2014-04-08, 21:01
Medlem
Review EHpro Atomic + Tävling

https://www.youtube.com/watch?v=ZplArvH_8ls&list=UUG5vbpwupy371vTaQvOxD4w
Citera
2014-04-10, 07:01
Medlem
warp10s avatar
Någon som har tipps på sidor där man kan köpa allt man behöver för att blanda egna smaker =)
Citera
2014-04-10, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warp10
Någon som har tipps på sidor där man kan köpa allt man behöver för att blanda egna smaker =)
lightyourfire.se
Citera
2014-04-10, 10:02
Medlem
någon här som har en Hammer clone o använt den som kan dela med sig av vad dom tyckte o tänkte?
Citera
2014-04-10, 20:58
Medlem
warp10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strumptrollet
lightyourfire.se

Dom verkar intressanta =)
Har du någon egen erfarenhet av deras essenser?
Citera
2014-04-12, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hataKMH
någon här som har en Hammer clone o använt den som kan dela med sig av vad dom tyckte o tänkte?

https://www.youtube.com/watch?v=jjuys1Cu9MQ&list=UUG5vbpwupy371vTaQvOxD4w
Citera
2014-04-12, 10:52
Medlem
Citat:
Nej men jag var intresserad av att börja och testade ett annat märke men har fått höra senare att flavourart är ett riktigt grymt märke. Tyvärr fortsatte inte jag med DIY eftersom jag har riktigt dåligt med plats och ventilation
Citera
2014-04-12, 21:36
Medlem
God kväll!

Jag fick nyligen smaka ett bloss från en e-cigg av en polare.
Snabbt frågade jag vart han hade köpt den och vad den kostade men han var lite för full för att svara.
Anyways, så blev jag väldigt intresserad av ecigg och satte mig idag och gjorde lite research hit o dit.
Har läst en bit av denna tråd också för den delen.

Tänkte att jag kunde lägga en slant på detta och satte mig och satte ihop min ecigg på lightyourfire.se.Nu undrar jag lite om det jag har sammanställt låter vettigt eller om jag är ute och cycklar.

Som batteri tänkte jag en 1300mAh Vision 'Spinner' - steglöst 3,2V-4,8V.
Sen så laddare som passar, doh.
Och en clearomizer vid namn Nautilus.

Ifall detta inte låter som ett vettigt köpt skulle jag vara tacksam för tips.
Sen så kommer ju frågan om vilken smak på e-juice ni skulle kunna rekommendera mig.
Allt förutom tobak, om jag vill ha tobakssmak går jag och köper mig ett paket cigg istället!

Tack på förhand!
Citera
2014-04-12, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paib
God kväll!

Jag fick nyligen smaka ett bloss från en e-cigg av en polare.
Snabbt frågade jag vart han hade köpt den och vad den kostade men han var lite för full för att svara.
Anyways, så blev jag väldigt intresserad av ecigg och satte mig idag och gjorde lite research hit o dit.
Har läst en bit av denna tråd också för den delen.

Tänkte att jag kunde lägga en slant på detta och satte mig och satte ihop min ecigg på lightyourfire.se.Nu undrar jag lite om det jag har sammanställt låter vettigt eller om jag är ute och cycklar.

Som batteri tänkte jag en 1300mAh Vision 'Spinner' - steglöst 3,2V-4,8V.
Sen så laddare som passar, doh.
Och en clearomizer vid namn Nautilus.

Ifall detta inte låter som ett vettigt köpt skulle jag vara tacksam för tips.
Sen så kommer ju frågan om vilken smak på e-juice ni skulle kunna rekommendera mig.
Allt förutom tobak, om jag vill ha tobakssmak går jag och köper mig ett paket cigg istället!

Tack på förhand!
Typ vettigt men nä...
Nautilus är S T O R och kommer att se helt mongo på ett spinner-batteri. Men Davide, Aspire eller iClear 30B är en bra början. Sen till smaker, tobakssmakerna smakar inte som cigg och till slut kommer du att tröttna på allt konstigt som finns (just sayin') men jag kan rekommendera Irish Coffee vilket smakar exakt som drinken utan fyllan
Själv köper jag juice från elcigg.se (men absolut inte hårdvara) då de har större utbud på smaker och styrka och där kan jag prata mig varm på cappuchino, jordgubbe och USA-mix (tobak, men nej inte cigg-smak)

Glöm inte bort att köpa extra förbrännare.
Citera
2014-04-14, 11:36
Medlem
Citat:

Deras ENjuice ValueVape RY44 är den jag kör just nu dagligen vid 18mg/ml och den är riktigt fin. Väldigt mild tobaksmak med toffee, påminner väldigt mycket om Werther's Original.
Citera
2014-04-14, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XenoZohar
Deras ENjuice ValueVape RY44 är den jag kör just nu dagligen vid 18mg/ml och den är riktigt fin. Väldigt mild tobaksmak med toffee, påminner väldigt mycket om Werther's Original.
Fast nu frågade hen om essenserna och inte e-vätska
Citera
2014-04-15, 14:34
Medlem
Har precis köpt en sån där laddningsbar/påfyllningsbar e-cigarett. Problemet är att manualen endast talar om hur man laddar den, men inte hur man använder den. Har fyllt på den lilla flaskan med måttstocken och allt, men när jag försöker röka kommer det knappt något. Dessutom verkar cigaretten läcka en aning då jag ser lite vätska på själva cigaretten. Ibland drar jag även i mig vätska när jag andas in, men rök däremot kommer bara ibland och den är knappt märkbar.

Så hur i helsike funkar skiten? Ska hålla inne knappen när man drar ett bloss, ska man trycka en gång på den eller hur sjutton fungerar allt? Blir galen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in