Citat:
Ursprungligen postat av
smålandtintin
Kan detta ha varit Fredriks motiv för att avrätta Marina? Eller ville han bara stjäla?
Jag vet att du har bråttom med att skifta fokus därför förekom jag detta, men vi biter oss kvar ett tag till i min frågeställning, ok ?
Visst var FS del av detta, men vilka var de andra som hon kan retat upp ?
Hon fick en kollega sparkad utan att ens blinka, eller ta upp det med sin jobbcoach.
Jag tror denna hade en ganska hög post inom företaget. Var det rent utav så att MJ delvis tog över detta ansvar, och lönekuvert ?
Varför har MJ inga väninnor, det är mycket ovanligt, har hon haft men det har skurit sig ?
MJ använder sexuell dominans uteslutande, jag är nyfiken på hur det här utpressningsleken med fotografier funkade, hur många var det fråga om ? 1,2,10 ?
Är det en del av att köra vidare på förnedringen utanför sovrummet, kunde MJ till skillnad från de flesta andra inte särskilja sexuell lek & fantasi med vardag & verklighet ?
Var det därför hon var tvungen att vara så öppen språkligt, men eg. sluten på den kontinuerliga planet ?
PF beskriver deras relation som syskonlik och utan BDSM. Var detta MJs enda sätt att förhålla sig "nära", såsom ett syskon. Enda andra alternativet var hårdför dominant utan gräns ?