2014-04-04, 15:21
Medlem
goran744s avatar
Alla män som vill införa bordeller med statlig kompensation skall då ha som motkrav av staten. De får endast anställa varandras fruar, systrar,mammor ,mormödrar, farmödrar och gammelmormor/farmor. Då förstår de nog att bordeller inte är så trevligt längre och blir BOTADE från sin BORDELLSJUKA. De blir mannen en MAN och inte en slasktrattande spermieskvättare.
Väx upp och bli ansvarstagande MÄN.
Att betala fler tusen för en utlösning tyder på dumhet, lathet och omanlighet.
Citera
2014-04-04, 15:28
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Eftersom det inte är lagligt, skall det inte vara lagligt.... Inget argument käre vän. Det skall vara lagligt.
Nej, argumentet är; eftersom det INTE ÄR lagligt så är det inte upp till dem.

Citat:
Ja, inte behöver staten gå in och lösa sådana konflikter med sex-lagar.
Det finns inga lagar mot tjatsex heller - och ingen efterlyser det heller. Det som finns och som man vill utöka är sex där samtycke inte föreligger. OM någon ger samtycke så spelar det ingen roll om personen är kåt eller inte - då har du fått samtycke.

Jag noterar att du inte kände dig motiverad att kommentera resonemanget om lust ...
Citera
2014-04-04, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Alla män som vill införa bordeller med statlig kompensation skall då ha som motkrav av staten. De får endast anställa varandras fruar, systrar,mammor ,mormödrar, farmödrar och gammelmormor/farmor. Då förstår de nog att bordeller inte är så trevligt längre och blir BOTADE från sin BORDELLSJUKA. De blir mannen en MAN och inte en slasktrattande spermieskvättare.

Haha du är så patetisk. Din svenska är så sjukt dålig. Har du ens gått ut gymnasiet?

Att man betalar flera tusen tyder på att man är smart och arbetsam nog att tjäna tillräckligt med pengar för att ha råd att betala för sex. Det är en del av den ekonomiskt utvecklade mannens liv.

Så omogen respons att blanda in andras familj/släkt. Däremot kan jag arbeta på en bordell där jag tillgodoser kvinnors behov.

Prata inte om manlighet då du inte vet någonting om det.
Citera
2014-04-04, 15:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavezzi92
Eller så är det den förtryckande svenska lagen som bör ändra sig. Det är upp till de två vuxna människorna och sen så kan den svenska morallagen dra åt helvete. Inte någon större risk för att åka dit heller.
Nej, jag anser inte att lagen skall ändras, det är en bra lag som straffar den som utnyttjar den svagare parten.

Citat:
Finns ju även andra länder där man inte har samma morallagar som tex Nordkorea, Kuba, Sverige, Irak, Afghanistan osv.
Du tycker alltså Sverige är jämställd med dessa länder?
I så fall ha ju feminismen ett hästjobb framför sig.
Citera
2014-04-04, 15:39
Medlem
Citat:

Det är kvinnorna som väljer att jobba med sådant du borde vända dig till. De har ofta väldigt dålig karaktär. Är vana att utnyttja män. En del försöker förutom sex också göra män beroende av droger. Allt för att ta deras pengar. Crack kan tydligen förhöja kicken rejält och framkallar beroende redan första gången. En familjefar kan blir nergången på bara några månader, bara för att han villa ha en 5-minuters-kick med en hora. Skall du sätta åt några, så är det kvinnorna såklart, men eget ansvar är det bästa för vuxna människor IMO. Med statlig kontroll och legalisering, kan du dock förhindra det värsta svineriet.
Citera
2014-04-04, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, jag anser inte att lagen skall ändras, det är en bra lag som straffar den som utnyttjar den svagare parten.

Du tycker alltså Sverige är jämställd med dessa länder?
I så fall ha ju feminismen ett hästjobb framför sig.

Ingen överraskning att du känner så då jag har fått intrycket av att du är fascistisk/kommunistisk i din människosyn. Du anser dig stå över andra människors fria vilja om den inte sammanfaller med din egen åsikt. Du är väldigt lik nazister och kommunister på det sättet.

Jag anser att Sverige är lika långt ifrån ett samhälle där människor har frihet och inte förtrycks av staten, polisen och civila åsiktspoliser. Sverige borde vända sig emot Tyskland och Spanien och fråga sig hur vi kan bli mer lika dessa länder. Istället för att utvecklas mot att bli ett lika intolerant och förtryckande samhälle som tex Irak, Afghanistan, Nordkorea, Iran, Marocko, Kuba.

Skillnaden är att i Sverige så blir männen förtryckta. Vi behöver sorgligt nog ett Maskulint initiativ. Så tragiskt att det blir roligt.
Senast redigerad av Lavezzi92 2014-04-04 kl. 15:50.
Citera
2014-04-04, 15:53
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ingen överraskning att du känner så då jag har fått intrycket av att du är fascistisk/kommunistisk i din människosyn. Du anser dig stå över andra människors fria vilja om den inte sammanfaller med din egen åsikt. Du är väldigt lik nazister och kommunister på det sättet.
Oväntat drag med den kommentaren så fort man inte anser att mäns rätt att utnyttja är överordnad annat.

Citat:
Jag anser att Sverige är lika långt ifrån ett samhälle där människor har frihet och inte förtrycks av staten, polisen och civila åsiktspoliser. Sverige borde vända sig emot Tyskland och Spanien och fråga sig hur vi kan bli mer lika dessa länder. Istället för att utvecklas mot att bli ett lika intolerant och förtryckande samhälle som tex Irak, Afghanistan, Nordkorea, Iran, Marocko, Kuba.
Nu är ju de inte friare än Sverige på något sätt faktiskt - mer än möjligen för sexköpare. Jag tycker det finns andra värden som är viktigare att värna än att du får gnugga av dig i en kvinna mot betalning.

Jag tror det kommer komma en dag när du också sorterar i prioriteringarna faktiskt.

Citat:
Skillnaden är att i Sverige så blir männen förtryckta.
Hahaha. Ja, vi säger så. Jag är inte helt säker på att alla i Spanien eller ens Tyskland håller med dig.
Citera
2014-04-04, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Oväntat drag med den kommentaren så fort man inte anser att mäns rätt att utnyttja är överordnad annat.

Nu är ju de inte friare än Sverige på något sätt faktiskt - mer än möjligen för sexköpare. Jag tycker det finns andra värden som är viktigare att värna än att du får gnugga av dig i en kvinna mot betalning.

Jag tror det kommer komma en dag när du också sorterar i prioriteringarna faktiskt.

Hahaha. Ja, vi säger så. Jag är inte helt säker på att alla i Spanien eller ens Tyskland håller med dig.

Problemet med dig är att du inte ens förstår att du stödjer det förtryck som faktiskt är dubbelt. Det är inte bara jag som kränks utan även kvinnan drabbas. Vad har hon gjort för att bli förtryckt och kränkt av staten?

Sverige är ett skämt och är inte särskilt mycket bättre än Irak, Iran, Nordkorea. Det finns samma brist för människors frihet, kränkningar sker här som där. Enda skillnaden är att där så har föraktet för oliktänkande människor gått lite längre när det gäller handling.

Nä, precis som att alla i Sverige inte håller med dig. Vissa respekterar människors val i livet och frihet. I Sverige så får jag dagligen min integritet kränkt av staten påhejad av manshatare och kvinnoföraktare.

Det finns väl viktigare värden att människor överhuvudtaget får gnugga av sig, betalning eller ej.
Senast redigerad av Lavezzi92 2014-04-04 kl. 16:08.
Citera
2014-04-04, 16:14
Medlem
Idaistheshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Slidjuret humanist. Slidjuret sova...

PS? Ritalin? Har du ADHD?

Vad är en avsugning och en bal på slottet? 500 kr...
Tillhör medicinska fakulteten.

Nej, tar vb som när jag ska plugga väldigt länge.
Haha kul, jag gört gratis.
Citera
2014-04-04, 16:19
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Det är kvinnorna som väljer att jobba med sådant du borde vända dig till. De har ofta väldigt dålig karaktär. Är vana att utnyttja män. En del försöker förutom sex också göra män beroende av droger. Allt för att ta deras pengar. Crack kan tydligen förhöja kicken rejält och framkallar beroende redan första gången. En familjefar kan blir nergången på bara några månader, bara för att han villa ha en 5-minuters-kick med en hora. Skall du sätta åt några, så är det kvinnorna såklart, men eget ansvar är det bästa för vuxna människor IMO. Med statlig kontroll och legalisering, kan du dock förhindra det värsta svineriet.

Nej du har helt fel lilla vännen ! Det är karaktären hos slyn, bordell, hor och fitt mannen som är totalt under nollstrecket. Den ligger på minus till och med. Att betala fler tusen för ett KNULL är för mig detsamma som att elda upp tusenlappar. Det går nämligen lika fort av bli av med pengarna.
OCH försöker du beskylla kvinnor att de gör män till missbrukare nu också? Allt missbruk brukar bestå av något som heter FÖRNEKELSE och att påstå att en kvinna gör en man beroende av en drog MÅSTE därför komma från en FÖRNEKARE. De så kallade bordell männen och slaskdasarna ger gladeligen bort fler tusenlappar för att spruta ur sig under några sekunder. Samme man skulle bli vansinnig om han skulle betala femtusen kr/l för bensin. Det gnälls om slynor och stackars mig. Sådana män gör sig till åtlöje för alla MÄN som vet har de skall vara en MAN. Bli män med styrka, pondus och en gnutta stolthet i stället då kommer vi damer fram. Jag vill då verkligen inte ha en slasktrattande gubbe med ballen i högsta hugg som skriker sig hes. Var är du din j.....slyna, hit med pullan, får jag inte den så betalar jag en annan slyna. Vem sjutton av oss kvinnor vill ha ett sådant odjur? Jag vill ha en RIKTIG MAN.
Statliga bordellmammor och bordellpappor? Det är endast omanliga män som har sådana otroligt dumma framtidsplaner. De RIKTIGA männen använder sin hjärna, styrka, pondus och manlighet och är intelligenta. Det verkar vara det största problemet för många män. Hjälp jag behöver fitta nuuuuuu. Sedan beskyller de sin skit och kåthet på kvinnan och döper om sitt problem till slynor för att FÖRSTORA sig själva. DE är inga MÄN. De är bordellnissar och pungslynor.
Citera
2014-04-04, 16:27
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Bli män med styrka, pondus och en gnutta stolthet i stället då kommer vi damer fram.

Om en man kan betala för att få en snygg och sexuell tjej varför ska han anstränga sig för att få en fet/ful och frigid kvinna på vanligt sätt?
Citera
2014-04-04, 16:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Problemet med dig är att du inte ens förstår att du stödjer det förtryck som faktiskt är dubbelt. Det är inte bara jag som kränks utan även kvinnan drabbas. Vad har hon gjort för att bli förtryckt och kränkt av staten?
Inte kvalificerat sig för bidrag, inte meriterat sig för arbete, inte fått chansen på mäns spelhalva.. you name it...

För inget barn drömmer om att bli prostituerad, ingen blir det om det finns andra lösningar och uppväxten varit normal. Något är fel någonstans om det ses som en okej lösning.

Citat:
Sverige är ett skämt och är inte särskilt mycket bättre än Irak, Iran, Nordkorea. Det finns samma brist för människors frihet, kränkningar sker här som där. Enda skillnaden är att där så har föraktet för oliktänkande människor gått lite längre när det gäller handling.
Vi lyckas i alla fall inte så mycket bättre med människosynen hos en relativt stor grupp män kan vi säga.

Citat:
Nä, precis som att alla i Sverige inte håller med dig. Vissa respekterar människors val i livet och frihet. I Sverige så får jag dagligen min integritet kränkt av staten påhejad av manshatare och kvinnoföraktare.
En del mördar också, andra stjäl, det gör det ändå inte okej i allmänhetens ögon. Vi gillar helt enkelt normer och moral i vårt samhälle .. känns lite som om de är kittet som håller ihop det och gör det drägligt att leva i.

Citat:
Det finns väl viktigare värden att människor överhuvudtaget får gnugga av sig, betalning eller ej.
Absolut, det finns viktigare värden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in