Citat:
Ursprungligen postat av
MBoudine
Ville bara upplysa dig om att du troligtvis har fått tidsaspekten om bakfoten. T ex torde styckning inte ha tagit så lång tid .. Visst får man skriva saker som KAN ha skett även om det man skriver troligtvis är fel.
Berätta gärna varför det skulle vara mer troligt så som du skriver, än det jag har skrivit?
Det jag skrev var att det inte behövt ta lång tid alls från första stick/hugg till sista men att själva efterarbetet (styckning, förflyttning och uppstädning) mer troligt måste ha tagit en del tid
(Om nu inte endast förberedelser tagit lång tid och då menar jag att han kan ha plastat in det utrymme som mordet har skett, vilket jag inte tror).
det har mest troligt kommit ut massor blod och det betyder att det måste ha tagit lång tid efteråt att rensa upp efter sig samt att hiva/elda ting.
Btw. Jag kom på en sak som jag sett tidigare.. Stod det inte i förhöret att han var på besök hos sin bror en tur.. Och att han då gick ut och "försökte göra upp eld" men det regnade? Kan ha varit så att han var och eldade upp kläderna där och då? Brodern stannade inne då..