Citat:
Ursprungligen postat av
Operations
Hur det känns hit eller dit är mest för boskap. De flesta som är kritiska mot religiöst flummeri lyssnar inte på Radio Motgift, och därför ringer de heller inte in.
Men sluta nu, din snuspåverkade pajas. Jag syftar naturligtvis på de som lyssnar på programmet och som skriver här i tråden och som i vissa fall tidigare "krävt svar" och liknande från trion, gör dig inte till i onödan.
Vilka de 10-15.000 personer som lyssnar på Radio Motgift är vet varken du eller jag eller någon annan, så det blir ju bara spekulationer. Personligen tror jag att det rör sig till omkring 85-90 procent av nationalister och Sverigedemokrater och resten motståndare, suspekta typer eller kartläggare.
Citat:
Normala förnuftiga människor betraktar motgiftsflummarna som mentalt handikappade idioter och ignorerar dem så gott det går.
Och eftersom du vid flera tillfällen märkbart indignerat har härjat runt här i tråden och i andra trådar och inte alls verkar vara kapabel att ignorera någonting så tar jag för givet att du inte ser dig själv som en normal och förnuftig människa? Det är bra att veta inför fortsatta diskussioner och vittnar åtminstone om självinsikt. Vilket annars ofta är en bristvara hos många.
Citat:
De enda som verkar ha ett behov av en tvåvägskommunikation är idioterna själva, och om de absolut vill skapa en sådan får de föra debatten på de forum där flummerikritikerna finns.
Ett uppenbart förljuget och felaktigt påstående för den som hängt med ett tag. Varför känner du dig nödgad att hitta på? Vad hoppas du vinna på det?
Citat:
Att ringa in till programmet ger det dessutom legitimitet och uppmärksamhet, det är mycket bättre att bevara det som en skyddad verkstad för lämlar.
Fast vänta nu... Gör inte dina skriverier i tråden precis samma sak? Du verkar ganska förryckt. Förryckt och arg. Hur är det fatt egentligen? Mår du bra rent allmänt? Är det här någon slags aprilskämt som jag misslyckas med att förstå?
Citat:
Du begriper inte vad slavmoral är för något och borde sluta att ständigt missbruka begreppet.
Allt som kväser och går emot herremoralen, inte bara kristendom, torde vara just slavmoral. Men Nietzsche kan vi diskutera i en annan tråd om du skulle känna för det.