2014-04-04, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Du har ju inte svarat på frågan överhuvudtaget.

VARFÖR ska inte just yrket prostitution ingå i samma system som alla andra yrken? Vad är det som skiljer ut prostitution som gör det olämpligt att införa i samma system som andra jobb?

Är du utvecklingsstörd? Jag har förklarat 5000 gånger att det inte fungerar så i något annat land.

Varför ska arbetslösa inte tvingas starta upp en grönsaksaffär?

Prostituerade brukar nämligen vara egenföretagare.

Tvingas arbetslösa arbeta som strippor, porrstjärnor?

Hur som helst så är det verklighetsfrånvänd att ta upp punkten så som du gör. Men jag misstänker att det är jobbigt att inte ha något vettigt motargument.
Citera
2014-04-04, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Ja du vill bara .... men frågan är väl vad staten vill om staten drar in kulor på statliga bordeller?

Hah, tro mig det kommer inte gå i förlust. Iaf om man anställer mig som manager.
Citera
2014-04-04, 21:08
Medlem
Citat:
Du har ju inte svarat på frågan överhuvudtaget.

VARFÖR ska inte just yrket prostitution ingå i samma system som alla andra yrken? Vad är det som skiljer ut prostitution som gör det olämpligt att införa i samma system som andra jobb?

Är ju tämligen uppenbart. Prostitution är bara ok så länge Lavezzi92 har garanti om att han själv aldrig
skulle behöva jobba med det. Om prostitution varit något som drabbade män i majoritet och kvinnor var torskarna, hallickarna m.m. skulle det varit ett jävla liv om detta på antifeministernas mecka.
Jösses! säger jag bara. Skulle startats en ny tråd i ämnet varannan sekund.

Nu är det ju bara kvinnor...bah! lite kvinnor hit eller dit spelar ju ingen roll. Huvudsaken Lavazzi & co får sticka in den någonstans och "gnida av sig" och känna sig som hingstar.
Citera
2014-04-04, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Har man svampinfektion får man stanna hemma, det tillhör fan mig sunt förnuft.

Jag skulle ta hand om feministerna, men fråga varför flator går till en manlig prostituerad och att de bör raka sig. Ok, seriöst skulle jag bara fråga lite försiktigt om de kunde raka sig till nästa gång. Det gör vi män.

Psykopat tanten får väl gå bra, men om hon blir aggressiv så påkallar jag säkerhetsvakten.

Rullstol nej tack. Det behöver fan mig inte tjejerna på bordellen stå ut med.

En fråga: Var är de rakade, ej överviktiga 92 tjejerna?

Så om TS sitter i rullstol så är han inte hjälpt av statliga bordeller. Det kanske han inte är ändå eftersom han uppenbarligen har någon egenskap som är otroligt oattraktivt.

Så varför statliga bordeller till de som kan få sex ändå blir ju frågan. Och om svaret är jag, varför inte göra dem statliga och låta staten tjäna pengar på dem? Som systembolaget?
Citera
2014-04-04, 21:09
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Är du utvecklingsstörd? Jag har förklarat 5000 gånger att det inte fungerar så i något annat land.

Varför ska arbetslösa inte tvingas starta upp en grönsaksaffär?

Prostituerade brukar nämligen vara egenföretagare.

Tvingas arbetslösa arbeta som strippor, porrstjärnor?

Hur som helst så är det verklighetsfrånvänd att ta upp punkten så som du gör. Men jag misstänker att det är jobbigt att inte ha något vettigt motargument.

Men nu är det ju statliga bordeller tråden handlar om? Inte frilansade prostituerade?!! Statliga verksamheter ingår i högsta grad i det arbetsförmedlingen tvingar folk att söka jobb inom för att få ut bidrag.

Att det inte fungerar så i något annat land är väl inget skäl för varför det inte ska fungera så här? Arbetsmarknaden och välfärdssystemet fungerar inte heller som i något annat land här, och det är i på den arbetsmarknaden och i det välfärdssystemet som dessa statliga bordeller skulle in.
Citera
2014-04-04, 21:11
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Har man svampinfektion får man stanna hemma, det tillhör fan mig sunt förnuft.

Jag skulle ta hand om feministerna, men fråga varför flator går till en manlig prostituerad och att de bör raka sig. Ok, seriöst skulle jag bara fråga lite försiktigt om de kunde raka sig till nästa gång. Det gör vi män.

Psykopat tanten får väl gå bra, men om hon blir aggressiv så påkallar jag säkerhetsvakten.

Rullstol nej tack. Det behöver fan mig inte tjejerna på bordellen stå ut med.

En fråga: Var är de rakade, ej överviktiga 92 tjejerna?

För att tjata så jävla mycket om hur blåst jag skulle vara så visar du ju inte den klipskaste sida?

De 92 tjejerna som är mer attraktiva än de värsta 8 behöver inte gå till en bordell eftersom de får sex på annat håll. Det är bara de äckliga eller handikappade tjejerna som behöver gå till bordellen där du skulle tvingas arbeta.
Citera
2014-04-04, 21:12
Medlem
Citat:
Hah, tro mig det kommer inte gå i förlust. Iaf om man anställer mig som manager.

Uppriktigt är du för statliga bordeller eller emot? Ska statliga bordeller fungera som vårt Systembolag tycker du?
Citera
2014-04-04, 21:12
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruPimpinett
Sverige måste importera fattiga kvinnor för att ha några prostituerade i landet. 90% av alla prostituerade i sverige är inte svenskar. Säger inte det dig något om prostitution? Indikerar inte det att prostitution är något som kvinnor har som sista utväg när det inte finns något annat sätt att klara sig på? De får psykiska problem till följd av prostitutionen och de bygger upp ett djupt hat mot män pga alla äckliga torskar de möter. Det finns ingen plats för prostitution i ett sunt väl fungerande samhälle där män och kvinnor respekterar varandra. Prostitution är förtryck.

Du har fel, marknaden ser inte alls ut så varför ljuga om någonting som är så enkelt att kontrollera? Det andra du skriver är bara en del av sanningen, vilket du förmodligen redan vet.
Citera
2014-04-04, 21:13
Medlem
FE-ANALYSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Alla män som vill införa bordeller med statlig kompensation skall då ha som motkrav av staten. De får endast anställa varandras fruar, systrar,mammor ,mormödrar, farmödrar och gammelmormor/farmor. Då förstår de nog att bordeller inte är så trevligt längre och blir BOTADE från sin BORDELLSJUKA. De blir mannen en MAN och inte en slasktrattande spermieskvättare.
Väx upp och bli ansvarstagande MÄN.

Nu vill jag i och för sig inte införa statliga bordeller, men varför skulle torskarna kräva av staten att bordellerna skulle ha incestuösa inslag? Det finns ingen logik i dina inlägg. Vilket ansvar är det du pratar om egentligen? Ett ansvar att vara en attraktiv man för kvinnor? Ett ansvar att inordna sig i rangordningen om man inte är det, och kanske leva utan sexuell kontakt? Det finns fler exempel.

Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Att betala fler tusen för en utlösning tyder på dumhet, lathet och omanlighet.

Motsatsen till manlighet är ju kvinnlighet, kan man anse att torskarna bejakar sina kvinnliga sidor genom att köpa sex? Som vanligt handlar "manlighet" i sådana här diskussioner om män som är attraktiva på ett eller flera sätt. Du lägger en värdering i vad som är typiskt manligt utifrån vad du anser vara attraktivt. Att köpa sex är dock ett typiskt manligt fenomen, män köper sexuella tjänster i en mycket större omfattning än vad kvinnor gör.
Citera
2014-04-04, 21:15
Medlem
Citat:
För att tjata så jävla mycket om hur blåst jag skulle vara så visar du ju inte den klipskaste sida?

De 92 tjejerna som är mer attraktiva än de värsta 8 behöver inte gå till en bordell eftersom de får sex på annat håll. Det är bara de äckliga eller handikappade tjejerna som behöver gå till bordellen där du skulle tvingas arbeta.

Och de otroligt mycket mer äckliga än de äckligaste killarna. För tjejer har överlag lättare och få ett ligg.
Citera
2014-04-04, 21:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Är ju tämligen uppenbart. Prostitution är bara ok så länge Lavezzi92 har garanti om att han själv aldrig
skulle behöva jobba med det. Om prostitution varit något som drabbade män i majoritet och kvinnor var torskarna, hallickarna m.m. skulle det varit ett jävla liv om detta på antifeministernas mecka.
Jösses! säger jag bara. Skulle startats en ny tråd i ämnet varannan sekund.

Nu är det ju bara kvinnor...bah! lite kvinnor hit eller dit spelar ju ingen roll. Huvudsaken Lavazzi & co får sticka in den någonstans och "gnida av sig" och känna sig som hingstar.

Du verkar inte ha lyssnat/förstått alls. Jag är inte ute efter att tvinga någon att jobba som prostituerad. Varför tar du det som ett påhopp? Ungefär som att jag skulle försöka tvinga dig att jobba som prostituerad. Nej, jag vet att tyvärr så finns det kvinnor som hör och häpna frivilligt jobbar som prostituerade. Om bordellen skulle stå tom, skulle jag gråta av glädje. För det skulle betyda att kvinnor hittat ett bättre alternativ än prostitution. Det är ju inte sanningen idag.

På vilket sätt drabbar prostitution kvinnor? På vilket sätt drabbar det dig?
Citera
2014-04-04, 21:20
Bannlyst
Citat:
Men nu är det ju statliga bordeller tråden handlar om? Inte frilansade prostituerade?!! Statliga verksamheter ingår i högsta grad i det arbetsförmedlingen tvingar folk att söka jobb inom för att få ut bidrag.

Att det inte fungerar så i något annat land är väl inget skäl för varför det inte ska fungera så här? Arbetsmarknaden och välfärdssystemet fungerar inte heller som i något annat land här, och det är i på den arbetsmarknaden och i det välfärdssystemet som dessa statliga bordeller skulle in.

Jag har aldrig sagt det. Du gör dina egna tolkningar. Typ som djävulen läser bibeln.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in