2014-03-13, 09:45
Medlem
swimp78s avatar
Jag tycker Nisse Hallberg drar ner podden. Bort med honom.
Citera
2014-03-26, 15:56
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Jag tycker att AMK är överlägset den skönaste podden just nu. Kombon av Nisse Hallberg, David Sundin och Soneby är lyckad.

Roliga anekdoter, kul snack och det finns någon kemi som tilltalar mig. Till och med min morsa som är 55 + lyssnar och jag vet inte vad det är för måttstock egentligen, men det kanske säger något. Bra är det i alla fall.

+1 på den!

Hoppas att David och Nisse blir fasta inslag!

Någon som vet varfør Druid slutade? Ryktades om något tjafs mellan honom och Soneby? Iallafall, ingen færlust. Druid ær ju rætt och slætt korkad, han fattade ju noll.
Citera
2014-03-26, 21:37
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
+1 på den!

Någon som vet varfør Druid slutade? Ryktades om något tjafs mellan honom och Soneby? Iallafall, ingen færlust. Druid ær ju rætt och slætt korkad, han fattade ju noll.
Det har med hans jobb på Morgonpasset i P3 att göra, han hinner inte.
Citera
2014-03-26, 22:11
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
+1 på den!

Vart hör alla dessa rykten om tjafs hela tiden så fort någon slutar/inte är med/gör något nytt?
Citera
2014-03-27, 09:02
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Vart hör alla dessa rykten om tjafs hela tiden så fort någon slutar/inte är med/gör något nytt?

Just detta rykte var det klassiska "hørt från en kompis som hørt från en kompis...."

+ Att Soneby och Druid har inte medverkat i någonting tillsammans efter det. Vilket dom ibland gjorde i TSKNAS bla.
Citera
2014-03-30, 19:41
Medlem
barnets avatar
Tycker inte den där Kocken som är med ibland är särskilt bra, däremot ser jag Sundin som ett rejält tillskott till kören. Sudden-Soneby-Fritte. Även om Fritte har lite problem med humorn.
Citera
2014-03-31, 15:53
Medlem
canadianresourcess avatar
Nisse Hallberg är grym. Gillade inte honom i början men sedan råkade jag lyssna på hans egna podd "Nisse å den där äldre", där tar han mer plats och är riktigt jävla rolig emellanåt.
Citera
2014-03-31, 15:55
Medlem
swimp78s avatar
Nisse Hallberg är den nye David Druid. Han drar ner samtalet med sin grötighet.
Citera
2014-04-01, 09:57
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

Har du lyssnat på NÅDDÄ? Nisses egna podd? Jag kan tycka att det är bra med variation av rösterna, varför ska alla låta likadant och ha exakt samma dialekt? Det berikar en smula.

Men är verkligen Druid grötig (vad det nu definieras som...)?
Citera
2014-04-01, 10:03
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Har du lyssnat på NÅDDÄ? Nisses egna podd? Jag kan tycka att det är bra med variation av rösterna, varför ska alla låta likadant och ha exakt samma dialekt? Det berikar en smula.

Men är verkligen Druid grötig (vad det nu definieras som...)?

NÅDDÆ ær bra, men jag ær vældigt trøtt på Christopher Linnell och hans øverlægsna attityd.

Vakna grabben, den enda claim du har ær att du ær från Djursholm och du bott ett par år i USA i din ungdom.

Nu ær du 42, barn med 2 olika kvinnor, varav den ena har dreads. Du bor på en husbåt, samt ær med i en lallande sekt nere i Danmark, dær man står naken och skriker på varandra
Citera
2014-04-01, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

David Druid är motsatsen till grötighet. Det han gjorde i AMK var ju fantastiskt, hans oberäkneliga spontanitet saknar jag. Skönt att höra honom i en podd igen när han var med i TSKNAS nr 173 där han är magisk. Som sagt, lyssna på Nåddä om du vill höra Nisse i sitt esse.
Senast redigerad av kungmelvins 2014-04-01 kl. 10:20.
Citera
2014-04-01, 10:40
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
David Druid är motsatsen till grötighet. Det han gjorde i AMK var ju fantastiskt, hans oberäkneliga spontanitet saknar jag. Skönt att höra honom i en podd igen när han var med i TSKNAS nr 173 där han är magisk. Som sagt, lyssna på Nåddä om du vill höra Nisse i sitt esse.

Håller med om att Nisse ær fantastiskt, men Druid tyckte jag var kass. Korkad och tråkig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in