2014-04-05, 09:31
Medlem
Något som kanske är mysko.

På Barometern ligger fortfarande artikeln kvar men på nätupplagan syns inte ett spår av denna artikel på hela startsidan.

Igår var det största nyheten och idag är den bortskrubbad från startsidan och mindre nyheter från tidigare i veckan finns där istället.
Citera
2014-04-05, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurksoffan
Aaaand here we go. Pedofili är så vitt jag vet inget som är knutet till hudfärg.

Jodå... Kan omöjligt vara en svensk gärningsman! Våldtäkt och pedofili är väl ett invandrarfenomen?
Citera
2014-04-05, 10:36
Medlem
Har fått flera bekräftelser att den det skrivs om är GM. Av föräldrar till barn på förskolan där detta hände.
Citera
2014-04-05, 10:40
Medlem
Om du fått det bekräftat från föräldrar, vad hände? Mer info vore intressant!
Citera
2014-04-05, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dudde123
Om du fått det bekräftat från föräldrar, vad hände? Mer info vore intressant!

Exakt vad som hänt vet jag inte. Inget jag frågade om eller tror att dom vet. Men föräldrarna vet och andra sidan att denna person arbetsprövat på deras barns dagis. Och att det springer omkring flera olika 21-åringar som arbetsprövar på ett litet dagis i Ruda är nog inte så stor chans. Jag kan inte sätta några garantier. Men jag har svårt att tro att barnens föräldrar skulle påstå sig vara säkra på att det var han, om han inte hade något med saken att göra.
Citera
2014-04-05, 10:49
Medlem
Incipios avatar
Kan någon komma med bevis på att det är han som ni redan hängt ut? Just nu verkar de enda källorna ni har några mentolrökande skvallerkärringar?
Citera
2014-04-05, 10:50
Medlem
Men enligt vad barometern säger idag så hämtade dom honom i hans lägenhet och han som skrivs om här är inte skriven i någon lägenhet vad jag förstår? Han verkade ju bo hemma?
Men som sagt, kan ju vara som tidningen bara skriver eller också kan han bo någon annanstans än han är skriven..
Citera
2014-04-05, 10:55
Medlem
JSpuns avatar
Alla syskonbarn verkar vara killar- så det uteslutar nog det.

Frågan är om han kände redan ungen, om det var planerat.. Eller om han bara 'flippade' under något rollspel? Som sagt så har han sminkat sig till Jokern flera gånger... Issues...

Hur har han liksom blivit såhär? Jag tror som någon annan i tråden att det är något mysko med hela familjen... Han kanske blev utsatt som liten?
Citera
2014-04-05, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Kan någon komma med bevis på att det är han som ni redan hängt ut? Just nu verkar de enda källorna ni har några mentolrökande skvallerkärringar?

Vad för bevis hade du tänkt dig? Ett erkännande från någon som kanske sitter anhållen? Bildbevis på händelsen? Att familjen träder fram offentligt? Eller vad för typ av bevis hade du tänkt dig i nuläget?
Citera
2014-04-05, 10:57
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snarkar
Men enligt vad barometern säger idag så hämtade dom honom i hans lägenhet och han som skrivs om här är inte skriven i någon lägenhet vad jag förstår? Han verkade ju bo hemma?
Men som sagt, kan ju vara som tidningen bara skriver eller också kan han bo någon annanstans än han är skriven..

Det var väl BOSTAD och inte 'lägenhet'?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18668532.ab
Citera
2014-04-05, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Det var väl BOSTAD och inte 'lägenhet'?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18668532.ab
i barometerns tidning idag står det att dom undrr fredagen tog beslut om tillslag mot 21-åringens lägenhet
Citera
2014-04-05, 11:01
Medlem
JSpuns avatar
Han fyllde förresten år 4 april (dagen efter..)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in