2014-04-02, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bk9
Varför blurrar dom alla personer förutom "Hult Hatar" killen. Är det bara för han inte är/var anonym när han hoppade på folk?

Låter väl logiskt.

Kanske ett gränsfall om man ska göra det. Men om detta nu får ner näthatet så är det värt med detta offer. Han lär väl nånstans ändå önskat att bli störst på youtube, så då hade han ju ändå varit känd av alla. Nu fick han lite hjälp på traven kan man säga
Citera
2014-04-02, 08:19
Medlem
Neolitikums avatar
Är det något att se på för en Aschberg-hatare?
Eller är det endast runkmaterial för vänsterpöbeln?
http://www.tv3play.se/program/trolljagarna
Citera
2014-04-02, 08:29
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neolitikum
Är det något att se på för en Aschberg-hatare?
http://www.tv3play.se/program/trolljagarna
Aschberg är på dekis. Ett tråkigt program. Långa poänglösa intervjuer.
Näthatarna visade sig vara helt menlösa, deras gnälliga offer snyftade på i oändliga utläggningar. Du kan lugnt skippa skräpet.
Citera
2014-04-02, 08:31
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Vilken tråd var det Hult skrev?

Det är den här tråden om jag inte är fel ute (FB) (Juridisk diskussion om TV3:s/Robert Aschbergs journalistiska arbetsmetoder)
Citera
2014-04-02, 08:40
Medlem
Judessons avatar
[quote=Neolitikum|48204716]Är det något att se på för en Aschberg-hatare?
Om du inte är en svenskfientlig sjuklöverröstande "goy"' så är svaret nej det är inget att se. Använd din tid till något bättre .Läs en bra bok istället. Och bojkotta judemedia.
Citera
2014-04-02, 09:44
Medlem
N3ss3s avatar
Tråden skall beröra programmet.

Alla efterfrågningar av våldtäktsfilmer på underåriga kommer att resultera i åtgärd för 1.05
Se till att hålla er till ämnet, övertramp mot regelverket kommer resultera i åtgärd omgående.

/mod
Citera
2014-04-02, 09:49
Medlem
Hennes våldtäktsfilm låter som skitsnack, någon skulle ha sett filmen i så fall. Låter mest som hon är ute efter en offersits och sympati. Attentionwhore.
Citera
2014-04-02, 09:57
Medlem
Alvanas avatar
Säger som många andra, jag uppfattade inte att de sade att man inte fick TYCKA annorlunda, men att man kanske skall sköta det på ett snyggt sätt.
Personligen blir jag bara full i skratt om någon i en hetsig dikussion kastar ur sig svordomar och inte kan hantera den Svenska gramatiken med punkter, stor bokstav och mellanrum. Luften går ur argumenten då jag tycker det visar på en antingen oengagerad eller medelbegåvad individ.

Tycker Hult var ett äckel som anser sig veta vad som hänt i denna påstådda våldtäkt (om det är det eller inte låter jag vara osagt, jag var inte med), men att hoppa på honom för ett självmordsförsök känns fel. Jag har stått ut med mycket skit i mitt liv men ett självmord blir svårt att skylla på någon annan i denna situation eftersom det är ett val individen gör. Han kan ju inte veta hur hennes sinnestillstånd är och skulle alla som uttalar sig alltid behöva ta hänsyn till folks sinnestillstånd, ja då skulle det bli väldigt lite skrivet eftersom en del verkar reagera dramatiskt för minsta lilla.

Angående vad-han-nu-heter som skrev boken "Kränkta vita män". Jag har inte läst boken och har inte en aning vad den handlar om. Kan mycket väl vara omvänd rasism i programmet där man kommer gå på kvinnohatare och nationalister, men helt ärligt, hade man gått på dessa "troll" på samma sätt om de skrivit och publicerat en bok med fakta och underlag istället för att agera som en arbigga på ett nätforum? Tror faktiskt inte det.
Citera
2014-04-02, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Trevligt att det kommer ifrån aschberg, någon borde banka på hans dörr och se ifall han står för det, för det vet vi alla att han garanterat inte gör.
Varför gör du det inte själv? Jag är helt säker på att han inte skulle ha några problem med att svara på eventuella frågor.
Citera
2014-04-02, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Kommer det helt plötsligt fram en passivt aggressiv Robert Aschberg med ett kamerateam fram på stan och ställer en mot väggen helt oförberedd, så är det inte konstigt att man blir skrämd och inte kommer på så mycket att göra, annat än att man bara vill därifrån. Och då kanske man heller inte kommer på så mycket att säga.

Hade de bokat tid och i god tid innan förklarat exakt vad de kommer ta upp, så hade det nog låtit ganska annorlunda. Men då hade det ju inte blivit ett lika spännande TV-program, så klart.
Hahahahaha som om någon av de fega små larverna skulle dyka upp då!
Sedan... de är ju snabba på att formulera sig och skriva på forum och i kommentarsfält, då borde väl inte ha några problem att svara på några enkla frågor från kung Robert. För det var ju knappast några frågor som krävde examen i kärnfysik eller motsvarande!
Citera
2014-04-02, 11:02
Medlem
baggebo1s avatar
"Hult hatar" har nu stängt ner sin facebooksida efter flera hundra kommentarer med grovt hat, hot och hets. De flesta hotade i eget namn så vi får hoppas att han polisanmäler. I vilket fall så har programmet haft avsedd effekt.

https://www.youtube.com/watch?v=7rarpnzGZt0
Citera
2014-04-02, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
"Hult hatar" har nu stängt ner sin facebooksida efter flera hundra kommentarer med grovt hat, hot och hets. De flesta hotade i eget namn så vi får hoppas att han polisanmäler. I vilket fall så har programmet haft avsedd effekt.

https://www.youtube.com/watch?v=7rarpnzGZt0

Det var väntat, folk tänker inte ens. Först ska de "hata näthatare" så "näthatar" de själva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in