2014-04-06, 22:03
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
"Kryckor"??

jaaa ^^ va kul vi återkommer till dina dvärgar så ständigt. jag menade ju givetvis "styltor"

vilken tur du korrigerade mig.....
Citera
2014-04-06, 22:11
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
jaaa ^^ va kul vi återkommer till dina dvärgar så ständigt. jag menade ju givetvis "styltor"

vilken tur du korrigerade mig.....

Bra bra, kan du då förstå att dildos och fodral betyder lika lite för en kvinna som föredrar stor kuk, som styltor betyder för en kvinna som föredrar långa män?
Citera
2014-04-07, 09:05
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Bra bra, kan du då förstå att dildos och fodral betyder lika lite för en kvinna som föredrar stor kuk, som styltor betyder för en kvinna som föredrar långa män?

Nej, jag tycker det är en jätteflummig jämförelse verkligen. I mitten av all passion och intimkontakt finns tillfälle att bortse från partnerns små brister och skavanker. Är killen i fråga tillräckligt snygg/skicklig/ tålmodig- och kvinnan tillräckligt kuktolerant, så borde hon kunna åtnjuta killens lyhördhet till en dildo lika väl som ett idealpassande original.

Det är något mycket litet i huvudet på oss som besätter oss vid bröststorlekar, kroppsformer och kukvolymer etc etc. Är själv rätt snygg och slank, men har kommit att bryta ner många preferenser jag haft tidigare. Jag kan lätt bypassa massa skavanker och brister hos kvinnan om kemin stämmer. Lätt gjort även inför ett onenightstand rent av. I motsvarande fall kan kvinnan ha med sig en kittlare i handväskan eller ha prylar redo hemma, utan att det ska krävas till en vigselring för att hon ska åtnjuta sex med en kille oavsett hans detaljmått.
Senast redigerad av Borkaman87 2014-04-07 kl. 09:08.
Citera
2014-04-07, 09:37
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Nej, jag tycker det är en jätteflummig jämförelse verkligen.

Varför?

Citat:
I mitten av all passion och intimkontakt finns tillfälle att bortse från partnerns små brister och skavanker. Är killen i fråga tillräckligt snygg/skicklig/ tålmodig- och kvinnan tillräckligt kuktolerant, så borde hon kunna åtnjuta killens lyhördhet till en dildo lika väl som ett idealpassande original.

Men visst kan samma resonemang appliceras på kortväxta?
Är kvinnan bara tillräckligt tolerant, så borde hon kunna uppskatta en kortväxt kille på styltor lika väl som en naturligt lång och reslig karl?

Citat:
Det är något mycket litet i huvudet på oss som besätter oss vid bröststorlekar, kroppsformer och kukvolymer etc etc. Är själv rätt snygg och slank, men har kommit att bryta ner många preferenser jag haft tidigare. Jag kan lätt bypassa massa skavanker och brister hos kvinnan om kemin stämmer. Lätt gjort även inför ett onenightstand rent av. I motsvarande fall kan kvinnan ha med sig en kittlare i handväskan eller ha prylar redo hemma, utan att det ska krävas till en vigselring för att hon ska åtnjuta sex med en kille oavsett hans detaljmått.

Jättebra och jättefint. Men irrelevant.
Citera
2014-04-07, 10:34
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Varför? .

Kanske för att vi tänker olika. Om man går på styltor eller inte anser inte jag påverkar räckvidd och friktion i en kvinnas vagina.. men du är uppenbarligen av en annan mening.

... herregud
Citera
2014-04-07, 11:13
Medlem
TitanDukes avatar
min erfarenhet är att grovhet slår längd , min är såpas lång att kör jag in den för långt i dogy så gör det ont på kvinnan och jag känner att jag slår i livmodertappen.
jag har väl medel grov 13 14 cm jag vet inte men skulle byta längden mot lite grövre så jag skulle kunna knulla ohämmat hårt utan att komma för långt in , längden är väl 20 cm nånting +- vet inte .

tacksam för tips om penis förstoring , för om det funkar ska jag flyttat alla pensionspengar ditt lär bli bra avkastning . ;9
Citera
2014-04-07, 11:40
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Kanske för att vi tänker olika. Om man går på styltor eller inte anser inte jag påverkar räckvidd och friktion i en kvinnas vagina.. men du är uppenbarligen av en annan mening.

... herregud

Spelar du dum medvetet?
Vissa kvinnor föredrar långa män såpass mycket att kortväxta män blir ratade. Styltor hjälper inte, eftersom hon ser igenom det uppenbara bedrägeriet. Det är inte äkta. Det är fejk.

Vissa kvinnor föredrar stora kukar såpass mycket att småkukade män blir ratade. Dildos och penisfodral hjälper inte, eftersom hon ser igenom det uppenbara bedrägeriet. Det är inte äkta. Det är fejk.

Vissa kvinnor föredrar snygga ansikten såpass mycket att män med fula ansikten blir ratade. Det hjälper inte att dra på sig en Brad Pitt-mask, eftersom hon ser igenom det uppenbara bedrägeriet. Det är inte äkta. Det är fejk.

Det handlar om vad mannen är, inte vad han låtsas vara.

Om det enbart handlade om penetrationsdjup och friktion, varför ens blanda in en man? Varje kvinna kan hitta den perfekta dildon med ultimat passform för hennes egen vagina.
Citera
2014-04-07, 12:56
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TitanDuke
min erfarenhet är att grovhet slår längd , min är såpas lång att kör jag in den för långt i dogy så gör det ont på kvinnan och jag känner att jag slår i livmodertappen.
jag har väl medel grov 13 14 cm jag vet inte men skulle byta längden mot lite grövre så jag skulle kunna knulla ohämmat hårt utan att komma för långt in , längden är väl 20 cm nånting +- vet inte .

tacksam för tips om penis förstoring , för om det funkar ska jag flyttat alla pensionspengar ditt lär bli bra avkastning . ;9
Det är inte fel med lång och smal. Gnäller kärringen på att omkretsen är för liten så är det bara att "tappa" (dunka på livmodertappen) henne några gånger och sedan dumpa direkt efteråt. Sen är du kung igen
Citera
2014-04-07, 13:09
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:

Tråkigt att höra om längden där, men du kunde pröva ett överdrag som lämnar din tipp fri. Skaftet har man ju nästan ingen känsel i. Försumbar känsel iaf. Rätt billig lösning som båda kan vänja sig vid utan att sexet och kontakten begränsas.

WeVibe finns också, som är et samlagsredskap som visst går hem för många. Har inte delat en sån med en kvinna själv, men den kanske kan vara något.

I annat fall finns inte mycket man kan göra åt omkrets, även om jag hört att "Male Edge", kan, i viss mån öka omkrets. Denna produkt är rätt otestad och ökar tyvärr både längd och omkrets om den nu funkar. Risk för impotens är rätt stor med den också, om man sträcker för mycket med den.
Citera
2014-04-08, 09:26
Medlem
peffe22s avatar
Citat:
....
Omkrets går att fixa till med injektioner. Dock ej permanent.
Längden är lite knepigare för han att få ner.
Citera
2014-04-08, 10:26
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peffe22
Omkrets går att fixa till med injektioner. Dock ej permanent.
Längden är lite knepigare för han att få ner.

mm sant. injektioner låter skumt.. men det är också skumt hur vissa får för smal kuk när andra inte får det. vad man varken dör eller blir impotent av- gör en säkert starkare
Senast redigerad av Borkaman87 2014-04-08 kl. 10:30.
Citera
2014-04-08, 15:38
Medlem
Citat:
.....

Chansen att få en omkrets på 14cm är i stort sett lika hög som att få 11cm, var nöjd över att du är på rätt sida av medelvärdet.

Är det bara jag som känner att denna tråden passerat sitt bäst före datum för länge sedan?

EDIT: Kom just på att purrsorfarn verkar ha gått upp i rök. "Bevis kommer" hette det, ganska komiskt.
Senast redigerad av Troett 2014-04-08 kl. 15:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in