Citat:
Ursprungligen postat av
Lanoo
Hur ofta är det buggar med kartor osv?
Jag leker normalt runt i T1 med mina 600k i dps.
Igår när jag lirade först med en kompis som är väldigt dåligt gearad men lvl 70 gick allt fint. Så kom det in två spelare till, fortfarande inga problem att rifta runt och det mesta smälte som smör. Så droppar de två sista spelarna ut när vi gjort klart riften och jag och min kompis öppar en ny igen.
Den här gången är det helt omöjligt att få död på något! Vi hade verkligen inte en CHANS! Jag blev konstant oneshottad och till slut var det bara att ge upp (första gången jag gör det)
Hoppade ur spelet och startade ett nytt. återigen gick det hur bra som helst! Någon som har liknande erfarenheter?
Det där är lite beroende på vilka monster som finns på kartan. Det är inte samma varje gång i rift.
Jag spelade grupp en gång i Torment 2, då hadde vi 4 Elithorder + 1 Champion + 1 Guardian + miljoner monster runt oss. Så ser det inte alltid ut. Som tur är var gruppen stark så vi löste det , med dock lite problem.
Dock ska folk envisas att spela Torment 2 med alldeles för låg Damage, bara för att det går "ibland" för att dom har starka medspelare med sig. Men sedan kommer dom där 4 Elithorderna och miljoner monstren då dör alla inklusive de starka som flugor för hela gruppen är för svag i sammantaget. (alla 4's skada)
Den sjukaste densiteten på karta i rift jag sett hittils var Halls of agony (vet ej vilken level). Exakt HELA kartan hadde monster, inte en milimeter från början till slut utan monster. Vi var tvungna att avsluta kartan pga densiteten trotts att riften var klar för länge sedan. Bra XP som fan.