Citat:
Nu har jag lirat igenom storyn igen (råkade resetta den av misstag när jag fyllespelade i helgen och istället för att byta act så råkade jag trycka reset...), så har inte testat några direkta legendary farm routes, utan i mitt spel så har det varit helt random när jag lirat quest/bounties tidigare.
Vet inte hur många legendaries jag fick nu när jag drog Act 1 till Act 5, men var nog 12-13 iaf, vet inte hur lång tid det tog totalt eftersom jag jobbar på dagarna och kör ett par timmar på kvällen, dock att jag ofta tabbar ut, surfar lite, ser lite serier film osv, så har inte direkt kört en speedrun igenom det.
Såg ett tips om en legendary run i en youtube video som jag tänkte testa, dock verkar alla sådana runs så djävla tråkiga, så kommer nog inte orka det mer än en timme, sen blir det bounties för hela slanten, då dessa iaf är roliga.
Personligen ger jag faktiskt inte mycket för påstådda legendary runs, e.g springa och öppna kistor, döda samma monster om och om igen eftersom det blir så djävla trist och är man så djävla besatt på att få legendaries så man är villig att ha tråkigt medans man spelar så är något fel i min bok.
Ska testa den jag såg på youtube, är den skoj medans jag kör så visst, då kan jag köra den, är den det minsta trist så lägger jag ner den direkt.
Bounties och Rifts är kul, visst, kanske inte får samma mängd legendary / hour, men så djävla viktigt är inte det.