Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-01, 11:12
  #205
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Har du lyssnat på NÅDDÄ? Nisses egna podd? Jag kan tycka att det är bra med variation av rösterna, varför ska alla låta likadant och ha exakt samma dialekt? Det berikar en smula.

Men är verkligen Druid grötig (vad det nu definieras som...)?

Jag har lyssnat på senaste, och jag tycker nog Nisse Hallberg växer lite med tiden, så jag tar tillbaka att han är dålig. Nisse Hallberg är bra skön ändå. Men grötig röst har han verkligen. Den låter som den är körd genom nåt filter. Han är lite långsam, men det är väl ok det med.

David Druid var inte grötig , men han passade inte in riktigt. Han fattade inte mer ironiska och vassa skämt.
Citera
2014-04-01, 13:51
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag har lyssnat på senaste, och jag tycker nog Nisse Hallberg växer lite med tiden, så jag tar tillbaka att han är dålig. Nisse Hallberg är bra skön ändå. Men grötig röst har han verkligen. Den låter som den är körd genom nåt filter. Han är lite långsam, men det är väl ok det med.

David Druid var inte grötig , men han passade inte in riktigt. Han fattade inte mer ironiska och vassa skämt.

Visst var han lite trög ibland, men det gjorde honom bara mer intressant då han även kunde komma med briljant ironi och vassa skämt som säkert flyger över huvudet på många pga hans sätt att leverera.
Citera
2014-04-02, 10:58
  #207
Medlem
Mr.Majestics avatar
Buuuuu før dagens avsnitt. Hatar nær dom har med fruntimmer

Bægaren rann øver redan efter någon minut nær hon frågade: "Behøver man visum till England"
Citera
2014-04-03, 20:58
  #208
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Buuuuu før dagens avsnitt. Hatar nær dom har med fruntimmer

Bægaren rann øver redan efter någon minut nær hon frågade: "Behøver man visum till England"
Jag tycker att det var väldigt roligt, speciellt när de diskuterade Politism.
Citera
2014-04-04, 09:36
  #209
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Jag tycker att det var väldigt roligt, speciellt när de diskuterade Politism.

Smaken ær som baken

Hoppas att David och Nisse ær tillbaka i næsta!
Citera
2014-04-04, 11:02
  #210
Medlem
swimp78s avatar
Hon tjejen i senaste var bra. Men hon som var med förra gången var irriterande . Jag menar hon som drömde om att åka till LA i några år och göra karriär som komiker
Citera
2014-04-09, 14:51
  #211
Medlem
Mr.Majestics avatar
Helt OK avsnitt detta, æven om det gick lite segt i mitten dær! Komikern som gæstade gjorde helt ok ifrån sig också!
Citera
2014-04-09, 15:43
  #212
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Majestic
Helt OK avsnitt detta, æven om det gick lite segt i mitten dær! Komikern som gæstade gjorde helt ok ifrån sig också!

"Komikern" även kallad Anders Sparring, det går bra att skriva ut namn här.
Citera
2014-04-09, 15:46
  #213
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
"Komikern" även kallad Anders Sparring, det går bra att skriva ut namn här.

Tack! Drabbades av tillfællig minnesførlust, i.e. kom bara inte på namnet Han var bra tyckte jag!

Før mig som ær føga insatt i den Svenska komikerscenen så ær han ett okænt namn, men jag ska definitivt kolla upp honom!
Citera
2014-04-09, 21:35
  #214
Medlem
Bemwindos avatar
Älskar Nisse Hallberg mer och mer för varje avsnitt han är med i. Växer liksom på en, någon mer som känner likadant?

Dog när han refererade till sin morfar/farfar som "Fyllbängan Hallberg"
Citera
2014-04-09, 21:45
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bemwindo
Älskar Nisse Hallberg mer och mer för varje avsnitt han är med i. Växer liksom på en, någon mer som känner likadant?

Dog när han refererade till sin morfar/farfar som "Fyllbängan Hallberg"

Någonstans på Internet finns en gammal Pod som heter Lättvikt. Där Nisse var med. Om du tycker om Nisse nu, så kommer du älska hans utsvävningar för några år sedan.
Citera
2014-04-25, 12:17
  #216
Medlem
swimp78s avatar
Kristofer Triumfs är verkligen (föga förvånande dock) en förbluffande oskön person.
När han talar blir luften liksom torr och död.

Har svårt att förstå mig på att han försöker göra ståupp-karriär. Kan han verkligen vara rolig?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback