2014-04-09, 18:05
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M-9
Förlängde inte Kenta Johansson med Örebro?

Har aldrig varit officiellt klart, men dom flesta trodde att det bara var formaliteter efter sportbladet gått ut med att det var klart. Nu verkar det som att det är någon annan på ingång dock.
2014-04-09, 18:07
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Till Brynäs själva. Brynäs har själva sagt att man räknar med att tjäna in (så småningom) dom en miljon kronor man lagt ut på samarbetet.
Hur?
2014-04-09, 18:15
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Hur?
Ett utdrag ur en intervju med klubbdirektörn.
"Och i förlängningen hoppas ni förstås att det här ska ge något tillbaka till föreningen ekonomiskt?
– Naturligtvis hoppas vi att vi ska bli en ännu intressantare samarbetspartner i och med att vi tydliggör vad föreningen står för."

Detta känns lite luddigt, och jag tvivlar på att detta är en lönsam affär. Verkar vara väldigt långsiktigt tänkt i alla fall.
2014-04-09, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Och där rök även Conny. Nu är snart alla spelare med personlighet borta...

http://na.se/sporten/ishockey/nedslapp/1.2449107-na-avslojar-conny-far-sparken

Nu väntar jag på att Wiklander, Weinstock och Plastino får gå. Sen är vi klara med resningen och kan börja leta ersättare.
2014-04-09, 18:25
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackex
Nu väntar jag på att Wiklander, Weinstock och Plastino får gå. Sen är vi klara med resningen och kan börja leta ersättare.
Ser hellre att Kalle Olsson och Enström går än Wiklander och Weinstock.

Checking line med Wiklander, Eriksson och Dahlström skulle vara riktigt bra. Weinstock kan bli extraforward/utlånad om han inte tar plats i någon kedja direkt.
2014-04-09, 18:26
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
"Och i förlängningen hoppas ni förstås att det här ska ge något tillbaka till föreningen ekonomiskt?
– Naturligtvis hoppas vi att vi ska bli en ännu intressantare samarbetspartner i och med att vi tydliggör vad föreningen står för."

Detta känns lite luddigt, och jag tvivlar på att detta är en lönsam affär. Verkar vara väldigt långsiktigt tänkt i alla fall.

Och då vill man ju synas på matchsponsorn tillsammans med Unicef och inte på nån jävla digital skylt inne i arenan.
2014-04-09, 18:27
Medlem
Illusioners avatar
Citat:

Jag vet inte heller exakt hur det fungerar. Har dock hört från personer med insyn i klubben att det redan lönat sig. Sant eller ej vet jag såklart inte. Men jag väljer att tro på det.
2014-04-09, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Ser hellre att Kalle Olsson och Enström går än Wiklander och Weinstock.

Checking line med Wiklander, Eriksson och Dahlström skulle vara riktigt bra. Weinstock kan bli extraforward/utlånad om han inte tar plats i någon kedja direkt.

Wiklander kan inte forechecka. Det är liksom hans problem, han kan göra mål i AS det är väl allt.

Vad jag har hört försvinner Enström också.
Senast redigerad av Mackex 2014-04-09 kl. 19:35.
2014-04-09, 18:47
Medlem
Burra Burström tillbaka i Luleå, nu är det bara att hoppas att vi undviker nerflyttning.
2014-04-09, 19:03
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Olov44
Burra Burström tillbaka i Luleå, nu är det bara att hoppas att vi undviker nerflyttning.

Ja, alla spelare som har kommit in ser ju inte så bra ut.
2014-04-09, 19:44
Medlem
tcfmogs avatar
Erik Nyström klar för Djurgården.
2014-04-09, 19:51
Medlem
LT10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Erik Nyström klar för Djurgården.
Japp. Guter förlänger med tre år och Challe lämnar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in