2014-03-30, 22:22
Medlem
Za*r Z**r är inte den skyldiga punkt slut. Källa på det är mina egna ögon eftersom jag såg han hela marschen upp till olympia sen när han gick in. Tragiskt att folk dömer så snabbt.. Vila i frid.

Bortsett från denna riktigt tragiska händelse, så har djurgården fått smaka på duktigt med asfalt idag, startade redan vid 12. Helsingborg har varit en stor jävla krigzon hela dagen, vilken dag!!..
Citera
2014-03-30, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Glöm det! Det finns just nu rätt så många som vet exakt vem som gjort vad i era egna led. Är du så naiv att du tror att det är e någon mystisk, okänd, ensam man som dyker upp som gubben i lådan.

Säger jag absolut inte, men att det är någon från Yngre eller övrig liga är totalt osant och helt taget från det blå. Jag tvivlar inte att det är en HIF:are som gjort det. Men han agerade själv enligt vittnen. Han har även blivit beskriven som en ung man 19-20 års åldern, i smal kroppsbyggnad och kortväxt 165-170. Snubben ni hänger ut o kallar mördare är 25+, 186-190 cm lång och var sedd på matchen och utanför olympia pizzeria vid tidpunkten då detta inträffade. Polisen har även stoppat och identifierat många, de har fingeravtryck på flaskan.. så bara en tidsfråga tills det kommer fram vem det är.
Citera
2014-03-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CASSIUS-142
Säger jag absolut inte, men att det är någon från Yngre eller övrig liga är totalt osant och helt taget från det blå. Jag tvivlar inte att det är en HIF:are som gjort det. Men han agerade själv enligt vittnen. Han har även blivit beskriven som en ung man 19-20 års åldern, i smal kroppsbyggnad och kortväxt 165-170. Snubben ni hänger ut o kallar mördare är 25+, 186-190 cm lång och var sedd på matchen och utanför olympia pizzeria vid tidpunkten då detta inträffade. Polisen har även stoppat och identifierat många, de har fingeravtryck på flaskan.. så bara en tidsfråga tills det kommer fram vem det är.

Du har försvarat pungkulan hela dagen idag. Även om det inte är han så hoppas jag han brinner till döds. Vidriga jävla nazistsvin.
Citera
2014-03-30, 22:34
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
Va har du för bevis att det e han som har gjort det?
Lägg fram beviset på att han e gm. Annars håll käft.
O vad har det med saken o göra att han sympatiserar med svp??????
Möjligen beväpning vid våldsanvändande? Kanske lite av en long shoot att det skulle bevisa något dock.
Citera
2014-03-30, 22:38
Medlem
Glennhenrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullfisheye1213
Za*r Z**r är inte den skyldiga punkt slut. Källa på det är mina egna ögon eftersom jag såg han hela marschen upp till olympia sen när han gick in. Tragiskt att folk dömer så snabbt.. Vila i frid.

Bortsett från denna riktigt tragiska händelse, så har djurgården fått smaka på duktigt med asfalt idag, startade redan vid 12. Helsingborg har varit en stor jävla krigzon hela dagen, vilken dag!!..

Jag får uppfattningen av att du stödjer den "svenska supporterskaran" som tycker det är roligt att gå ut och slåss bara för sakens skull?

@ Alla äckliga våldsbejakande "supportrar": Vem fan bryr sig om du har en röd eller blå halsduk på dig? Matcherna avgörs på planen, inte på gatan.

Skärp till er för helvete.
Citera
2014-03-30, 22:42
Medlem
Schlaktarnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullfisheye1213
Bortsett från denna riktigt tragiska händelse, så har djurgården fått smaka på duktigt med asfalt idag, startade redan vid 12. Helsingborg har varit en stor jävla krigzon hela dagen, vilken dag!!.

Enligt mina ögon så va det tvärt om En som är neutral
Citera
2014-03-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rilzor
Du har försvarat pungkulan hela dagen idag. Även om det inte är han så hoppas jag han brinner till döds. Vidriga jävla nazistsvin.

Så är det privat vendetta eller ett riktigt inlägg om den anklagade "GM"?

Känns mer som en personlig vendetta. Häng inte ut någon med info och personnummer när ni inte ens är i närheten säkra. Det är lätt o kasta ur sig massa stora ord bakom en anonym flashback.. Men komigen, oavsett vad hans åsikter är förtjänar ingen att bli uthängd för något man INTE gjort.

Och nej, ingen förtjänar o förlora livet för vilket lag man håller på. Det är jättetragiskt och tråkigt som fan.
Citera
2014-03-30, 22:44
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CASSIUS-142
Alla andra vittnen har ju pratat om ettt sötrre antal hbg bakom attacken. aja vad vet jag.
Citera
2014-03-30, 22:45
Medlem
innovatives avatar
Måste erkänna att jag hade fel idag, jag var helt säker på att nästa supporter som dog. Skulle vara orsakad av en man i gul reflexväst med felvänd batong.

Tycker det är sjukt av Rilzor att hänga ut en person med, när han inte kan komma med någon som helst fakta. Och nej jag håller inte på heif, jag är gårdare...
Citera
2014-03-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirhector
Alla andra vittnen har ju pratat om ettt sötrre antal hbg bakom attacken. aja vad vet jag.

Detta vittnet är den avlidne mannens vän, som även var med i hans sällskap.
Citera
2014-03-30, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av innovative
Måste erkänna att jag hade fel idag, jag var helt säker på att nästa supporter som dog. Skulle vara orsakad av en man i gul reflexväst med felvänd batong.

Tycker det är sjukt av Rilzor att hänga ut en person med, när han inte kan komma med någon som helst fakta. Och nej jag håller inte på heif, jag är gårdare...
Det är du inte, i så fall hade du aldrig beskrivit dig så där.
Citera
2014-03-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STHLMism
Oskyldiga individer.. som vår 40 åriga broder med 2 barn som gick bort menar du? Hur var HAN delaktig eller skyldig i våld menar du? Jag vet att han INTE var det då jag gått på matcher sen tidigt 70-tal! Eller är ALLA från skåne idioter?????????
Jag SÄNKER alla från skåne utan att blinka efter idag! SKYLL på eran jävla låtsas firma som FLYR och sen skyller allt på DIF! Det var väl DIF som döda vår broder också vid eftertanke ? Han som trots allt var en riktig supporter!
Lyckligtvis är du tolv år, luktar kiss, och kommer inte göra ett skit. Så är det klargjort.

Men visa nu lite respekt för det oerhört tragiska som hänt och lägg ner dina pinsamheter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in