Citat:
Ursprungligen postat av
ManManne
Ja visst. Gifta män som går till bordeller hycklar nog ofta, men säkert inte alla. Beror väl på hur mycket sanning han bedömer att kvinnan klarar av att ta. Bäst vore som du säger att folk inte hycklade så mycket.
Tycker det är bra att du klargör vad du ser upp till. En man med lite karaktär! Det är synd när unga killar imbillar sig att de inte kan lära sig att förföra kvinnor och väljer det enkla alternativet (läs bordell), men att göra det olagligt är ändå bara helt uppåt väggarna. Det finns inga fördelar alls med det.
Ja ok jag gillar inte hyckleri! Det skall vara raka rör och ärliga fighter och jag vill att en man skall låta mig få bli förbannad utan att själv bli vansinnig och speciellt om han hycklat. Låt mig få vara arg utan att kalla mig öknamn...
Jag sa till en man en gång att jag vill ha ärlighet vad gäller sexet och vill att du talar om det för mig då vet jag om det och litar på dig. Vill alltså att mannen skall våga var man med mig och våga möta mig som den kvinna jag är. Gärna karaktär, det stör mig inte alls, tvärtom det lockar mig. Men den mannen blev rasande på mig och anklagade mig för att planera eventuella sexuella möten bakom hans rygg. Han trodde att jag ville ha ryggen fri och sexa runt i varje hörn.
Det gäller som kvinna att hitta rätt både med sig själv och med mannen hon vill ha i sitt liv.Jag är emot allt förakt av könen. Bordeller och prostitution är att förakta sig själv. Både kvinna och man. Kvinnan tar betalt och förnedrar sig själv och mannen förnedrar sig själv.
Jag tycker att det är äckligt. Det handlar om sekunder och orgasm och pengar. Är det värt allt? Länder där kvinnor måste försörja sig genom prostitution för att överleva. Vem tjänar mest på det? Antagligen staten som får in valuta från sexturisterna. Sjukt allt! Det är min åsikt i det här. Nu orkar jag inte tugga i det här ämnet mer.