2014-04-03, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Själva anmälan gjorde barnens mor om jag inte minns helt galet. Hon gjorde anmälan mot både MJ och FS och jag TROR, med stor betoning på just TROR, att det var MJ som fotograferade.

Jag vet bara att fs blivit anmäld flera gånger för barnmisshandel. Det har han erkänt i förhör. Barnen vittnade om ständig misshandel och det var grovt enligt läkaren. Jag förstår att Marina inte ville att barnen skulle vara hemma hos dem så ofta. De hade det inte bra hos sin pappa.

Enligt ett vittne ska Marina ha blivit lurad att ta på sig något av detta för att fs inte skulle få fängelse. Jag tror att han var den som slog och tejpade fast barnet. Rätten har nog tänkt likadant då Marina friades helt. Det hjälpte säkert också att hon lämnade in bildbevisen.
Citera
2014-04-03, 10:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Willfram
Det är klart att du hittar på. Det är du som fått för dig att Marina skulle använda bilderna i utpressningssyfte något du undrar om polisen tittat på. Jag hittar på andra förklaringar då jag vägrar tro att Marina utpressat någon på rent jävelskap. Det är inte hennes stil.

Det var i en chatt Marina ska ha sagt detta.

Vem tror du lämnade in bilderna på det misshandlade barnet? Eller är frågan för svår eller för jobbig att svara på?

Ja du hittar på.

Så åter till frågan, vad chattade man om då ?
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2014-04-03 kl. 10:20.
Citera
2014-04-03, 10:20
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Jag vet bara att fs blivit anmäld flera gånger för barnmisshandel. Det har han erkänt i förhör. Barnen vittnade om ständig misshandel och det var grovt enligt läkaren. Jag förstår att Marina inte ville att barnen skulle vara hemma hos dem så ofta. De hade det inte bra hos sin pappa.

Enligt ett vittne ska Marina ha blivit lurad att ta på sig något av detta för att fs inte skulle få fängelse. Jag tror att han var den som slog och tejpade fast barnet. Rätten har nog tänkt likadant då Marina friades helt. Det hjälpte säkert också att hon lämnade in bildbevisen.

Vilket förhör hänvisar du till nu? Det har jag helt missat?
Citera
2014-04-03, 10:23
Bannlyst
Citat:
Vilket förhör hänvisar du till nu? Det har jag helt missat?
Förhören gällande misshandeln.
Citera
2014-04-03, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Vet inte, men innan FS träffade MJ hade han kontakt med barnen.

MJ ställde ett ultimatum att FS inte fick umgås med barnen ihop med MJ, var det en del av det dominanta beteendet som MJ levde efter ?
Var det därför hon var delaktig i barnagan ?

Stackars Fredrik, du får det att låta som att han var helt viljelös och totalt toppstyrd. Skulle inte tro det va. Marina ville få ut honom ur huset, men parasiten höll sig krampaktigt kvar. Om Marina ställde ultimatum på slöfocken så var det säkert med rätta, dessutom kunde han ju dra om han inte gillade läget.
Citera
2014-04-03, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av starwatch
Stackars Fredrik, du får det att låta som att han var helt viljelös och totalt toppstyrd. Skulle inte tro det va. Marina ville få ut honom ur huset, men parasiten höll sig krampaktigt kvar. Om Marina ställde ultimatum på slöfocken så var det säkert med rätta, dessutom kunde han ju dra om han inte gillade läget.

Men det här var ju ändå under tiden de var ihop. Så säger man väl inte till en person som man vill dela livet med ?

Jag undrar förutom utpressningen med foton som MJ höll på med, och ultimatum hon ställde om FS barn, om det fanns fler som råkade ut för liknande, och hur ?

Och vilka var dessa män hon använde nakenfoton för att utpressa ?
Citera
2014-04-03, 10:54
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Förhören gällande misshandeln.

Jag var kanske otydlig, menar du att detta finns i FUP?
Han har erkänt att han blivit dömd för misshandel av barnen, verkar ju korkat att neka till det då det ju fanns en dom.
Var erkänner han att det har varit en systematisk misshandel och att barnen ständigt påpekat att dom blir misshandlade? I FUP?
Citera
2014-04-03, 11:00
Bannlyst
Citat:
Jag var kanske otydlig, menar du att detta finns i FUP?
Han har erkänt att han blivit dömd för misshandel av barnen, verkar ju korkat att neka till det då det ju fanns en dom.
Var erkänner han att det har varit en systematisk misshandel och att barnen ständigt påpekat att dom blir misshandlade? I FUP?

Det står inte i fup gällande mordet utan i misshandelsfup. fs erkänner att han blivit anmäld för barnmisshandel flera gånger då det inte går att förneka. Det är barnen som vittnade om ständig misshandel.
Citera
2014-04-03, 11:00
Bannlyst
Citat:
Men det här var ju ändå under tiden de var ihop. Så säger man väl inte till en person som man vill dela livet med ?

Jag undrar förutom utpressningen med foton som MJ höll på med, och ultimatum hon ställde om FS barn, om det fanns fler som råkade ut för liknande, och hur ?

Källa på att det var nakenfoton.
Citera
2014-04-03, 11:01
Medlem
Citat:

Blev Marina dömd för utpressning?
Citera
2014-04-03, 11:02
Bannlyst
Citat:
Källa på att det var nakenfoton.

I vilket sammanhang, och vad chattade man om gällande utrpressningsfotografierna ?
Citera
2014-04-03, 11:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av starwatch
Blev Marina dömd för utpressning?

Nej, hon klarade sig undan med en hårsmån för misshandeln hon deltog i mot barnen, allt det där är gammalt.

Mina frågor var:
--------------------

---------------------
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in