Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Alla kvinnor är prostituerade. Män vill ha sex med typ 10 olika kvinnor varje dag. Men kvinnor vill inte ha sex med 10 olika män varje dag. Varför? För att kvinnor vill ha något i ubyte mot sex. Det är antingen a) bra gener b) pengar/materiella saker. Vad är skillnaden skillnad mellan en kvinna som har sex med en man för att han har en hög inkomst och hon hoppas att han ska gifta sig med henne och betala för henne för resten av livet och en kvinna som har sex med en man för att hon får €100 kontant? De är båda prostituerade men den första kvinnan är en sämre deal än den andra.
2) Det är adaptivt för en kvinna att sälja sex. Män väljer kvinnor efter a) hur snygg kvinnan är b) hur sexuell kvinnan är. Om en kvinna satsar på att vara snygg och sexuell kommer hon att kunna välja och vraka bland män. En kvinna som satsar på en utbildning och ett vanligt jobb kommer inte att vara snygg och sexuell och därför kommer ingen man att vilja ha henne som partner.
3) Kvinnor har ingen moral. Kvinnor låter sig bli försörjda av en man utan att ha några problem med det.
Jag väljer en man efter hur intelligent han är. Hur han utrycker sig i ord och fungerar i det sociala livet. Jag vill inte ha en slasktratt som säger sliddjur eller fitta vartannat ord och outbildad skitstövel. Han får gärna vara ansvarstagande och SUPERMANLIG och i min smak vad gäller utseendet, snygg och sexuellt dominant och samtidigt klara av att jag tar för mig sexuellt utan att han slaknar för att jag också är sexuellt dominant och vet vad jag vill ha. Jag är utbildad och smart och DET ÄR JAG SOM VÄLJER MIN MAN, han får inte VÄLJA MIG.
Min fråga till dig lyder. Du vill inte ha en kvinna som är utbildad och självständig samtidigt som du inte vill försörja din kvinna. Vad vill du ha då? En outbildad, snygg kvinna du MÅSTE försörja eftersom du valde det?
Vad har utbildning med fulhet att göra? Då har du inte sett mig gubbe lilla och dig hade jag då inte gett min pulla till.
Jag sitter inte och hoppas att någon skall välja mig. Jag VÄLJER MED OMSORG och INTE vem som helst har tillgång till mig inte, lilla vännen.
Jag vill inte ha en omanlig man som tycker att prostitution är bättre än utbildning. Det skulle vara det samma som att han med stolthet skulle säga. MIN DOTTER är en hora och jag är så förbannat stolt över hennes yrkesval. Snygg är hon också, pappas lilla hora.
Nej jag väljer de starka, intelligenta och män som är MÄN.