Citat:
Ursprungligen postat av
Ronille
Har du lyssnat på NÅDDÄ? Nisses egna podd? Jag kan tycka att det är bra med variation av rösterna, varför ska alla låta likadant och ha exakt samma dialekt? Det berikar en smula.
Men är verkligen Druid grötig (vad det nu definieras som...)?
NÅDDÆ ær bra, men jag ær vældigt trøtt på Christopher Linnell och hans øverlægsna attityd.
Vakna grabben, den enda claim du har ær att du ær från Djursholm och du bott ett par år i USA i din ungdom.
Nu ær du 42, barn med 2 olika kvinnor, varav den ena har dreads. Du bor på en husbåt, samt ær med i en lallande sekt nere i Danmark, dær man står naken och skriker på varandra