2014-04-09, 17:21
Medlem
meistros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Ja, får jag tid så drar jag förbi NK.
Annars kolla med Gents.se
De har skickat prover till mig mot att jag betalade frakten.
Citera
2014-04-09, 18:15
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meistro
Annars kolla med Gents.se
De har skickat prover till mig mot att jag betalade frakten.

Frågar man dom efter prover då? För jag hittade inga samples.
Citera
2014-04-09, 19:02
Medlem
meistros avatar
Citat:
Frågar man dom efter prover då? För jag hittade inga samples.
Yes! Maila och fråga
Citera
2014-04-09, 19:08
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meistro
Yes! Maila och fråga

Okej. Det ska jag göra. Tack!
Citera
2014-04-09, 19:32
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Finns det inget ställa i Sverige man kan beställa prover ifrån? Kan iofs beställa acqua di parma essenza, men om jag har fattat allt rätt så ska den vara ganska så somrig. Jag trodde den skulle vara mer åt Arman Code hållet?
Kan bara tipsa om The Perfumed Court.

Minns inte frakten dock, men stort sortiment.
Citera
2014-04-10, 03:56
Medlem
karlsoons avatar
Idag fick jag hem mina MFK prover.
Så nu ligger jag i sängen och luktar samtidigt som jag är lite bedrövad. Lumiere Noir är fantastiskt fin och behaglig men det tar två-tre timmar på min hud för att den ska komma till sin rätt.
Eftersom de första två-tre timmarna mest består av en tvållukt med lite inslag av läppstift. Känns otroligt surt.

Någon som känt likadant?
Citera
2014-04-10, 08:17
Medlem
3rds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Idag fick jag hem mina MFK prover.
Så nu ligger jag i sängen och luktar samtidigt som jag är lite bedrövad. Lumiere Noir är fantastiskt fin och behaglig men det tar två-tre timmar på min hud för att den ska komma till sin rätt.
Eftersom de första två-tre timmarna mest består av en tvållukt med lite inslag av läppstift. Känns otroligt surt.

Någon som känt likadant?
Nja, jag upplever den inte som tvålig direkt. Men den är lite speciell i öppningen. Läppstift vet jag knappt hur det luktar så det kan jag inte relatera till. Däremot tycker jag drydown är otroligt bra. Tycker den funkar året runt.

Vilka fler prover beställde du?
Citera
2014-04-10, 16:03
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Nja, jag upplever den inte som tvålig direkt. Men den är lite speciell i öppningen. Läppstift vet jag knappt hur det luktar så det kan jag inte relatera till. Däremot tycker jag drydown är otroligt bra. Tycker den funkar året runt.

Vilka fler prover beställde du?

Hade inte starten skiljts så mycket åt drydownen så hade det varit ett givet köp för min del.

Silk Mood,Apom,och Oud beställde jag.

Silk Mood påminde om POAL och det är inte riktigt min typ av doft.

Apom var väldigt speciell och påminde väldigt mycket om badolja som man kunde köpa i små genomskinliga bollar.
Det är inget jag vill gå runt och lukta.

Oud tyckte jag påminde lite om marsipan och mer feminin än vad jag väntade mig så den är jag inte heller intresserad av.

Dofterna var inte dåliga om man säger så.
Utan det var helt enkelt inte min typ av dofter trots att jag är ganska allätare när det gäller parfym.

Jag får hoppas på att Bond 9 och Mancera proverna är bättre som borde dimpa ner i brevlådan villken dag som helst nu.
Citera
2014-04-10, 19:27
Medlem
Någon som har doftat på Valentinos nya? Valentino Uomo heter den och ska tydligen dofta hasselnöt, choklad, kaffe, läder m.m. Den är ju nästan värd att köpa enbart för den fantastiska flaskan. Förmodligen den finaste behållaren jag har sett.
Citera
2014-04-10, 19:38
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylti
Någon som har doftat på Valentinos nya? Valentino Uomo heter den och ska tydligen dofta hasselnöt, choklad, kaffe, läder m.m. Den är ju nästan värd att köpa enbart för den fantastiska flaskan. Förmodligen den finaste behållaren jag har sett.

Vilken bling bling flaska.
Citera
2014-04-10, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylti

Påminner väldigt mycket om Dior Homme, som är en bättre parfym, enligt mig.
Citera
2014-04-10, 21:11
Medlem
LaCucarachas avatar
Tyckte inte heller nya Valentino var ngt speciellt att hurra över...tyvärr. Fin presentation dock, nästan värt att äga enbart för den sakens skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in