2014-04-03, 11:19
Medlem
MrBajs414s avatar
Största aprilskämtet är att "modden" är roligare än orginalet.
Citera
2014-04-03, 11:34
Medlem
enklistras avatar
Miss fortune nurfad alltså men inte morgana? Nej, henne buffar man... Vilket jävla skämt
Citera
2014-04-03, 11:52
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enklistra
Miss fortune nurfad alltså men inte morgana? Nej, henne buffar man... Vilket jävla skämt
Miss Fortune blev buffad och inte nerfad. Tycker inte det är jätte nödvändigt att nerfa morgana dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Lauriryti
Ni som mainar ADC. Kommer ni byta ut era armor seals mot HP seals? Eller vad tror ni kommer vara det bästa alternativet? En blandning av båda två?
Jag kan tänka mig att man kommer byta till HP seals, beror nog lite på ens spelstil (Om man vill fightas tidigt eller inte).
Citera
2014-04-03, 15:19
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enklistra

MF blev buffad och inte nerfad, men vadå tyckte du att MF var stark innan eller vad?

Personligen blev jag bara glad när motståndarna hade en MF innan, för i de flesta fall betyde det att det var en mindre spelare man behövde oroa sig för.
Citera
2014-04-03, 16:56
Medlem
Robinthebeasts avatar
Vad betyder hypercarry och vilka är hypercarrys?
Citera
2014-04-03, 16:59
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinthebeast

ADC som är äckligt starka lategame brukar klassas som hypercarries, bara två stycken som hamnar under den kategorin för tillfället och det är Vayne och Tristana, tror inte jag har missat någon.

Tristana med sin otroligt bra range och vayne med skada som tar död på precis vad som hellst otroligt snabbt.
Citera
2014-04-03, 17:00
Medlem
Socker-Connys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robinthebeast

Om detta tvistar de lärda, men jag skulle väl säga att det är champs som i late late late game när pretty much alla är fullköpta, can carrya laget och vinna en 1v5 (nu räknar vi bort det faktum att man givetvis måste kunna spela champen skapligt). Jag tänker väl mest på adcs när med den definitionen, och då kanske framförallt Vayne, men Trist och Kog (iaf gamla Kog, ingen koll på nya) skulle väl också kunna definieras som hypercarries. Fyll gärna på med andra synpunkter, men det är så jag tänker när jag ser det ordet
Citera
2014-04-03, 17:09
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
ADC som är äckligt starka lategame brukar klassas som hypercarries, bara två stycken som hamnar under den kategorin för tillfället och det är Vayne och Tristana, tror inte jag har missat någon.

Tristana med sin otroligt bra range och vayne med skada som tar död på precis vad som hellst otroligt snabbt.
Du har glömt tre stycken, nämligen Twitch, Kog'Maw & Jinx klassas också som hypercarries.
Citera
2014-04-03, 17:18
Medlem
Socker-Connys avatar
Tanken jag suttit och lurat på i en kvart nu är ifall de finns någon champ som kan klassas som hypercarry som INTE är adc?
Citera
2014-04-03, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socker-Conny
Tanken jag suttit och lurat på i en kvart nu är ifall de finns någon champ som kan klassas som hypercarry som INTE är adc?

Känns som hypercarry inte är speciellt definierat men om man menar rå damage vid lategame så faller väl de flesta melee carries under den kategorin.

Annars long range carries med steroider ex. Twitch, Kog och Tristana. Vayne får väl nämnas med, finns ju inget som kan mäta sig med en full build vayne.
Citera
2014-04-03, 17:35
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socker-Conny
Tryndamere, yi, Aatrox om man bygger honom som en melee carry.. Riven & Yasuo kan man väl också klassa lite som hypercarry men inte riktigt mycket som dem andra.
Citera
2014-04-03, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89

Twitch och Jinx
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in