Citat:
Ursprungligen postat av
Jan-Olov44
Fabricius och Forsberg, speciellt den först nämnda ser jag gärna att vi skickar till Asplöven. Mannberg skulle kunna få följa med. Chris Abbot skaffar kontrakt både åt han och brorsan för att kan kan teka. Ledin gör omöjligt en lika bra/bättre säsong. Hur ska Klasen och Omark ersättas? Anton Hedman och Gunnarsson borde kunna ersättas ganska bra tycker jag. Skrbek vill jag inte se något mer av. Sandström börjar bli gammal och inte en ända kasse i år. Robin Jonsson blir nog inte kvar, bör kunna ersättas.
Många funderingar.. Själv är jag ovanligt kritisk. Sämsta på länge tror jag.
Förstår inte ens hur jag orkar svara när du inleder med att säga att Fabbe bör skickas till Asplöven. Finns ingen som jobbar lika hårt som Fabbe. Forsberg är jag inte särskilt förtjust i. Mannberg fick sin förlängning välförtjänt.
Håller med om Abbotts, men Cam gjorde ändå 14 mål denna säsong.Varför skulle inte Ledin kunna göra det? Klasen är omöjlig att ersätta rakt av, men Omark? Vad gjorde han för skillnad egentligen? Hedmans tacklingar lär man ju sakna, men i övrigt bör det inte vara så svårt att ersätta honom. Gunnarsson har en riktigt bra högstanivå, men visade den först i slutspelet i år.
Skrbek och Jonsson är giganter i egen zon och borde få förlängt. Synd att man är lite skadebenägna bara. Jag är övertygad om att Sandström kommer att göra det bättre offensivt nästa säsong.
Vi får se varåt det barkar när nyförvärven börjar trilla in. Vi vet ju alla hur det lät när Rönken tog över.