Citat:
Ursprungligen postat av
MentosFruitcore
På tal om ungdomsförbund och sånt: Vad är snittåldern för de som röstar på partiet?
Omöjligt att svara på. Det finns inte sådana uppgifter tillgängliga, vidare blir det ju också problematiskt att jämföra 2010 då partiet var helt nytt, men nu 2014 då mycket har hänt på dessa 4 år.
Citat:
Med tanke på att ni har typ 500 väljare eller så, bör medlemstalet vara väldigt lågt. En bra bit under hundra skulle jag tro.
Du får förstås tro precis vad du vill, och både över- eller underdriva beroende på vad du känner för. Vi kommer ju inte gå ut med några exakta medlemssiffror för det, om det nu var tanken. Utan det räcker för mig att konstatera att du har fel helt enkelt.