2014-04-02, 00:29
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revamp
Fizz tycker jag är starkast hittills i den nya varianten. Teleport och splitpush hela dagen. Hourglass och lichbane som första items. Kan duellera de flesta och det är sällan man inte kommer undan med 1.6 sekunder CD på hans E. Enda tråkiga är väl lane phase mot all poke, men den tenderar ju att sluta rätt fort.
Då har du inte testat Hecarim. Hade en i mitt lag och en i motståndarlaget. Både låg på över 25kills medans den närmsta låg på typ ~10.
Citera
2014-04-02, 00:41
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Entheogen
Soraka är helt störd i det nya ploj-modet. Healar så mycket att lanephase är vunnen i princip, sen bara clearar du våg efter våg av creeps med starcall.

Revive och teleport är bra summonerspells!

Nami är sjukt irriterande också, körde mao + fiora top och fick möta en nasus på nami, var helt omöjligt för mig att nöta ner alls på någon utav dem, och enda sättet vi kunde få död på dem var att vara i direkt två mot två, som i sin tur är nästan omöjligt att vinna pga perma slowen från nasus, och deras sammanslagna heal.

Citat:
Ursprungligen postat av Mantiss
Då har du inte testat Hecarim. Hade en i mitt lag och en i motståndarlaget. Både låg på över 25kills medans den närmsta låg på typ ~10.

Hecarim är riktigt stark i det här gamemodet, såklart har de an Ali så blir det svårare men ändå.
Citera
2014-04-02, 06:50
Medlem
Bara mitt game som helt plötsligt stängdes ner i mitten av det? Är så jävla trött på Riot och deras usla jävla servrar stängs ner eller har problem varje vecka. Har de små utvecklingsstörda 2-åringar som jobbar eller är de helt enkelt förjävla dåliga på att uppehålla sin service?
Citera
2014-04-02, 15:45
Medlem
Zed är absoluta favoriten på U.R.F. Man har W i princip hela tiden så man kan göra sjuka plays, och mer shadows betyder mer damage
Citera
2014-04-02, 17:25
Medlem
noreason2lives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fleskdoris
Zed är absoluta favoriten på U.R.F. Man har W i princip hela tiden så man kan göra sjuka plays, och mer shadows betyder mer damage

Jag instämmer
Du hinner göra din (zeds) E tre gånger när du har har lagt din W. Självklart Op!

Fan! Har lust att byta server! Kör på EUW och det är lagg 24/7... Hela laget disconnecta typ
Citera
2014-04-02, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreason2live
Jag instämmer
Du hinner göra din (zeds) E tre gånger när du har har lagt din W. Självklart Op!

Fan! Har lust att byta server! Kör på EUW och det är lagg 24/7... Hela laget disconnecta typ

Man hinner göra hans Q 3 gånger också. Och man får tillbaka sin W så fort den går ner, så man kan langa sina spells 24/7
Citera
2014-04-02, 21:41
Medlem
PrinceMeandors avatar
Är lite nyfiken på hur många champions folk äger och vilka. Motivera gärna vilken som är er favorit
Citera
2014-04-02, 21:51
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Är lite nyfiken på hur många champions folk äger och vilka. Motivera gärna vilken som är er favorit

Äger alla champs utom Sejuani, Fiora och Viktor av lite olika orsaker. Skall väl införskaffas snarast dock.

Favoriterna är väl:
Lucian - pga extremt sköna animationer om man spelar Hired Gun.
Lee Sin - Extremt roliga champ överlag, går att spela på så många olika sätt.
Veigar - Tyvär inte särskilt viable för tillfället, speciellt inte mot Gragas eller LB ifall de släpps igenom. Annars en av de första gubbar jag verkligen började maina och kärleken sitter kvar.
Citera
2014-04-03, 00:53
Medlem
irkens avatar
Patch 4.5 är ute, eller ja den lär ju komma imorgon men..
Ni kan iaf läsa patch-notes här; http://na.leagueoflegends.com/en/news/game-updates/patch/patch-45-notes

Gragas ser fortfarande ut att vara väldigt, väldigt stark ut. Rengar tycker jag också ser rätt bra ut, förväntar mig att dem gör ungefär samma ändring till Viktor nu också.
Citera
2014-04-03, 06:49
Medlem
Nynges avatar
Någon som vet när West kommer upp?
Citera
2014-04-03, 09:15
Medlem
Ni som mainar ADC. Kommer ni byta ut era armor seals mot HP seals? Eller vad tror ni kommer vara det bästa alternativet? En blandning av båda två?
Citera
2014-04-03, 10:39
Medlem
Busstations avatar
Om ni ska spela URF-modet tycker jag ni ska testa Alistar, fick 30 kills första gången jag spelade.

Hade en fight med en mundo en bit utanför våran bas, jag använde q och w för att efter några minuter slänga in honom i laserstrålen där man spawnar. Man har så mycket CC att han inte kunde fly undan trots att man såg att han verkligen försökte och fick mer och mer panik ju närmare han kom.

Har aldrig skrattat så mycket under en lolmatch förut och då har jag spelat runt 1500 matcher innan. Hoppas det här game-modet är här för att stanna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in