2014-04-09, 19:54
Medlem
VSVPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
http://www.svenskafans.com/hockeyzon/brynas-far-reklamfria-matchstall-505354.aspx?tnl336Click=hockeyzon&tnl336Tab=ArtPop

Hoppas det blir så. Isf från Sveriges snyggaste tröja till Sveriges överlägset snyggaste tröja.

Edit: Bild på tröjan. Lär bara vara ett tidigt förslag.

http://i.imgur.com/dxH1Z8P.jpg

Herregud vad underbart det vore!

Men vad är det som utesluter att Unicef skulle betala?
Vet att det är välgörenhetsorganisation, men vet att bla. Rädda Barnen avsätter budget för marknadsföring.
Senast redigerad av VSVP 2014-04-09 kl. 20:00.
2014-04-09, 20:38
Medlem
m4tt145s avatar
Är Nyström vad Dif behöver? Tredje och fjärdelinare behöver dom väl inte? Nu vet jag ju inte mycket om Nyström iofs, men känns inte som spets.
2014-04-09, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Ja, alla spelare som har kommit in ser ju inte så bra ut.
Fabricius och Forsberg, speciellt den först nämnda ser jag gärna att vi skickar till Asplöven. Mannberg skulle kunna få följa med. Chris Abbot skaffar kontrakt både åt han och brorsan för att kan kan teka. Ledin gör omöjligt en lika bra/bättre säsong. Hur ska Klasen och Omark ersättas? Anton Hedman och Gunnarsson borde kunna ersättas ganska bra tycker jag. Skrbek vill jag inte se något mer av. Sandström börjar bli gammal och inte en ända kasse i år. Robin Jonsson blir nog inte kvar, bör kunna ersättas.

Många funderingar.. Själv är jag ovanligt kritisk. Sämsta på länge tror jag.
2014-04-09, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Har aldrig varit officiellt klart, men dom flesta trodde att det bara var formaliteter efter sportbladet gått ut med att det var klart. Nu verkar det som att det är någon annan på ingång dock.
http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=2688&grupp=12254&artikel= 5832923 om en ska till att spekulera lite
2014-04-09, 21:10
Medlem
Busstations avatar
Douglas Murray till Djurgården? Går rykten om det. Kan det vara bomben Jihde pratade om?
2014-04-09, 21:18
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Douglas Murray till Djurgården? Går rykten om det. Kan det vara bomben Jihde pratade om?
Riktigt kass värvning i så fall, såvida han inte spelar för en väldigt låg lön.
2014-04-09, 21:30
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Håller med där, på tok för seg på grillorna. Fast skulle tro att han stannar i NHL.
2014-04-09, 22:02
Medlem
Jeff.Becks avatar
Erik Nyström, vet inte mycket om honom, känner mig tveksam efter att kolla på Eliteprospects...
Douglas Murray kan bli bra, om han är billig. Fernholm vore schysst, Ahnelöv också.

Viktigaste nästa år är att hålla sig kvar i och med det idiotiska beslutet att DIF ska betala hela summan till aik...
2014-04-09, 22:08
Medlem
tcfmogs avatar
Enligt MrMadhawk blir det Kenta Johansson och Johan Tornberg som tränare i Örebro.
2014-04-09, 23:41
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jan-Olov44
Fabricius och Forsberg, speciellt den först nämnda ser jag gärna att vi skickar till Asplöven. Mannberg skulle kunna få följa med. Chris Abbot skaffar kontrakt både åt han och brorsan för att kan kan teka. Ledin gör omöjligt en lika bra/bättre säsong. Hur ska Klasen och Omark ersättas? Anton Hedman och Gunnarsson borde kunna ersättas ganska bra tycker jag. Skrbek vill jag inte se något mer av. Sandström börjar bli gammal och inte en ända kasse i år. Robin Jonsson blir nog inte kvar, bör kunna ersättas.

Många funderingar.. Själv är jag ovanligt kritisk. Sämsta på länge tror jag.

Förstår inte ens hur jag orkar svara när du inleder med att säga att Fabbe bör skickas till Asplöven. Finns ingen som jobbar lika hårt som Fabbe. Forsberg är jag inte särskilt förtjust i. Mannberg fick sin förlängning välförtjänt.

Håller med om Abbotts, men Cam gjorde ändå 14 mål denna säsong.Varför skulle inte Ledin kunna göra det? Klasen är omöjlig att ersätta rakt av, men Omark? Vad gjorde han för skillnad egentligen? Hedmans tacklingar lär man ju sakna, men i övrigt bör det inte vara så svårt att ersätta honom. Gunnarsson har en riktigt bra högstanivå, men visade den först i slutspelet i år.

Skrbek och Jonsson är giganter i egen zon och borde få förlängt. Synd att man är lite skadebenägna bara. Jag är övertygad om att Sandström kommer att göra det bättre offensivt nästa säsong.

Vi får se varåt det barkar när nyförvärven börjar trilla in. Vi vet ju alla hur det lät när Rönken tog över.
2014-04-09, 23:46
Medlem
LT10s avatar
Jihdes tweet handlade alltså om Tornberg.
2014-04-10, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123

Blir han en bättre spelare för att han har lägre lön.

Ryktades om Tornberg till LHC också.

Mikael Johansson lämnar Leksand. Kanske gammalt. Men det gör det samma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in