Citat:
Ursprungligen postat av
vivalaboeg
Gillar Clarks Wallabee också, om de nu kan klassas som "finskor". Var nyfiken och köpte hem ett par, gillade dem skarpt och köpte ännu ett par faktiskt.
Angående Hamburg så köpte jag mig ett par gulblå i butik i Stockholm, älskar hur de passar min fot, definitivt min nya favoritsko. Har köpt mig ännu ett par av de gulblå efter det och ikväll beställt de blå och de röda från size?

Hypen är befogad - det är en grym sko!
De rödgröna kommer gå perfekt med min röda ghostpiece dessutom

Jo även jag gillar Wallabees, tycker dom är grymt skön vardagssko som ändå är lite stiligare.
Hamburg sitter riktigt bra på fötterna! Haha nice! Ja riktigt snyggt med ghosten!
Jag beställde blåa och gula från Size vid första dropen och nu dessa, sen får man väll se hur många fler C/W jag beställer, blir iallafall Bern och Dublin C/W
Citat:
Ursprungligen postat av
Mufff
Blir för övrigt från 80scasual. Har försökt få ett hum om storlekarna för Ellesses t-shirts och sweatshirts, men verkar råda delade meningar så undrar om det är någon här som har erfarenhet av märket. Passform? Kort i längden?
Ellesse t-shirts tycker jag är relativt stora i storlek fast det beror väll på hur man vill att den ska sitta.
Jag har dock inte prövat gå ner i storlek så kör din "vanliga storlek".
När det kommer till sweatshirtsen så kör jag på min "vanliga storlek".
183cm/80kg - Medium i Ellesse, Adidas m.m medans jag kör Large i SI, CP, Sergio Tacchini
När jag skriver vanliga storlek så menar jag inte SI/CP där man bör gå upp en storlek