Citat:
Jag träffade dig, Jag och su.anne och hel.na var där, jo.an körde ner oss. Da.iel var också med, sen gick vi till statts parken efter statt, 7 pers var vi där age.ring, la.se sk.g , Nicol. Jag, tommyBra... Danie. och en kille från lyrestad. Polisen körde ju hem mig. Tror du på fullaste allvar att jag åker ner till stan för att sätta mig i satts parken. nej vi var på statt, Sus.nne talade med helena. Jag stod bara bredvid. Kommer ihåg att hon hade ett linne som påminde om ett fiskenät. stickad variant, svart till färgen . Helena och sussa..e kände varandra sen skoltiden. så nog fasiken var jag där. Att du först nu reagerar på detta tycker jag är skumt. Men förstår varför. Jag deklarerar vad det handlar om när jag har dom fakta som jag behöver. Är det inte konstigt. Intressant om du svarar
Du minns inte hur du kom ner. Jag vet att ni tog din bil. Får jag bara dom som var med i bilen när jag sa nej till att ni fick åka med oss. Så hamnar du plötsligt i en knivigare situation, Just nu är det mitt ord mot ditt. men när det gäller satt så har så många sett mig där. Du vet väl om att man skulle nämna alla man sett på stan eller på statt, Eftersom Jag är lite av en B kändis. så var det många som nämnde att dom sett mig. Sen minns du inget efter statt. inte ett smack. minnes förlust igen. 1 1/2 timme, och ingen har ens sett dig, Du var ju också lite av en B kändis. Sen.. oooops. så minns du igen . Taxi resan. sen efter resan upp till mig , vad fan du skulle göra där kan man ju fråga sig
Så minns du inget igen. Jag har ju sussan.. som vittne om vad du sa , om att du ville ha alibi för natten, och allt annat som jag redan skrivit om. Man behöver inte vara professor för att se vad du minns. En 6 åring hade sett att det är något som är helt åt helskotta här. Du minns så väl som du själv säger att jag inte var på statt . fast poliser, 100 pers har sett mig. vänner , x etc SEN MINNS DU DOM OBETYDLIGA DETALJERNA. Det som är som en röd tråd. Är dom känsliga uppgifterna, rivsår. alibi, kommer inte ihåg hur du kom till stan. känsligaste tiden då helena försvinner , så är du som uppslukad. du minns inget och ingen har sett dig.Och nu tar du till med en rövar historia som inte finns substans för. Den sämsta jag hört. Att jag inte var på statt, Vet ju varför du nu plötsligt nämner det, Du vill inte bli kopplad till att du tog bilen ner. Vad du gjorde 1 1/2 timma kan man bara gissa, Men avböjer denna gång. Samlar fakta från en del folk. En del kanske har munkavel. vad vet jag. Men jag gillar inte munkavlar, så jag ser till att dom tas bort.