Citat:
Ursprungligen postat av
Willfram
Jag har inte fup med mig på jobbet. Jag minns inte exakt hur samtalet gick. Om det var lite sexchatt kan jag tänka mig att fantasin flödar fritt och det är tillåtet att ta exempel ur livets olika händelser.
Fram med källa på att det var nakenbilder nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Willfram
Om din sambo ständigt misshandlade sina barn? Skulle inte du också göra vad du kunde för att de skulle slippa bli det? Tycker du att Marina gjorde fel som förhindrade att fs kunde fortsätta misshandla barnen? Marina var smart. Om fs ville träffa sina barn (vilket han inte ville sedan de tjallat på honom) fick han göra det på en offentlig plats eller tillsammans med modern eller någon från soc som kunde övervaka det hela.
Menar du att det var en sexchatt med fria fantasier ?
Där har du rätt, men diskuterade "utökad" BDSM där man tar kontrollen över andra genom metoder som sträcker sig utanför sängkammaren.
Och du har dragit slutsatsen att då kom MJ att tänka på barnmisshandeln hon själv deltog i och skulle då utpressat FS med hjälp av foton där hon själv deltar.
För att förtydliga detta använder MJ uttryck i plural "vissa män" som hon skulle utpressat eg. är bara FS.
Tycker du det går ihop ?