2014-04-05, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Mannen som söker upp bordellen med erektionen, pengarna och förväntningarna. Går sedan därifrån fattig och slak mumlar något om att horan lurade av honom pengarna och utnyttjade honom. Var det penisen som gick dit med honom,penisen som tvingade honom ,penisen som bestämde över honom?
Ungefär som en alkoholist som skriker, det är du som är full. Det är ditt fel att jag dricker och det är ditt fel att jag knullar andra.
Stackars älskade barn..... stackars älskade barn! Som hon sjöng för oss alla för länge sedan.
Vad hände efter vägen?
Statliga systembolag, statliga bordeller är det inte lika bra att ge alla det de vill ha?
Statligt ägda knarkarkvartar, statligt ägda vad du vill.
Sodom och Gomorra.

Det där låter som en perfekt beskrivning av en normal svensk krogbrud. Utgång på fredag och lördag i hopp om att få kuk av mr Perfect. Mr Perfect dyker upp och hon låter han doppa. Hon blir sur dagen efter när hon inser att hon var nummer tio på krogluderprioriteringslistan och att hennes pojkvän börjar bli misstänksam. Då inser hon hur utnyttjad hon varit mot sin vilja, han lade nog roppar i drinkarna hennes och utsatte henne för alla möjliga perversa övergrepp helt emot hennes vilja.
Våldtäktsanmälan följer som ett brev på posten.

Med statliga bordeller så behöver man ju inte ifrågasätta om det skett något samtycke eller inte.
Citera
2014-04-05, 08:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator
Tack för det, bra gjort. Då vänder jag på argumentet. Byt ut "kvinna" mot "man" i mitt sista påstående.

Det har ingenting med mina argument att göra.
Citera
2014-04-05, 08:44
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det har ingenting med mina argument att göra.

Brukar du ha så här svårt med att följa enkla resonemang? Du har inte någon typ av högre utbildning va? Gick du klart gymnasiet?
Citera
2014-04-05, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
"En stackars man...." Snälla bespara oss offer-tugget. Är onani starkt förknippat med skam för män som köper sex? De som har sådana känslor behöver isåfall gå i terapi, det är aldrig fel och tillfreställa sig själv sexuellt när man är kåt och ingen finns där. Att köpa en annan människas kropp kan aldrig rättfärdigas.

Onani är inte tillåtet för många, katoliker t.ex. "du skall icke spilla din säd".
Då måste horor kunna användas, annars kanske Sverige straffas av Guds vrede precis som Sodom.
Citera
2014-04-05, 08:46
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Brukar du ha så här svårt med att följa enkla resonemang? Du har inte någon typ av högre utbildning va? Gick du klart gymnasiet?

Du får förklara ditt resonemang igen.
Citera
2014-04-05, 08:49
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Du får förklara ditt resonemang igen.

Jag skrev så här:

"Jag tycker väldigt synd om dig då du uppenbarligen aldrig har blivit älskad eller älskat en kvinna.

Du missar ett av de vackraste moment med att vara man men du är inte medveten om det. "

Sen skrev jag "Byt ut kvinna mot man i mitt sista argument"

Capisci?
Citera
2014-04-05, 08:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag skrev så här:

"Jag tycker väldigt synd om dig då du uppenbarligen aldrig har blivit älskad eller älskat en kvinna.

Du missar ett av de vackraste moment med att vara man men du är inte medveten om det. "

Sen skrev jag "Byt ut kvinna mot man i mitt sista argument"

Capisci?

Vad har det att göra med mina argument här, (FB) Kvinnor har fler sexpartners, män bör kompenseras med statliga bordeller. ?
Citera
2014-04-05, 08:56
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Vad har det att göra med mina argument här, (FB) Kvinnor har fler sexpartners, män bör kompenseras med statliga bordeller. ?

Det ha allt att göra. Du är inte född med dina argument, de har skapats av din brist på kärlek. Du ser världen på ett vridet, skadat sätt. Du vet bara inte det då du inte känner till något annat.

Jag ser sorg i dina inlägg....och tristess. För mycket fritid?
Citera
2014-04-05, 09:02
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det ha allt att göra. Du är inte född med dina argument, de har skapats av din brist på kärlek. Du ser världen på ett vridet, skadat sätt. Du vet bara inte det då du inte känner till något annat.

Jag ser sorg i dina inlägg....och tristess. För mycket fritid?

Jag tror att du projicerar dina egna problem på mig. Mina argument baseras på verkligheten,

1) Alla kvinnor byter sex mot saker som de får av mannen därför är alla kvinnor prostituerade. Annars skulle kvinnor ligga runt på samma sätt som män vill göra alltså ha random sex hela tiden.

2) Det är adaptivt för en kvinna att sälja sex. Det är maladaptivt för en kvinna att ha ett vanligt jobb.

3) Kvinnor har ingen moral.
Citera
2014-04-05, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Alltså tvivlar jag enormt på att nya zeelands lagstiftning är skriven på ett helt annat sätt än all annan lagstiftning i världen och att den i så fall skulle erkännas giltig av resten av världen.

Men det var sista chansen, så nu utgår jag ifrån att svaret på frågan VARFÖR som du vägrar ge, är att du tycker att det är ett kränkande yrke som människor mår dåligt av och far illa inom och att det därför inte är rimligt att tvinga folk att söka det.

Jag utgår ifrån att du inte har läst genom det. Här är grejen, om lagen inte motiverar varför så är det av den enkla anledningen att det inte behöver motiveras. Ditt behov av en motivering skiter jag fullständigt i. Det är irrelevant.

För övrigt så håller jag inte med dig och om du vill titta på vad som är kränkande så är det sexköpslagen. Det är ett grovt rättsövergrepp.

Personligen så anser jag att det finns tjänster som ställer så höga krav på utföraren att det vore olämpligt att ha någon som bara är där för att denne annars skulle bli nekad ersättning. Tex polis, psykolog, frisör, läkare, prostituerad osv.
Citera
2014-04-05, 09:04
Medlem
Machinerators avatar
Citat:
Jag tror att du projicerar dina egna problem på mig. Mina argument baseras på verkligheten,

1) Alla kvinnor byter sex mot saker som de får av mannen därför är alla kvinnor prostituerade. Annars skulle kvinnor ligga runt på samma sätt som män vill göra alltså ha random sex hela tiden.

2) Det är adaptivt för en kvinna att sälja sex. Det är maladaptivt för en kvinna att ha ett vanligt jobb.

3) Kvinnor har ingen moral.

Otroligt skadad världsbild.
Citera
2014-04-05, 09:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Otroligt skadad världsbild.

Du kan bara inte hantera verkligheten. Du kan se att jag har rätt genom att testa mina argument mot vad kvinnor gör i verkligheten då kommer du att se att det jag säger stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in