2014-02-24, 17:29
Medlem
Chew1907s avatar
Filmen från BO och DY; http://www.youtube.com/watch?v=PVlzGaJpx6Y

Välcensurerat! Och vilken stor jävla gosse hos Bajen i fronten med militärbyxorna.
Senast redigerad av Chew1907 2014-02-24 kl. 17:31.
Citera
2014-02-24, 17:37
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El-Blanco
Ja pengar är så klart ett av målen.
Tanken där är ju att skapa ett nytt känt "huliganmärke" och då kan det så klart inte var nått skräp och det skulle jag aldrig göra annars heller.
Att kalla oss för skräp är ganska sjukt när du inte vet vad våra tankar är och hur mycket vi tänkt satsa i det här om det kommer bli av.
Jag är ganska säker på att alla märken va nya en gång i tiden

Ursäkta, men tänker ni inte kraftigt baklänges? Gör kvalitetskläder med en viss målgrupp i siktet. Som någon sa, om det blir ett märke av det kommer tönthuliganer kanske använda det.

Om du tror på det där med still och klass är det bara att titta på lite bilder eller på krogen. 90% av huliganerna är White trash, liksom deras klädsel. Även på matcher när man ska "klä upp sig" är det i bästa fall urtvättade Hackettpikets. Det är en myt och de är en kapitalsvag målgrupp.

Tänk om i fall ni vill tjäna pengar är mitt råd.
Citera
2014-02-24, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907

Välcensurerat! Och vilken stor jävla gosse hos Bajen i fronten med militärbyxorna.
Bra att den är censurerad.
Citera
2014-02-24, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grevenali1
Small mellan 3 BO och 4 AY med vinst för BO
Small mellan 3 BO och 5 AY, med vinst för BO
Citera
2014-02-24, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907

Är det bara jag som reagerar på att killarna som filmar (bajen) går mitt i bo och därmed hjälper till att trycka på DY?
Citera
2014-02-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Är det bara jag som reagerar på att killarna som filmar (bajen) går mitt i bo och därmed hjälper till att trycka på DY?

Finns alltid något att skylla på, eller hur? :---)
Citera
2014-02-24, 18:36
Medlem
Citat:
Dem påverkade inte boxets utgång, det kan jag lova.
Citera
2014-02-24, 18:43
Medlem
Finansmans avatar
Citat:

Dy har också minst en kille som står brevid/bakom dom och skriker på. Inget konstigt med det.
Citera
2014-02-24, 18:49
Medlem
engis avatar
Om allt nu ändå ska vara så arrangerat, varför inte ställa en kamera på ett stativ som kan filma allt utan massor jävla skak? Vad är egentligen fördelen med att filma så nära, ser ju knappast med "häftiga detaljer" heller pga skaket...
Citera
2014-02-24, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av engi
Om allt nu ändå ska vara så arrangerat, varför inte ställa en kamera på ett stativ som kan filma allt utan massor jävla skak? Vad är egentligen fördelen med att filma så nära, ser ju knappast med "häftiga detaljer" heller pga skaket...
Nu görs inte filmerna för att det ska släppas på bio.
Citera
2014-02-24, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finansman
Dy har också minst en kille som står brevid/bakom dom och skriker på. Inget konstigt med det.
Ja, och bajen har tio-talet som står bredvid. Men om du läser mitt inlägg tillräckligt långsamt för att uppfatta vad det faktist står så ser du att det jag tar upp är faktumet att de står mitt i och helt klart trycker på.
Sen har det säkert ingenting med utgången att göra, men ni kan fan inte neka till att det ger ett psykologiskt övertag.
Citera
2014-02-24, 19:37
Medlem
Citat:
Ja, och bajen har tio-talet som står bredvid. Men om du läser mitt inlägg tillräckligt långsamt för att uppfatta vad det faktist står så ser du att det jag tar upp är faktumet att de står mitt i och helt klart trycker på.
Sen har det säkert ingenting med utgången att göra, men ni kan fan inte neka till att det ger ett psykologiskt övertag.
Hur kommer det sig att du påpekar detta nu och inte strax efter att det skedde? Filmen har ju ändå varit tillgänglig ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in