2014-04-04, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Jelqing, seriöst? Har det funkat för dig? Hur mycket har du ökat och under hur lång tid? Har funderat på att börja med det men kommer aldrig till skott..

Ja, blodet i svällkropparna tvingar svällkropparna att vidga sig när du pressar blodet utåt. Ju mer dessa vidgas desto mer blod kommer fyllas i dessa.

Jelqing är det ingen som pratar om därför att man erkänner sitt komplex. Därför kommer ingen prata om det av den anledningen. Prova att vid 30 % erektion långsamt pressa ut blodet och avsluta om det blir mer. Gör det i max 5 eller 10 min på en dag, inte mer.

Jelqing tar två månader tills du ser resultat. Överansträng inte den och låt den vila. Vila är av yttersta vikt i jelqing.
Citera
2014-04-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkelheit01
Ja, blodet i svällkropparna tvingar svällkropparna att vidga sig när du pressar blodet utåt. Ju mer dessa vidgas desto mer blod kommer fyllas i dessa.

Jelqing är det ingen som pratar om därför att man erkänner sitt komplex. Därför kommer ingen prata om det av den anledningen. Prova att vid 30 % erektion långsamt pressa ut blodet och avsluta om det blir mer. Gör det i max 5 eller 10 min på en dag, inte mer.

Jelqing tar två månader tills du ser resultat. Överansträng inte den och låt den vila. Vila är av yttersta vikt i jelqing.

Jo alltså jag är insatt i jelqing, är mer intresserad av hur det har fungerat för just dig. Vad har du fått för resultat och under vilken tid? Tolkade iaf ditt inlägg som att du har jelqat.
Citera
2014-04-04, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Jo alltså jag är insatt i jelqing, är mer intresserad av hur det har fungerat för just dig. Vad har du fått för resultat och under vilken tid? Tolkade iaf ditt inlägg som att du har jelqat.

Jag har provat och vet effekterna av det. Det tar tid, ingen tycker att det är värt det, ingen tror på det och ännu mindre är man öppen för att tala om det. Bäst är om du provar själv.

Du kan öka storleken men förvänta dig inget mirakel. Viktigast av allt är att du faktiskt vilar kuken och inte drar i den hela tiden. Allt har sin tid och tålamod är viktigt i jelqing.
Citera
2014-04-04, 21:38
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Jag har provat och vet effekterna av det. Det tar tid, ingen tycker att det är värt det, ingen tror på det och ännu mindre är man öppen för att tala om det. Bäst är om du provar själv.

Du kan öka storleken men förvänta dig inget mirakel. Viktigast av allt är att du faktiskt vilar kuken och inte drar i den hela tiden. Allt har sin tid och tålamod är viktigt i jelqing.

jag var själv inte smartare än att köpa ett Male Edge kit förra månaden. Mot öppet köp dock, so why not. Har inte prövat, men ska minsann göra det på heltid framöver. Man kan ha det innanför jeansen faktiskt- rätt obekvämt, men bara man inte tvingas springa till någon buss tex, så kan man nog vänja sig. Rapporterat resultat efter ett halvår. Maxresultat som rapporterats är ca en tum. Omkrets ökar också, bägge värden x mycket per år. Denna metod ger precis som jelqing inga dramatiska resultat.. av vad som registrerats HITTILLS, iaf. Men... kan jag bara hitta ett sätt att bära mojängen på mig under dagen, utan att det blir obekvämt, så ger jag gärna detta flera års försök. Man ska inte sträcka ut snoppen i denna anordning däremot, utan bara räta ut den egentligen.. och trecka pyttelite. Det kanske är mer individuellt en så, men tar man risker så kan det sluta med att man blir impotent.
Senast redigerad av Borkaman87 2014-04-04 kl. 21:42.
Citera
2014-04-04, 21:46
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Kvinnor som vill ha stora kukar har väl större slamptendenser kan jag tänka mig. De har provat på mer och nöjer sig därför inte med en liten.

Det är också en fördel för alla småkukade män att avgöra om hon är slampig eller inte. Vill hon vidare eller vill hon vara kvar med dig, det är frågan. Stannar hon så är hon ingen slampa men dissar hon pga av kuken är sannolikt att hon legat runt mycket.
Njae du, smaksak bara.
Citera
2014-04-04, 22:02
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Njae du, smaksak bara.

inte bara smaksak, tjejen. utan även reducering av personens totala människovärde när man dumpar denne för endast kukstorlek.. du är på väg att ta vatten över huvudet just nu.

Tjejers enda skäl att vilja ta större kuk är för ni vill ha bättre penetration och friktion.. plus att ni tycker en stor kuk ser bra ut. De två första behoven här kan lätt mötas med hjälp av en dildo exempelvis, medans det sista behovet är lätt att avvänja sig vid om partnern i fråga har andra visuella plus

Det är horigt att döma bort intimitet med en person över endast en detalj, särskillt då dess funktion kan fyllas med hjälp av öppet sinne och diverse redskap. Detta har med sexuell och medmänsklig mognad att göra
Citera
2014-04-04, 23:49
Medlem
Ni "kuk-insatta" peoples. Är detta en perfekt storlek? Eller ska den vara större/mindre?
http://www.redtube.com/20631
Citera
2014-04-05, 01:09
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
....du är på väg att ta vatten över huvudet just nu.

Stor humor.

Citat:
Tjejers enda skäl att vilja ta större kuk är för ni vill ha bättre penetration och friktion.. plus att ni tycker en stor kuk ser bra ut. De två första behoven här kan lätt mötas med hjälp av en dildo exempelvis...

Ungefär som att en dvärg kan kila runt på styltor och på så vis framstå som lång.
Citera
2014-04-05, 02:01
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Stor humor.

Ungefär som att en dvärg kan kila runt på styltor och på så vis framstå som lång.

promenad och orgasm är inte att förväxla med varann
Citera
2014-04-05, 02:31
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
promenad och orgasm är inte att förväxla med varann

Ahaa, du tror att vissa tjejers fallenhet för långa män grundar sig i en längtan efter bättre promenader. Det förklarar faktiskt din något naiva syn på sex...
Citera
2014-04-05, 02:53
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Ahaa, du tror att vissa tjejers fallenhet för långa män grundar sig i en längtan efter bättre promenader. Det förklarar faktiskt din något naiva syn på sex...

du drog upp dvärgar av någon anledning, som ville se längre ut när de går runt på kryckor.. tycker du gott kan nöjt dig med det. tämligen avvikande
Citera
2014-04-06, 22:02
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
du drog upp dvärgar av någon anledning, som ville se längre ut när de går runt på kryckor.. tycker du gott kan nöjt dig med det. tämligen avvikande

"Kryckor"??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in