2014-04-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezzer
Jag är väldigt lång o smal och jag blir ren på bara några dagar även fast jag rökt väldigt mycket. Rekordet för mig att bli ren utan att fuska är 2 dagar och då hade jag rökt i 5 månader(några gånger i veckan) och vanligtvis brukar det bara ta några dagar. Att bli ren på cannabis är väldigt individuellt då det sätter sig i fettet och påverkas av många olika saker.

Så ja du borde vara ren då.

Skönt att höra, btw skickas de inte till labb
2014-04-10, 00:17
Medlem
Rökt i ungefär i ett år kanske lite mer från och till ! Några månader var de varje dag och nu i slutet ahr de la vart en 5 månaden.. Har fått jobb och är rädd för pisseprov... Kan man bli ren på 2 månader ? om ja rökt så länge ? Tränar 5 dagar veckan och lever sunt
2014-04-10, 00:26
Medlem
Har en fråga. Går på piss för cannabis "frivilligt" då morsan tvingar mig. Detta är på maria. Men undrar vad de kollar efter under analysen av mitt urin.

Tacksam för svar!
2014-04-10, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kesoburken
Rökt i ungefär i ett år kanske lite mer från och till ! Några månader var de varje dag och nu i slutet ahr de la vart en 5 månaden.. Har fått jobb och är rädd för pisseprov... Kan man bli ren på 2 månader ? om ja rökt så länge ? Tränar 5 dagar veckan och lever sunt

Du är ren till 100%
2014-04-10, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av growingoutside
Du är ren till 100%

tills dess ? Ska ligga i med vattnet :F
2014-04-10, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hitechZ
Har en fråga. Går på piss för cannabis "frivilligt" då morsan tvingar mig. Detta är på maria. Men undrar vad de kollar efter under analysen av mitt urin.

Tacksam för svar!

Amfetaminer
Opiater (morfin, heroin)
THC (hasch / gräs / cannabis)
MDMA (ecstasy, MDA, MDEA)
Bensodiazepiner (Rohypnol / flödder, diazepam, nitrazepam osv)
Kokain
2014-04-10, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kesoburken
Amfetaminer
Opiater (morfin, heroin)
THC (hasch / gräs / cannabis)
MDMA (ecstasy, MDA, MDEA)
Bensodiazepiner (Rohypnol / flödder, diazepam, nitrazepam osv)
Kokain

Detta är då inte sticka, alltså analysen?

Tack för svar
2014-04-10, 00:46
Medlem
Citat:
Detta är då inte sticka, alltså analysen?

Tack för svar

Jo de är sticka
2014-04-10, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av growingoutside
Jo de är sticka

Okej. De säger ju att dem skickar urinet på analys. Vad testas då?
2014-04-10, 17:31
Medlem
Hejsan kära vänner.

Nu är det såhär att jag har haft en fruktansvärd noja det senaste just på grund av att mitt kära urin ska sökas igenom nu på måndag! Det är för ett jobb som drogtesten ska utföras.

Senaste röktillfälle var den 24 mars och innan dess ca 4-5 dagar. Den totala mängden som har rökts är ca 1-2g utspritt mellan den 8 mars till den 20 mars sedan var det ju som sagt 4-5 dagars uppehåll innan jag rökte max 0.2g igen den 24 mars!

Tid mellan senaste röktillfälle och drogtest = 3 veckor.
Tid mellan större röktillfälle och drogtest = 4 veckor.

Jag är i 20 års åldern och jag väger 59 kg (med kläder på) är någonstans på 170 cm lång och jag är som ni säkert förstår på vikten väldigt tunn (kan dock äta som en häst utan att vågen förändrar sig en millimeter). Under de senaste två veckorna har jag spenderat 4 dagar i veckan på gym, även ägnat mig åt andra idrotter vid två tillfällen.

Jag har druckit stora mängder vatten varje dag (får gå upp och kissa på natten).

Jag misstänker att det är analys och inte sticka.
Fuska är inte ett alternativ då temperatur kommer mätas, visitering, titta genom lucka.

För några få år sedan fick jag kissa efter ett större missbruk som pågått i flera år (dagligen). Stickan visade då inget och det var två veckor efter senaste intaget.

Vad tror ni kära kamrater, klarar jag detta urintest eller kommer jag att fortsätta att vara arbetslös?

Tack på förhand
2014-04-10, 17:32
Medlem
Citat:
Okej. De säger ju att dem skickar urinet på analys. Vad testas då?

För det mesta samma sak men på en mer exakt nivå då chansen att man åker dit är större!
2014-04-11, 11:03
Medlem
masterior26s avatar
Om man tar 0.7g heroin IV under en hel dag borde väl det vara ute ur urinen efter 7 dagar? Heroin går ju ur kroppen snabbt men det omvandlas ju till morfin som gör att det kanske sitter någon extra dag, men mer än 7 dagar sitter det väl inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in