2014-03-22, 17:56
Medlem
Deatheads avatar
Vad säger ni om denna: http://www.stoneisland.com/se/stone-island/men/zip-sweatshirt_cod43196189ae.html Sugen!
En av favorittrådarna men måste säga att Kirenstilen borde få denna trådens pris. Han är den med bäst råd och verkar ha stil mer än många andra. Brukar skämta på ljugarboken men detta är ett av mina ord som jag kan stå för. Kirenstilen är den enda jag tar på allvar. Ladd o skål! Hick
Citera
2014-03-23, 20:21
Medlem
Tjeena, rätt så ny här, men tänkte passa på å fråga, hur är de med SI nuförtiden, bor en bit från malmö å nyss fått en snygg vit tröjja,kan tillägga att jag är 180 och vägar ca 65 kg, ingen XL kille är jag inte så bråk är inget jag känner för, vet att de va en jävla våg vid 2005 tiden där alla gick runt å leta bråk, men hur är det nuförtiden???
Senast redigerad av tribalwars 2014-03-23 kl. 21:11.
Citera
2014-03-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tribalwars
Tjeena, rätt så ny här, men tänkte passa på å fråga, hur är de med SI nuförtiden, bor en bit från malmö å nyss fått en snygg vit tröjja,kan tillägga att jag är 180 och vägar ca 65 kg, ingen XL kille är jag inte så bråk är inget jag känner för, vet att de va en jävla våg vid 2005 tiden där alla gick runt å leta bråk, men hur är det nuförtiden???

Allt är lugnt.
Citera
2014-03-23, 21:27
Medlem
vad menas med "lugnt", kan jag gå till skolan å stan och slippa små äckliga kääääääsual ungar som ska fråga ut en?
Citera
2014-03-23, 21:28
Medlem
Citat:
Men för i helvete, ja du kommer få storstryk. Undvik SI i alla lägen, blev själv påhoppad vid centralen dagtid men nitade hela bunten. Fick kriga för patchen, så det ska va.
Citera
2014-03-23, 22:04
Medlem
Citat:
vad menas med "lugnt", kan jag gå till skolan å stan och slippa små äckliga kääääääsual ungar som ska fråga ut en?

Men skippa märket om det är så farligt för dig.
Citera
2014-03-24, 14:49
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Jaja det vet han 100%, det jag menade är att det inte är så konstigt att han lipar sen eftersom han inte är det han låtsas vara =). Sen får han nog rätt mycket medhåll med tanke på att gemene man inte reflekterar över hans klädval.

Vad fan har min klädstil med artikeln att göra?
Skulle jag ha tagit på mig en sunkig canada goose jacka för att jag intervjuas om dåliga arbetsförhållanden eller vad menar du?

Fortsätt runka & håll sen käften.
Du har ju mitt namn om du har fler synpunkter.
Välkommen.
Citera
2014-03-24, 20:23
Medlem
Citat:
Jag rör mig i Malmö dagligen och jag går ofta runt i SI. Klär mig dressat med skjorta och springer inte runt och leker huligan. Jag bär det för jag tycker det är snygga kläder helt enkelt.
Ska tilläggas att jag går på MFFs matcher så vistas även i dessa sammanhang och har aldrig fått någon löjlig fråga vilka jag kör för eller blivit hotad..
Citera
2014-03-26, 18:25
Medlem
Har ni något tips på "finskor", dvs inte adidas eller vita sneakers.

Också gärna vinterskor (även om det inte är säsong)
Citera
2014-03-26, 18:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatbott
Har ni något tips på "finskor", dvs inte adidas eller vita sneakers.

Också gärna vinterskor (även om det inte är säsong)
Red wing kängor och dylika är kvalité.
Citera
2014-03-26, 20:35
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Red wing kängor och dylika är kvalité.

Håller med, Red Wing och Diemme har riktigt bra kängor!

Från det ena till det andra, imorse släppte Size? Adidas Hamburg i Adi Suede C/W, någon som köpte ett par?
Jag köpte ett par till mig själv
Citera
2014-03-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Håller med, Red Wing och Diemme har riktigt bra kängor!

Från det ena till det andra, imorse släppte Size? Adidas Hamburg i Adi Suede C/W, någon som köpte ett par?
Jag köpte ett par till mig själv

Gillar Clarks Wallabee också, om de nu kan klassas som "finskor". Var nyfiken och köpte hem ett par, gillade dem skarpt och köpte ännu ett par faktiskt.

Angående Hamburg så köpte jag mig ett par gulblå i butik i Stockholm, älskar hur de passar min fot, definitivt min nya favoritsko. Har köpt mig ännu ett par av de gulblå efter det och ikväll beställt de blå och de röda från size? Hypen är befogad - det är en grym sko!

De rödgröna kommer gå perfekt med min röda ghostpiece dessutom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in