2014-04-10, 01:06
  #3001
Medlem
Xstars avatar
Tänkte bidra med mina egna erfarenheter av Badoo:
  • För det första - sjukt mkt hästtjejer!
  • För det andra - sjukt mkt undersköterskor/sköterskor/vårdbiträden!

Jag gillar siffror, så här är lite statistik:

Jag har varit medlem i 3 månader. Siffrorna gäller under denna period.

Mina bilder har i snitt 6/10 i betyg.

Har fått ca 200-250 matchningar.

Av dessa har jag börjat chatta med ca 60 tjejer.

Har träffat ca 20 tjejer för en fika.

Av dessa har 12 velats träffas igen.

Har hånglat med 10 av dom.

Av dessa har jag haft vaginalt sex med 7 st tjejer.

Har även sprutat 4 st av dom i munnen.

Nästan alla av dessa har jag haft sex med flertalet gånger. Några av dom har jag faktiskt knullat 10-20 gånger bara dom senaste veckorna. Låter kanske som jag hittar på, men det är helt sant. Jag har fått ligga sjukt mkt på sistone. Och vi snackar inte fula tjejer, dom selekterar jag bort redan vid första dejten. Vi snackar 8/10 och över. Riktigt fina tjejer, supersöta kroppar och väldigt roliga att prata med. Endast ett har varit ett ONS, och hon var fett weird. Pratade bara om sina jävla katter. Jag hatar katter.

Först av allt: Chatta en stund.
Efter det: Byt telefonnummer.
Första dejten: En fika på stan.
Andra dejten: Hos dig.

Du måste ha en negativ selektion om du har någon självrespekt. För min egen del dejtar jag inte tjejer med barn, och det händer att man börjar chatta med dessa av misstag. Det händer också att tjejer väger 30-40 kg mer när man träffar dom än på sina profilbilder (inte helt ovanligt), och då får man också ta sig i kragen och fundera på om man verkligen vill dejta denna tjej. Och ibland är det helt enkelt så att man bara inte klickar med någon. Det tror jag är viktigt att komma ihåg, man kan faktiskt inte klicka med alla.

Lite tankar om Badoo och kanske nätdejting i allmänhet:
  • Bilderna du lägger upp är 95% av av ekvationen
  • Nästan allting handlar om fysisk attraktion
  • Du måste ha något som gör dig unik eller bara jävligt attraktiv
  • Vill en tjej fortsätta träffa dig efter första dejten, så är du i princip 100% inne
  • Om en tjej inte svarar eller inte vill träffas av någon anledning - don't waste your time
  • Less is more! Skriv inte långa mejl/mess/presentationer, du bara skjuter dig själv i foten

Och sist men inte minst: Du måste köra "Shotgun approach". Du kan inte snöa in dig på en person. Messa 100 tjejer, 50 st kommer inte ens svara. 20 st till kommer börja chatta men sen plötsligt sluta skriva till dig. Omöjligt att veta varför. Vem bryr sig. Det spelar ingen roll. Häng inte upp dig på det. Se till att du har många tentakler ute, selektera utifrån dina förutsättningar, och försök hålla dig lugn och självsäker så kommer du lyckas.
__________________
Senast redigerad av Xstar 2014-04-10 kl. 01:59.
Citera
2014-04-10, 06:18
  #3002
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keller68
ETT ENKELT EXPRIMENT DÄR DET ÄR KUL ATT LURA KILLAR SÄGER DU ÖVER MEJ

Ja det är såna som du som visar på att dejtingsidor inte är så seriösa.
Det är såna som du som drar ner standarden på dessa forum.
Vissa killar vill bara ligga. Men det finns ju de med som vill och söker riktig kärlek.
Ett seriöst förhållande helt enkelt . Är det så kul att blåsa dessa ?
Vissa har faktiskt känslor och kan bli ledsna, Vissa är ensamma och söker vänner och kärlek.
Även om det finns lustigt folk där ute med. Men överlag är många rätt hyggliga.
Så lägg ner allt trams och joller.
Är du en av de jag lurat??? Har iaf inte gått så långt att jag sagt att vi ska mötas på någon dyr restaurang eller så. Kan väl ändå tycka att är man kring 30 bör man väl vänta med att träffa en person fören man sett lite fler bilder och pratat i telefon med personen. Telefon känns ändå som att 80-talister gärna föredrar. Och då gärna att man pratar i MOBILEN o inte typ skype, eftersom större risk att det är fejk. Hur som helst ville jag bara se hur stort intresset är samt vad lite äldre killar snackar om. Jag tror inte de kommer hata min alias. Hoppas det inte finns någon med det namnet, åldern som bor i den stad jag nämnt på badoo. Isf får jag väl kontakta den RIKTIGA tjejen och berätta.
Iaf min statistik (o då höll jag mig bara aktiv under helgen)
Citat:
6 apr
Nya besökare: 184
Vill träffa dig: 188
Nya kontakter: 25
7 apr
Nya besökare: 49
Vill träffa dig: 60
Nya kontakter: 12
8 apr
Nya besökare: 35
Vill träffa dig: 2
Nya kontakter: 1
9 apr
Nya besökare: 36
Vill träffa dig: 30
Nya kontakter: 1
Nuvarande (10 apr)
Nya besökare: 41
Vill träffa dig: 32
Nya kontakter: 1
Totalt
Nya besökare: 356
Vill träffa dig: 312
Nya kontakter: 40
genomsnitt (fem dagar)
Nya besökare: 71
Vill träffa dig: 62
Nya kontakter: 8
Citera
2014-04-10, 10:47
  #3003
Medlem
wastedandlazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Tänkte bidra med mina egna erfarenheter av Badoo:
  • För det första - sjukt mkt hästtjejer!
  • För det andra - sjukt mkt undersköterskor/sköterskor/vårdbiträden!

Jag gillar siffror, så här är lite statistik:

Jag har varit medlem i 3 månader. Siffrorna gäller under denna period.

Mina bilder har i snitt 6/10 i betyg.

Har fått ca 200-250 matchningar.

Av dessa har jag börjat chatta med ca 60 tjejer.

Har träffat ca 20 tjejer för en fika.

Av dessa har 12 velats träffas igen.

Har hånglat med 10 av dom.

Av dessa har jag haft vaginalt sex med 7 st tjejer.

Har även sprutat 4 st av dom i munnen.

Nästan alla av dessa har jag haft sex med flertalet gånger. Några av dom har jag faktiskt knullat 10-20 gånger bara dom senaste veckorna. Låter kanske som jag hittar på, men det är helt sant. Jag har fått ligga sjukt mkt på sistone. Och vi snackar inte fula tjejer, dom selekterar jag bort redan vid första dejten. Vi snackar 8/10 och över. Riktigt fina tjejer, supersöta kroppar och väldigt roliga att prata med. Endast ett har varit ett ONS, och hon var fett weird. Pratade bara om sina jävla katter. Jag hatar katter.

Först av allt: Chatta en stund.
Efter det: Byt telefonnummer.
Första dejten: En fika på stan.
Andra dejten: Hos dig.

Du måste ha en negativ selektion om du har någon självrespekt. För min egen del dejtar jag inte tjejer med barn, och det händer att man börjar chatta med dessa av misstag. Det händer också att tjejer väger 30-40 kg mer när man träffar dom än på sina profilbilder (inte helt ovanligt), och då får man också ta sig i kragen och fundera på om man verkligen vill dejta denna tjej. Och ibland är det helt enkelt så att man bara inte klickar med någon. Det tror jag är viktigt att komma ihåg, man kan faktiskt inte klicka med alla.

Lite tankar om Badoo och kanske nätdejting i allmänhet:
  • Bilderna du lägger upp är 95% av av ekvationen
  • Nästan allting handlar om fysisk attraktion
  • Du måste ha något som gör dig unik eller bara jävligt attraktiv
  • Vill en tjej fortsätta träffa dig efter första dejten, så är du i princip 100% inne
  • Om en tjej inte svarar eller inte vill träffas av någon anledning - don't waste your time
  • Less is more! Skriv inte långa mejl/mess/presentationer, du bara skjuter dig själv i foten

Och sist men inte minst: Du måste köra "Shotgun approach". Du kan inte snöa in dig på en person. Messa 100 tjejer, 50 st kommer inte ens svara. 20 st till kommer börja chatta men sen plötsligt sluta skriva till dig. Omöjligt att veta varför. Vem bryr sig. Det spelar ingen roll. Häng inte upp dig på det. Se till att du har många tentakler ute, selektera utifrån dina förutsättningar, och försök hålla dig lugn och självsäker så kommer du lyckas.

Önskar jag hade läst det här innan jag satte igång.

Hur många dagar/meddelanden chattar du innan du frågar om fika?

De flesta av mina chattar tar slut när jag bjuder ut dem:/
Citera
2014-04-10, 12:21
  #3004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
Är du en av de jag lurat??? Har iaf inte gått så långt att jag sagt att vi ska mötas på någon dyr restaurang eller så. Kan väl ändå tycka att är man kring 30 bör man väl vänta med att träffa en person fören man sett lite fler bilder och pratat i telefon med personen. Telefon känns ändå som att 80-talister gärna föredrar. Och då gärna att man pratar i MOBILEN o inte typ skype, eftersom större risk att det är fejk. Hur som helst ville jag bara se hur stort intresset är samt vad lite äldre killar snackar om. Jag tror inte de kommer hata min alias. Hoppas det inte finns någon med det namnet, åldern som bor i den stad jag nämnt på badoo. Isf får jag väl kontakta den RIKTIGA tjejen och berätta.
Iaf min statistik (o då höll jag mig bara aktiv under helgen)

Totalt
Nya besökare: 356
Vill träffa dig: 312
Nya kontakter: 40
genomsnitt (fem dagar)
Nya besökare: 71
Vill träffa dig: 62
Nya kontakter: 8

:O hur gör du? jag har 29 besökare totalt :P
Citera
2014-04-10, 13:11
  #3005
Medlem
Xstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastedandlazy
Önskar jag hade läst det här innan jag satte igång.

Hur många dagar/meddelanden chattar du innan du frågar om fika?

De flesta av mina chattar tar slut när jag bjuder ut dem:/

När alla de vanliga frågorna är ställda så frågar jag om dom vill ta en fika. Hur många meddelanden och dagar beror på tjejen. Kortaste ligg är 18 meddelanden och 2 dagar, längsta är 140 meddelanden och 28 dagar. Då räknar jag även med tjejens meddelanden.

Vad har dina bilder fått i betyg?
Citera
2014-04-10, 15:45
  #3006
Medlem
Vad menas med när det står såhär? Har jag superpowers eller inte? Hur får jag bort det om jag har det?

Super Powers
Du prenumererar inte på Super Powers.

Dina Super Powers är fortfarande aktiva. Om du stänger av din prenumeration kommer de att upphöra den 12/04/2014.

Betalningsmetod
Du har inte valt en betalningsmetod än.
När du gör en betalning på Badoo med en metod som vi kan spara (t.ex. bankkort eller PayPal), får du tillgång till Badoos premiumfunktioner med bara ett klick.
Citera
2014-04-10, 21:20
  #3007
Medlem
Argh123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
:O hur gör du? jag har 29 besökare totalt :P
wtf? jag gjorde inget särskilt, valde bara någon random bild på tjej och tog första namnet jag kom att tänka på och någon ålder.
Om du vill kan du ta över mitt konto och byta till ditt namn, ålder och ort.
Jag tror jag i början hamnar på någon form av VIP lista. absolut ingen aning om hur det funkar "/
Handlar väl bara om "tur" att få flera besökare. Finns ju typ inget sett att locka utåt.
Citera
2014-04-10, 22:52
  #3008
Medlem
wastedandlazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
När alla de vanliga frågorna är ställda så frågar jag om dom vill ta en fika. Hur många meddelanden och dagar beror på tjejen. Kortaste ligg är 18 meddelanden och 2 dagar, längsta är 140 meddelanden och 28 dagar. Då räknar jag även med tjejens meddelanden.

Vad har dina bilder fått i betyg?

mellan 3 och 4.5
Har du nån mall för chatten, hur kommer du in på fika?

Fy fan kör sista rycket på badoo sen får det fan va, fast man lyckats ibland
Blir så jäva tydligt att man nästan lider av sexmissbruk, skulle det vart en drog skulle man blivit intagen:P
Citera
2014-04-10, 23:40
  #3009
Medlem
Xstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastedandlazy
mellan 3 och 4.5
Har du nån mall för chatten, hur kommer du in på fika?

Fy fan kör sista rycket på badoo sen får det fan va, fast man lyckats ibland
Blir så jäva tydligt att man nästan lider av sexmissbruk, skulle det vart en drog skulle man blivit intagen:P

Dina foton har för lågt betyg. Det spelar ingen roll vad du skriver i chatten. Fysisk attraktion är 95% av ekvationen. Gymma hårt i ett halvår, skaffa nya kläder, ny frisyr, etc. Jobba på ditt utseende. Ta nya kort, som får "grönt" i betyg, och prova igen. Då kommer du lyckas bättre.
Citera
2014-04-10, 23:47
  #3010
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Detta hände mig med en gång. Kan tyvär inte hjälpa dig då jag inte vet varför det hände.

Lite tråkigt, men sånt är livet.
Citera
2014-04-11, 01:03
  #3011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argh123
wtf? jag gjorde inget särskilt, valde bara någon random bild på tjej och tog första namnet jag kom att tänka på och någon ålder.
Om du vill kan du ta över mitt konto och byta till ditt namn, ålder och ort.
Jag tror jag i början hamnar på någon form av VIP lista. absolut ingen aning om hur det funkar "/
Handlar väl bara om "tur" att få flera besökare. Finns ju typ inget sett att locka utåt.

Haha nej det är lugnt , är ändå inte i desperat behov av nån brud för tillfället.
Citera
2014-04-11, 01:04
  #3012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xstar
Dina foton har för lågt betyg. Det spelar ingen roll vad du skriver i chatten. Fysisk attraktion är 95% av ekvationen. Gymma hårt i ett halvår, skaffa nya kläder, ny frisyr, etc. Jobba på ditt utseende. Ta nya kort, som får "grönt" i betyg, och prova igen. Då kommer du lyckas bättre.

Du menar man ska måsta börja träna också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in