2014-03-17, 19:30
Medlem
Shurda14s avatar
nyfiken på denna men är fan inte säker om man vågar, vad säger folket är detta något att ha om man vill ligga o kedjeröka o nodda framför en sjyst rulle?
Citera
2014-03-18, 13:02
Medlem
Shurda14s avatar
någon som uttala sig om rc-st*re mt45?
MVH
Citera
2014-03-19, 19:19
Medlem
Telchaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
nyfiken på denna men är fan inte säker om man vågar, vad säger folket är detta något att ha om man vill ligga o kedjeröka o nodda framför en sjyst rulle?

Verkar vara skillnad från person till person.

Testade någon månad sen från swechem och fungerade väldigt bra för mig, samtidigt som en polare som tog lika mycket knappt kände någonting. Tog ganska 125-200mg, lite svårt att uppskatta.

Tyckte att gräs boostade ganska bra och gjorde det mycket lättare att nodda, tyckte faktiskt det gjorde så mycket att jag skulle nästan säga att det inte är lönt att köra mt-45 om du inte har röka samtidigt.
Citera
2014-03-20, 10:53
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telchak
Verkar vara skillnad från person till person.

Testade någon månad sen från swechem och fungerade väldigt bra för mig, samtidigt som en polare som tog lika mycket knappt kände någonting. Tog ganska 125-200mg, lite svårt att uppskatta.

Tyckte att gräs boostade ganska bra och gjorde det mycket lättare att nodda, tyckte faktiskt det gjorde så mycket att jag skulle nästan säga att det inte är lönt att köra mt-45 om du inte har röka samtidigt.

okej aa fundersam då jag sett många olika reaktioner, vissa tummen upp vissa tummen ner, klurigt.
röka är alltid med på menyn fast har blivit en hel del SC på sistonde tyvärr.
måste oxå säga att swechem strulat ordentligt på sistonde så lär ej bli därifrån om de blir nåt.
RCS har ju oxå mt45 recension på deras?
Citera
2014-03-20, 18:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av huvudpund
Kicken i sig självt satt i 15-25min Tappade tidsuppfattningen, Sedan dalade det sakta nedåt men var skön hela kvällen. Hade dock ingen tolerans när jag sköt detta var 2 veckor innan det som jag tog en opiat dolcontin. Gav ett liknande rus som dollisarna gav doc inte lika sedetivt vid intravenös administration.

Vilken dos körde du på?
Är det vattenlösligt?

Var det en opiat som man fungerar på, alltså kan vara bland folk?

Den är ju så lik diphenidine och på dissiosativa droger kan jag inte vara bland folk.
Citera
2014-03-24, 19:45
Medlem
Zoms avatar
Ämnen sammanfogade.

/mod
Citera
2014-04-01, 15:06
Medlem
simpglajds avatar
Någon som kan yttra sig om rc-stores mt45?
Dos?
Samt nån som vet halveringstiden på denna?

Mvh
Citera
2014-04-01, 16:59
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpglajd
Någon som kan yttra sig om rc-stores mt45?
Dos?
Samt nån som vet halveringstiden på denna?

Mvh

Vill också veta.
Någon?
Citera
2014-04-02, 23:17
Medlem
2rs2pures avatar
MT-45 är något svårdoserat då de flesta fått olika reaktioner.
Den mt45 jag fick (swechem dock tyvärr), tog jag mig försiktigt fram (med ett subutex och tram missbruk bakom mig vet jag lite hur det ska kännas!)

Ingen tolerans vid intag och intog kanske 100mg bomb, snorta 50mg en stund senare, tyckte det tog för lång tid oralt intag.. Svider som fan nasalt men föredrog ruset nasalt.

Jag behövde ca 100mg för någon sorts effekt (dock ej opiod/at liknande) och 150-200mg för skönare effekt och mer lik opi än på lägre dos, skumt var det.
Citera
2014-04-09, 13:49
Bannlyst
Såg att IRC just fått in den här, nån som testat deras batch, är det samma som cirkulerar hos övriga inrikesbutiker?
Citera
2014-04-09, 14:24
Medlem
narutos avatar
Totalt ovärt enligt mig iaf.. 250mg för tramadol deluxe känsla typ..
Citera
2014-04-09, 17:13
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naruto
Totalt ovärt enligt mig iaf.. 250mg för tramadol deluxe känsla typ..
Håller med! Detta är skräp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in