Citat:
Ursprungligen postat av
sectarius
Läste du inte vad jag skrev eller?
Det är inte bara "nassar" och "rassar" som får utstå näthat,
utan också vanliga svenskar just för att de är svenskar och män just för att de är män. Varför visar inte Robban de hatiska muslimerna, feministerna och vänsterpatrasken i sin serie? Och det finns en hel del "rassar" och "nassar" som offentligt vågar stå för sina åsikter men som inte får tillräckligt medialt utrymme, t.ex senast i debatt när det skulle handla om knivdådet i Malmö så erbjöd sig svenskarnas parti att medverka men fick helt enkelt inte det. Sen finns det en hel del andra som falskeligen får epitetet "rasse" och "nasse" trots att de inte är det (som t.ex Jimmie åÅkesson) som offentligt deltar i debatten men som ständigt smutskastas av media och får utstå hat, tårtkastningar och dödshot.
Varför besvarar du inte mitt inlägg med substans? Och varför kommer du med tramsiga liknelser som inte ens hörde till min poäng?
fine, jag läste inte. men min poäng är fortfarande relevant, tror jag. men jag har ju bara min världsbild att utgå från, men vilka är de stackars vita männen som blir utsatta för hat? jag har missat dem, men du får gärna förtydliga.
är detta ett exempel, menar du?
Citat:
AFAiter och annat vänsterpatrask som öppet hatar och "vill machetedöda alla vita män
det där är ju inte så farligt, kan jag tycka, precis lika lite som det är om jag skulle vilja DÖDA ALLA JÄVLA BABBAR... om alltså.