Klockrent! Det dær måste jag testa, håller på att sluta røka nu eftersom ciggaretter ær så j*vla dyra i Norge men æn så længe går det inget vidare. Tror det blir lættare med den dær æn med sugtabletter som jag anvænder nu eftersom man får tillfredstælla vanan att ha något mellan fingrarna nær man intar sitt nikotin. Det finns ju visserligen redan sådana substitut men de får man væll i princip bara i sig luft? Nær jag læste artikeln tyckte jag det værkade som att man fick i sig någon slags ånga nær man anvænde elciggen?
Klockrent! Det dær måste jag testa, håller på att sluta røka nu eftersom ciggaretter ær så j*vla dyra i Norge men æn så længe går det inget vidare. Tror det blir lættare med den dær æn med sugtabletter som jag anvænder nu eftersom man får tillfredstælla vanan att ha något mellan fingrarna nær man intar sitt nikotin. Det finns ju visserligen redan sådana substitut men de får man væll i princip bara i sig luft? Nær jag læste artikeln tyckte jag det værkade som att man fick i sig någon slags ånga nær man anvænde elciggen?
Kolla videon. Det ser ut som rök när man röker (ca 1:15 in i videon)!
Each order will be sent worldwide with a flatrate of 9.90 Euro. If the value of the ordered goods is below 50 Euro we charge additionally 10 Euro for a markup of small-volume purchases.
Nån som vill dela fraktkostnader?
__________________
Senast redigerad av BoISaren 2008-02-18 kl. 15:34.
Jævligt bra ide tycker jag i alla fall. Fast jag tror att man per automatik blir utslængd om man anvænder sig av den på krogen. Eller tror ni vakten ær berædd att lyssna på "nej men det hær ær bara en elcigg, titta!"? Haha
Jag brukar ha tummregeln: All tobak från kina smakar bajs...
Men killen i filmen verkade tycka om det och han såg ut som en reko-kille.. Men om det kommar kosta 100€ (ca 931kr) som Squalo säger så känns det inte allt för lockande det är ju samma pris som för 5st level-limpor (gissar att e-ciggen och level smakar samma sak = skit) vilket är 1000 cigg..