. Det tror jag är viktigt att komma ihåg, man kan faktiskt inte klicka med alla.
Lite tankar om Badoo och kanske nätdejting i allmänhet:
- Bilderna du lägger upp är 95% av av ekvationen
- Nästan allting handlar om fysisk attraktion
- Du måste ha något som gör dig unik eller bara jävligt attraktiv
- Vill en tjej fortsätta träffa dig efter första dejten, så är du i princip 100% inne
- Om en tjej inte svarar eller inte vill träffas av någon anledning - don't waste your time
- Less is more! Skriv inte långa mejl/mess/presentationer, du bara skjuter dig själv i foten
Och sist men inte minst: Du måste köra "Shotgun approach". Du kan inte snöa in dig på en person. Messa 100 tjejer, 50 st kommer inte ens svara. 20 st till kommer börja chatta men sen plötsligt sluta skriva till dig. Omöjligt att veta varför. Vem bryr sig. Det spelar ingen roll. Häng inte upp dig på det. Se till att du har många tentakler ute, selektera utifrån dina förutsättningar, och försök hålla dig lugn och självsäker så kommer du lyckas.