Citat:
Ursprungligen postat av
borriz
Jag vet av egen erfarenhet att det inte är så i verkligheten, själv blev jag ställd inför fullbordat faktum (avstängning).
Menar du att åklagaren även skall föra den åtalades talan?
Detta är en konstruktion som verkar höra hemma i Stalins Sovjet eller i dagens Nordkorea.
Nej, det stämmer alldeles utmärkt att man vid en 2.01-omröstning inte får ett PM. Däremot får man PM för varje varning man drar på sig, om man anser att dessa är felaktiga kan man överklaga dessa, först till moderatorn som delade ut varningen och sedan till valfri admin. I det här fallet har du alltså fått 7 varningar på ett år (jag räknar inte med dina tidigare varningar då dessa var preskriberade vid tidpunkten för omröstningen). 6 tillfällen på ett år där du kunnat ta till dig din varning, läst regelverket och korrigera ditt beteende efter detta. När du då en 7:e gång bryter mot regelverket är det väl inte så konstigt att du blir avstängd? [quote=regelverket]2.01. Ohörsamhet
Upprepade varningar som inte hörsammas resulterar i en avstängning.[quote]
Att du blev ställd är för mig väldigt konstigt eftersom du måste varit medveten om att du dragit på dig så pass många varningar.
Det som Carl Hamilton menade var när vi lyfter ett enstaka inlägg som bryter mot 1.XX-regelverket till omröstning får man som användare ett PM där det står varför inlägget är raderat och att det kommer att genomföras en omröstning i outlaw.