2014-04-05, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Precis vad jag skriver. Jag har fått PM från honom, och eventuellt andra meddelanden, och vad jag vet har han aldrig ljugit.

Vad är då dina synpunkter på denna lilla lögn?
Citera
2014-04-05, 19:16
Medlem
Citat:
Precis vad jag skriver. Jag har fått PM från honom, och eventuellt andra meddelanden, och vad jag vet har han aldrig ljugit.

Ruggigt. Det du säger är att du har fått PM och ev andra meddelande och att du litar på honom eftersom dig veterligen har han aldrig ljugit. Här sitter du och ifrågasätter trovärdigheten hos kreti och pleti, dock inte mördaren själv. Det är bara att konstatera att du är en godtrogen jävel.
Citera
2014-04-05, 19:16
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Ja, har det verkligen kunnat undgå dig att han ombetts berätta om sina förehavanden!?
Vi pratade HR.
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Ska HR förklara detta!? - Det är upp till FS att förklara ev. olycka, ev. medgärningsman - och varför han vidtog alla möjliga arrangemang efter att MJ skjutits. - Har han gjort det? - Nej, inte ens en bevisad mastningsposition kan han förklara; än mindre ett bevisat mottaget sms.
Har han blivit ombedd att förklara mastningspositionen?

Ljög syster C när hon påstod att hon bara fått ett SMS?
Citera
2014-04-05, 19:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Vad är då dina synpunkter på denna lilla lögn?
Vi pratade om det han har meddelat mig, vilket inlägget inte är.

Vad är lögn i inlägget?
Citera
2014-04-05, 19:19
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starwatch
Ruggigt. Det du säger är att du har fått PM och ev andra meddelande och att du litar på honom eftersom dig veterligen har han aldrig ljugit. Här sitter du och ifrågasätter trovärdigheten hos kreti och pleti, dock inte mördaren själv. Det är bara att konstatera att du är en godtrogen jävel.
Jag ifrågasätter honom, jag har inte påstått annat.
Citera
2014-04-05, 19:39
Medlem
Grandiosos avatar
Kan inte låta bli att flina rått vid tanken på vad mördaren fick ur sig vid vallningen på
"körrgårn".

Nejding frågade nåt i stil med: "Vad gjorde du under de här timmarna då när du satt här
på gravstenskanten?
"

Och mördaren svarar: "Funderade över livssituationen."

"Livssituationen?"
"
Ja, livssituationen
"

Och sedan följer snacket om BARNEN och vad det är värt vet vi väl alla.

"Kom du fram till nån lösning då?" frågar tålmodige Nejding.

"Nej, det gjorde jag inte," svarar mördaren och fräser snor ur näsan strax efter, rakt
ut i gruset bredvid sig. Ingen näsduk tillgänglig där inte.

"Livssituationen" var det ja, en ny sån för honom där han fortsättningsvis ska leva med
att vara en MÖRDARE. Det är allt en snygg livssituation det.
Senast redigerad av Grandioso 2014-04-05 kl. 20:18.
Citera
2014-04-05, 20:37
Medlem
egoonlines avatar
Citat:
Vi pratade om det han har meddelat mig, vilket inlägget inte är.

Vad är lögn i inlägget?

Det stora problemet med inlägget är väl att Fredrik som både befunnit sig i och bäddat sängen inte förklarar för WD hur det låg till med bäddmadrasserna.
Citera
2014-04-05, 20:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egoonline
Det stora problemet med inlägget är väl att Fredrik som både befunnit sig i och bäddat sängen inte förklarar för WD hur det låg till med bäddmadrasserna.
Det är inte bevisat att han har bäddat, och han berättade hur det låg till med bäddmadrasserna. De låg i förrådet, enligt honom. Han behöver inte förklara något för WD.
Citera
2014-04-05, 20:45
Medlem
egoonlines avatar
Citat:
Det är inte bevisat att han har bäddat, och han berättade hur det låg till med bäddmadrasserna. De låg i förrådet, enligt honom. Han behöver inte förklara något för WD.

Men Fredrik som är så hjälpsam borde väl ha upplyst WD om att det visst funnits andra bäddmadrasser i sängen. Tycker du inte det?
Citera
2014-04-05, 20:48
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egoonline
Men Fredrik som är så hjälpsam borde väl ha upplyst WD om att det visst funnits andra bäddmadrasser i sängen. Tycker du inte det?
Nej, varför det?
Citera
2014-04-05, 21:01
Medlem
egoonlines avatar
Citat:
Nej, varför det?

Där tycker vi olika.

Om man anser sig felaktigt åtalad för mord så borde det väl ligga i ens eget intresse att vara behjälplig.
Fredrik har dock aldrig haft det intresset.
Citera
2014-04-05, 21:01
Medlem
Citat:
Nej, varför det?

Nä, Fredrik tyckte det var bättre att hålla käften eller svara "jag spekulerar inte" eller tilltala förhörsledaren med " nu är du dum i huvudet". Varför skulle Fredrik vilja hjälpa till att försöka få klarhet i sin "kärleks" försvinnande???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in