2014-04-09, 21:25
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terugflits
Ja jisses, inte ens babbarna som kommenterar håller med honom. Detta måste ju vara något slags mediafulrekord!!

Dessutom har den fan mage att hänga ut kvinnan.

Jag har väldigt svårt att förstå vad babbarna säger med sin pidgin-svenska, det enda de tycks vara eniga om att de är bröder i islam eller vad fan de surrar om.
Citera
2014-04-09, 21:27
Avstängd
wtfuks avatar
Wtfuk är en mycket tolerant människa, detta as som medvetet och illvilligt ger sig på en äldre kvinna med vettiga synpunkter (dvs ej extrema ur någon horisont). Ska ut. I hans hemland hade hans släkt tagit hand om problemet dvs de hade inte tillåtit aset att ge sig på äldre på detta sätt.

Nu vet jag inte riktigt hur "ultrahögern" ställer sig till att ge bidrag till röda halvmånen istället för röda korset, då tänker jag att röda halvmånen hjälper folk i de länder som hamnar i fokus i frågan. Straybullet?

KUK vad jag blir upprörd. För att ta hennes jobb. Finns knappt ord för vilket svin det är.
--

Daban Ibrahim, du är paria, förtjänar det du kommer få. fly från Sverige är min uppmaning. As. Fatta hur många som hatar dig nu! själv tycker jag synd om dig som använder din begränsade intellektuella förmåga till detta bottenskrap, fullt i paritet med åldringsrån.
Citera
2014-04-09, 21:30
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RagnarLodbrok
Röda KORSETS ungdomsförbund.
Jo, fast det är Rädda Barnens Ungdomsförbund som på senare tid förknippats med Revolutionär kommunistisk ungdom (blockaden av Globala Gymnasiet), partipolitiska ställningstaganden (marschera ut från möten där SDU närvarat), diverse uttalanden av vice ordförande Jorge Londono om rasifiering och vithetsnormer... etc, etc.
(FB) Mörkhyad antirasist (Jorge Londoño) anser att vita inte hör hemma i kampen mot rasism
(FB) Rädda barnens ungdomsförbund vill förbjuda SD att komma till skolor

Jag har inte hört att RKU skämt ut sig på liknande sätt.
Citera
2014-04-09, 21:31
Medlem
Varför berättas det inte om hela historien och upprinnelsen till den aktuella diskussionen? Detta skulle ju kunna förklara en del. Uppenbarligen vill inte Apan Ibrahim att detta ska komma ut.

Detta har blivit den nya statsreligionen - alla måste få komma till Sverige och få hjälp, trots att resurserna till våra egna behövande minskar.
Man får inte ens antyda att det kanske vore lämpligare - av olika skäl - att vissa människor ska stanna där de är. Nej, Sverige är ALLAS land enligt de naiva.
Den som har tagit sig till Sverige från ett annat land, är okränkbar och vederbörandes uppsåt får inte ifrågasättas. Säger 35-årige Ahmed att han bara är 17, så är det hans ord som ska räknas.

Hur har det blivit så här?
Hur kunde PK-idioterna ta över vårt land?? De lever ju helt i det blå.
Citera
2014-04-09, 21:34
Medlem
stripesssss avatar
"Er hat kommentarer och hur ni gillar varandras inlägg gör mig bara så glad:) kram på er! Det är bara början fler ska sättas på plats. Väldigt kul och se invandrare hålla med er... Hahaha endast för att se bra ut i svenskarnas ögon:)"
Hans senaste svar på facebook.
Han framstår en aning galen tycker jag.
Han har även raderat en hel del inlägg där invandrare förklarar hur han skämmer ut sig själv/att den enda som hatar är han osv.

Undrar vad hans jobb tycker om att han begår brott mot svennar - inte för att jag bryr mig men etnicitet verkar ju uppenbarligen vara viktigt för honom.
Citera
2014-04-09, 21:39
Medlem
Quid pro quos avatar
Så kvinnan är en volontär som jobbar gratis och RK ger henne foten??
Sagolikt, vem skall nu göra hennes jobb, de mest fanatiska mångkulturivrarna, som brukar kräva rundligt betalt för sina tjänster, lär ju knappast vilja ha en dylik lågstatussyssla?
Citera
2014-04-09, 21:41
Medlem
StarSuckers avatar
Jag känner mig fan kränkt av Dabans åsiktspoliseri.
Samt Röda Korsets idioti att gå på att Daban faktiskt känner sig kränkt. Hon och han delade inte samma åsikt, och hennes åsikt är ju knappast förkastlig eller rasistisk. Hon verkar inte hata någon eller uttrycka något form av hat, utan snarare en oro för de svenska ungdomarna. Det verkar heller inte exkludera de invandrare som redan är i Sverige.

Men det verkar ha gått till den gräns när om man ens tänker kritik så riskerar man att få gå.
Citera
2014-04-09, 21:42
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosomalisk
Nämen!
Apan Ibrahim fanns visst på Lexbase!

https://lexbase.se/personsok?Search%5Bname%5D=daban&Search%5Bsurname% 5D=&Search%5Bpersonal_id%5D=&Search%5Bcity%5D=falu n&_=SÖK

Nämen en kriminell blatte som känner sig kränkt och ska hetsa mot en 60årig tant som bara säger helt normala saker,

BLATTAJÄVEL!!!!
Citera
2014-04-09, 21:44
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosomalisk
Varför berättas det inte om hela historien och upprinnelsen till den aktuella diskussionen? Detta skulle ju kunna förklara en del. Uppenbarligen vill inte Apan Ibrahim att detta ska komma ut.

Detta har blivit den nya statsreligionen - alla måste få komma till Sverige och få hjälp, trots att resurserna till våra egna behövande minskar.
Man får inte ens antyda att det kanske vore lämpligare - av olika skäl - att vissa människor ska stanna där de är. Nej, Sverige är ALLAS land enligt de naiva.
Den som har tagit sig till Sverige från ett annat land, är okränkbar och vederbörandes uppsåt får inte ifrågasättas. Säger 35-årige Ahmed att han bara är 17, så är det hans ord som ska räknas.

Hur har det blivit så här?
Hur kunde PK-idioterna ta över vårt land?? De lever ju helt i det blå.

Gradvis min vän gradvis. kommmer ihåg det var betydligt mer ärligt klimat på 90talet sen blev folk mer och mer försiktiga och oroliga för att tycka fel för media och sk antirasister (blattekickers som sökte bråk) som slog in skallen på oliktänkande gjorde sitt i malmö.
Citera
2014-04-09, 21:48
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Så kvinnan är en volontär som jobbar gratis och RK ger henne foten??
Sagolikt, vem skall nu göra hennes jobb, de mest fanatiska mångkulturivrarna, som brukar kräva rundligt betalt för sina tjänster, lär ju knappast vilja ha en dylik lågstatussyssla?

Hon var sekreterare i Falun-kretsen och huvudansvarig för Röda Korsets sjukhusvärdar (i Falun)... dvs de har sparkat en av sina arbetshästar eller kanske t.o.m. arbetshästen... den som är sekreterare brukar ju dra ett tungt lass i en förening.
Citera
2014-04-09, 21:48
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
....Visst kan man ställa sig kritisk till invandringen (så länge det inte övergår i rasism), är det inte Reinfeldt och Schyman som har sagt det?
Citera
2014-04-09, 21:53
Medlem
Läste i någon av tidningarna att mannen som filmade tanten nu har fått jobb på Röda Korset.. Är det hittepå eller finns det någon källa på det`?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in